2019. október 22., kedd

Halloween

Megérkezett a Halloween^^
(2019.10.23. 11 órától-November 3. Éjfélig)

Felfedezőút
Jövendőmondó szett és Pterocorvus tojás
A felfedezőúton az előző évek ruhái,tavalyi famik,és a halloweeni eleségek mellet új jövendőmondó szettet és Pterocorvus tojást is találhattok a halloweeni vidéken.
A butikban az új szettet/famit maanáért, a 2018-as szetteket/famikat maanáért/aranyrögért megvásárolhatod.
Térkép segítség

Párbeszédek
Holtidéző szett
Minden nap egy jelenet fogad 8 napon keresztül,benne párbeszédekkel.
Minden jelenet végén egy ruha darabot kapsz választott színben.
A jó válaszokkal 3 Illusztrációt tudsz szerezni.
Ha nem szeretnél várni a következő napig, 100 aranyért rögtön folytathatod.
Ha nem kapnád meg az Illusztrációt a feladatok végén,aranyrögért megveheted.
Helyes válaszok

Ajándék
Greifmar fami
Ha az összes ajándékképet és a holtidéző szettet is sikerült megszerezned egy Greifmar famit kapsz ajándékba.

Bónusz szett
Bukott Angyal szett
Ha a bankban 1500 Ft értékben vásárolsz,megkapod a Bukott angyal szettet választott színben,a butikban elérhetővé válik belőle a többi darab aranyrögért.

Jó szórakozást!:)
xoxo 

49 megjegyzés:

  1. Szia! A párbeszédeknél nekem a második lehetőségnél a "megkönnyebbülten felsóhajtottam" volt a helyes. Amerikai és magyar szerveren is

    VálaszTörlés
  2. Minddel tovább enged így nem tudjuk egyenlőre , hogy melyik lesz majd a helyes . A végén derül majd ki , hogy mennyi képet kapsz és megkapod-e a famit .

    VálaszTörlés
  3. Én a láva repedésnél találtam meg a szett hajat

    VálaszTörlés
  4. Ha rossz válaszokat adtam,akkor nem kapom meg a famit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor nem kapod meg az összes képet, és nem kapod meg a famit a végén :(

      Törlés
  5. a szellemek kutjánál az új famit találtam csak nincs hozzá csalim így lemaradtam róla

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Első napon a harmadiknál melyik a helyes válasz?
    Lássuk csak. Ez egy olyan információ, amire nincs szükségetek, kicsi tündérek.

    A: Cornélia? Ki az a Cornélia?
    B: Tudja esetleg, hogy hol van az Elkárhozottak faluja?
    C: "A kitsune"?! Maga tudja, hol van Miiko???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én az A-t választottam (Cornelia? Ki az...) , és jó volt, mert megkaptam a végén a ruhadarabot.

      Törlés
    2. Én a B-t választottam magyar és francia szerveren is.

      Törlés
  7. Egy faladatnál,ha mind a három válasz jó,akkor három képet kapunk?Ha egy jó,akkor egyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt csak a végén kapjuk meg a képet ha jól választasz, most nem kép darabokat kell gyűjteni, ha jól értettem

      Törlés
  8. Főnix vár: Jövendőmondó nyakék, de elképzelhető, hogy a szett darabjai bárhol megtalálhatók

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatom:
      Elveszett lelkek labirintusa: Veiled Claws body, Ghost ship (háttér)

      Törlés
  9. Sziasztok! Én ezeket a válaszokat használtam, és meglett a ruha darab! Illetve csak egy ruhadarab, de szerintem ez így megy:
    1. Megértelek (egyetértés Nevra-val)(nem emlékszem a pontos szövegre)
    2.(Hátrahőköltem)
    3.Cornelia? Ki az a Cornelia?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahány helyes választ adsz annyi képrészletet kapsz.

      Törlés
  10. A 392-es szerencsével rendelkező famim 6 útra ment és semmit nem hozott ez valami bug?

