2020. június 10., szerda

2020 Zene Event

Megérkezett a Zene ünnepe:)
(Június 11. 11:00 és Június 21. éjfél között.)

Lágydallam
4 Kristály egy dallamot játszik le,a megfelelő sorrendben kell megismételned a hallott dallamot. Naponta 5x játszhatsz,de előtte van lehetőséged gyakorolni is. Minél több nap telik el,annál több lesz a várakozási idő egy-egy játék között. A sikeres játékokért 1 kristályt kapsz amit ötösével becserélhetsz ennek a szettnek a darabjaira. Ha minden darabot megszereztél,illusztrációt kapsz.
(Tipp:végy egy papírt és egy ceruzát és írd le a sorrendet mikor mutatja.(P,K,L,Z betűkkel a legegyszerűbb)
 Mivel 10 ruhadarab van így összesen 50 kristályt kell gyűjteni.)
12 aranyrögért vehetsz 1 kristályt, a várakozási időt is kihagyhatod pár aranyért cserébe.
Illusztráció


Felfedezőút
A felfedezőúton 4 különleges famit(1 új és 3 tavalyi), valamint egy hátteret találhatsz és a tavalyi ruhákat;bárhol,nincs fix hely.
Wispirit
Gerezdeske
Kagylifuj
Korivora
A háttér és az új fami és a tavalyi ruhák(ha már találtál a szettből darabot) maanáért cserébe megvásárolható a butikban is,valamint a 3 tavalyi familiáris aranyért.

 Bónusz Öltözet
1500 Feltöltési pont ellenében szerezhető meg.
(1500 Ft értékében kell vásárolni a bankban,utána további színekben megvásárolhatóvá válik aranyrögért a butikban.)


Jó játékot mindenkinek!:)
Én mint az előző posztomban is írtam elkezdem egyesével átnézni/frissíteni az oldalon mindent,hogy az 1.évadról minden tökéletesen legyen fent. 
A famik már kész vannak,holnap a karakterekkel folytatom:)
xoxo

15 megjegyzés:

  1. Kicsit későn olvastam el és elküldtem keresni a famimat a sziklás zuhataghoz. Fel is dobott egyből egy familiárist azt sem tudtam mit csináljak hát mentem a butikba vettem egy legújabb csalit(egy fantom kvarc nevű követ 360-ért) megpróbáltam hátha azzal kell elkapni és lám csodát tényleg sikerült is :) A neve wispirit. Mint egy szellem medúza- nyálka, kb. így néz ki (kékes átlátszó).

    VálaszTörlés
  2. Szia érdeklődni szeretnék, hogy amit a butikban lehet találni pergament (zenei szabásminta) az az a pergamaen amit tavaly lehetett létre hozzni vagy új ruhák?

    VálaszTörlés
  3. Úgy tűnik engem utálnak az eventek, megint nem működik az oldal. A minijátékot lejátszottam meg párszor elküldtem felfedezőútra, aztán lefagyott és se gépről, se mobilról nem jó :( Másnak is van ilyen problémája?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Detto, velem is ugyanez van. Már előre látom, hogy úgy három naponta egyszer, kb. tíz óra előtt be tudok majd lépni, aztán nuku, rádiócsend. Régen legalább az eventek szórakoztatóak voltak, amíg vártunk az epizódokra, de már ez az érték is kezd kiveszni a játékból. Kitartás! :) Talán ezúttal meghallgatást nyernek az imáink és tesznek is valamit a játék optimalizálásáért, ellentétben az előző eventtel.

      Törlés
    2. Írtam a fórumra, hogy megint problémás, de csak annyit mondtak, hogy továbbítják. Ki tudja most mikorra sikerül javítani. Mobilnetről amúgy be tudok lépni, ha van rá lehetőséged, akkor próbáld meg úgy. Én családtagtól kérek, de szerintem már elege van belőlem, hogy egy nap többször is be akarok lépni :D

      Törlés
    3. Ugyanaz vagyok (június 11. 14:55) :) Egyelőre úgy tűnik, nálam most működik a rendszer. Immár két napja szépen be tudok jelentkezni számítógépen is, elég gyenge internetkapcsolat mellett is. Remélem, így is marad. Most már csak az a bajom, hogy uncsinak érzem az eventet. Meg nehéznek is. Tudom, hogy mindenki pénzből él, de azért régebben szebben palástolták és balanszolták ezt, mint manapság. Tény, én a kiábrándult játékosok táborát gyarapítom, más biztos elfogadóbb ezzel kapcsolatban, de azért még én is kitartok. Neked javult valamicskét az oldal? :)

      Törlés
    4. Szerencsére már nekem is jó, most végre nem az utolsó pillanatban javították meg. De azzal egyetéretek, hogy ez most tényleg kicsit unalmasra sikerült. Azért végigcsinálom, mert szeretem gyűjteni a ruhadarabokat, de majd meglátjuk mennyit sikerül. Az új famihoz meg csalit nem találok és annyira nem jó, hogy költsek rá 360 mannát.

      Törlés
  4. Sziasztok, papír megoldás helyett én felszoktam venni telefonon videóra, aztán lejátszás közben megcsinálom :D Szerintem egyszerűbb és gyorsabb megoldás :) A csj-es húsvéti eventen meg mindig lefényképeztem a tyúkokat XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem simán megy a papíros megoldással . A csjs tyúkokat meg simán megbírtam jegyezni . 18 volt a rekord másfél perc alatt xd

      Törlés
  5. Sziasztok! nekem is az a problémám, hogy folyamatosan lemaradok az eventekről, mert ilyenkor folyamat azt írja, hogy a webhely nem érhető el. Jó lenne, ha találnátok valamilyen megoldást, mert nem kicsit bosszantó, hogy kb. 2-3 napom van csak, hogy végigvigyem az eventet. Ilyenkor nem élvezet a játék, sokkal inkább idegesítő, mert sok mindenről lemaradunk. Legyetek szívesek tenni valamit az ügy érdekében, mert ahogy látom, nem csak én panaszkodok ezzel kapcsolatban. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ne is haragudj , de ő csak egy blogszerkesztő mit tudna csinálni ?!

      Törlés
  6. Csalit ti már találtatok? Az új famival már vagy 5-ször találkoztam, de csalival egyszer se. Vagy muszáj megvenni a butikból?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Butikban a Fantom kvarc a csalija (360, sikerült is elkapnom), de még nem találtam a csalit meg sehol. :/

      Törlés
    2. Igen, azt tudom, csak nem akarok rá ennyit költeni, mert annyira azért nem jó.

      Törlés
  7. Én se találtam még csalit, familiárist ellenben már 4-et. Még szerencse, hogy maradt tavalyról violinkulcsom, amivel 1-et el tudtam fogni a 4-ből. Remélem lehet csalit találni, mert én is sokallom a 360 maanát, főleg most, hogy változtattak a piacon így mindennek iszonyatosan lement az ára :(

    VálaszTörlés