2020. május 21., csütörtök

30.epi

Sziasztok

Tegnap megjelent a 30.epi,már mindent megtaláltok fent hozzá.
Köszönöm Ferenczné Krisztinának a segítséget a párbeszédekben:)


Ez az utolsó epizód,de ne csüggedjetek 
lesz folytatás, gondolom olyasmi, mint a csábításból jelesen is volt.
Hogy annál is folytatni fogom-e az oldalt azt még nem tudom,sok mindentől függ... jelenleg inkább az abbahagyás felé hajlok, hogy átengedjem a terepet valaki másnak,de tényleg meglátjuk:)
Annyi biztos,hogy a zene event után átnézem az oldalt és mindent átnézek/frissítek rajta,mert ha nem is hagyom abba,akkor is ezen az oldalon csak az 1.évad dolgai lesznek. Szeretném ha minden tökéletesen maradna meg a jövő Eldarya 1.évad játékosainak:)

Köszönöm a türelmet,jó játékot! 
xoxo

7 megjegyzés:

  1. Kérlek ne hagyd abba ha lenne folytatása.
    Nagyon sokat segít az oldal nekem, de szerintem sokan vannak még így. Mindig friss és napra kész amikorra kell. Látszik hogy sokat foglalkoztál és dolgoztál vele, nincs még egy ilyen szuper oldal mint a tiéd.
    Remélem a legjobbakat :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is arra kérlek hogy ne hagyd abba ezt a szuper oldalt!Ennek az oldalnak köszönhetően sokkal jobban boldogultam már az elejétől fogva! És szerintem ezzel rengetegen vannak még így! Mi türelmesek vagyunk. Mindíg izgatottan várjuk az új epizód leírását! Rengeteget mindent köszönhetünk neked! <3 Remélem hogy folytatni fogod a továbbiakban is! Minden jót kívánok addig is!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mint az előttem kommentelő 2 ember is én is arra kérlek hogy ne hagyd abba! Nagyon jó olvasni a lefordított epizódokat amikbe néha még humoros megjegyzéseket is csempészel. Kérlek ne hagyd abba ha csak ezeken a kommenteken múlk hogy folytatod-e vagy sem akkor kérlek folytasd. Ahogy Jimin mondaná: You nice keep going! ❤️ (igen Kpop fan vagyok pls ne utáljatok��)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Köszönjük az eddig feltett dolgokat, izgatottan vártam a 30. epizódot. :)
    Nem tudom, hogy miért fontolgatod az abbahagyást, de ha csak azon múlik, hogy mi örülnénk -e, ha folytatnád, akkor azt hiszem teljes szívből mondhatom, hogy igen. Nagyon hasznos ez az oldal, mindig ide jövök, ha valamit szeretnék tudni, és személy szerint nem vagyok biztos, hogy bárki más ilyen jól tudná csinálni. Azt se hiszem, hogy egyáltalán akadna valaki. Talán nem mindig kommentelek, de mindig itt vagyok, és elolvasok mindent, úgyhogy én nagyon örülnék, ha úgy döntenél, hogy mégis szeretnéd folytatni. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jol csinálod az oldalt rengeteg segitségért fordultam már az oldaladhoz amit senki sem csinál ugyanigy ilyen jol senki sem.
    Folytasd a munkád ha még van kedved eldaryán jatszani mert a munkad páratlan.És mindent köszönök epiket eventeket ruhákat Hejes válaszokat :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, én is nagyon köszönöm a 30.epizód leírását. Nem igazán szoktam kommentet írni, de most szükségét érzem. Szeretem ezt az oldalt, mindent megtalálok itt ami éppen eszembe jut, mindig innen keresem a megoldásokat az új epizódokhoz. Nagyon kérlek folytasd, el se tudom képzelni mennyi munka lehet az oldallal, mert sose vezettem egyet se. Ha tudnék valamiben segíteni akkor szívesen megtenném, de úgy érzem én nem sok mindent tudnék ezért az oldalért tenni, így csak azt kérhetem, hogy folytasd. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Mindent mindig megtudtam itt talàlni amire csak szükségem volt. Nem tudom milyen egy oldal fent tartàsa de ha neked jobb egy másik oldalon ami a 2 évadròl szól amit innen el lehet érni sokan megnézik biztosan mert te vagy a mi segítőnk ❤️ Úgy folytasd csak mi miattunk mindenkiért itt vagy új honlapon ahogy te szeretnéd mert neked is élvezhető kell. :)

    VálaszTörlés