2019. december 12., csütörtök

Szünet

SZIASZTOK

Mint már észrevehettétek egy ideje nem posztoltam,az a helyzet,hogy nagyon elfoglalt vagyok mostanában és csak most jutottam el addig,hogy ezt nektek is elmondjam. Itt a karácsony amire én főzök 20 személyre,nálunk mindenkinek ilyenkor van a szülinapja is amit mind én szervezek,17 ideiglenes kutyám van akit ellátok,egy 4 éves húgom akire szintén vigyázok,nagy házban lakunk ezt is rendben kell tartanom,közben a magánéletem és az eldaryas fb csoport is persze,és a KRESZ vizsgám is januárban lesz szóval arra is készülök.
Ne haragudjatok,hogy ezt így rátok zúdítom,hiszen persze,hogy magánügy,de akartam,hogy tudjátok tényleg nincs semmi időm és rá vagyok kényszerülve arra amit most mondani fogok.
A blog szünetel  február 6-ig.
Ha a karácsonyi event pont olyan napon jelenik meg mikor lesz időm,akkor természetesen felteszem majd,de semmit se ígérhetek.
Köszönöm a megértést,kellemes ünnepeket nektek!
xoxo

10 megjegyzés:

  1. Kitartást és Kellemes Ünnepeket!!!

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódj, megértjük. Kitartást a feladatokhoz,és Kellemes Ünnepeket!
    U.i.: Egy ötlet csak, de ha van időd az esemény napján, viszont nem sok, akkor csinálhatnál egy általános posztot (esemény fajtája csak, meg esetleg egy kép az öltözetekről), és akkor nekünk is van hely megbeszélni a dolgokat és tippeket adni egymásnak, és neked se kell dolgozni bele túl sokat.

    VálaszTörlés
  3. Természetesen megértjük! Kitartást és elég energiát neked!
    Boldog békés ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  4. Kellemes ünnepeket mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  5. Kellemes ünnepeket!
    Várunk vissza! :)

    VálaszTörlés
  6. Sok sikert mindenhez és kellemes ünnekepet!!
    Várunk vissza! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyosak vagytok^^ Azért egy karácsonyi posztot természetesen írtam,januárban pedig tervek szerint pótlom az eddigi hiányosságokat is:)

    VálaszTörlés
  8. Kellemes ünnepeket!!!! Várunk vissza. ( Előre is sok sikert a kresz vizsgádhoz !!)

    VálaszTörlés
  9. Köszönjük szépen! :) Kellemes Ünnepeket! :) És kitartást! :)

    VálaszTörlés
  10. Jó sokáig el húzod!! Már a 28 epizód is megjelent Francián!!

    VálaszTörlés