    VálaszTörlés
  11. Én a fami csaliját a kártozottak falujában találtam meg

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Én azt az infót olvastam, hogy a ruhák tekintetében az összes válasz helyes, azaz mindegyik küldetés végén fogsz kapni egy-egy darabot- azonban a képeknél már nem mindegy, az a végén fog kiderülni, hogy jól adtad-e meg a válaszokat. Eszerint fogod megkapni a képeket, majd ha mindhárom képet megszerezted, megkapod a végső jutalmat: a familiáristojást.

    VálaszTörlés
  13. Első nap helyes válaszok:

    1. Megtudlak érteni.

    2. megkönnyebbülten felsóhajtottam.

    3. Cornélia? Ki az a Cornélia?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ha elolvasod az előző kommenteket, rájössz, hogy bármelyik válasszal tovább enged, és a szett darabokat is megkapod, ahol majd kiderül, hogy jó válaszokat adtál-e meg, az a vége lesz, így viszont most nem lehet tudni, hogy mi a helyes... kivéve ha esetleg 100 aranyrögöket fizet és gyorsan végig pörgeti!
      Szép napot!

      Törlés
    2. Angolul már feltették a helyes válaszokat,ugyanazok a jók magyaron is szerintem,de inkább várjatok még holnapig! Miharu is biztosan felteszi majd Utyubra:)

      Törlés
    3. Az angolt tudná linkelni valaki. Eddig én csak olyat találtam akinek a 3ból kettő lett meg, ergo egyet meg kellett vennie a végén 150 aranyrögért.

      Törlés
  14. 502 Bad Gateway-t ír a játék! ilyenkor mit kell tenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ezt irja ki ha meg frissítem és véletlenül bejön akkor lefagy az egész és kidob

      Törlés
    2. Ezzel nem tudunk mit tenni, az eventek indulásánál az lenne a csoda, ha problémamentesen futna, kissé bugos-lesz még egy ideig, de majd helyre jön :'D

      Törlés
  15. remélem minnél hamarabb rendbe jön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is azt írja k akkor most mit csináljak?Letöltöttem telefonra a játékot hátha ott jó de mikor belépek ki dob.Akkor most mit csináljak?7.epizódnál tartok igaz nem valami régóta játszok de nagyon sok energiát fektettem az egészbe szóval valaki help!

      Törlés
    2. Semmit nem tudsz csinálni,volt már olyan,hogy napokig ilyen volt az oldal egy event miatt,minden eventnél behal az oldal,talán pár óra múlva jó lesz

      Törlés
    3. Oké köszi hát remélem minél hamarabb jó lesz.

      Törlés
    4. Jó lett!!!Végre játszhatok

      Törlés
  16. Én a Kárhozott piramisnál botlottam bele az új Pterocorvus-ba x)

    VálaszTörlés
  17. -kárhozottak faluja: Jövendőmondó csuklyás köpeny
    Jövendőmondó zsálya füstölő + Twisted Harpy combfix

    -lávarepedés: Jövendőmondó Tőr
    Nightmare Chivalry mellpáncél + Candy Corn
    Nightmare Chivalry mellpáncél + Scolopendra- lélek (fami csali)

    Játékbabák szigete: Stained-glass Widow felső + démoni faág

    Odessa Operája: Jövendőmondó ruha + Stained-glass Widow felső

    VálaszTörlés
  18. Nevránál valaki nem tudja mi a helyes válasz?
    A, Elhallgatnál végre két percre?
    B, Nem igazán értem, miért.
    C, Per pillanat megértelek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "C" lesz itt a helyes válasz ^^

      Törlés
    2. A b a helyes válasz, nekem legalábbis azt fogadta el

      Törlés
    3. Mindet elfogadja és tovább enged, és a ruhát is megadja, de csak akkor ad képet majd a legvégén ha mindennap jól válaszoltunk mindnél tehát a C-t válaszd mindenféleképen ennél a kérdésnél,

      Törlés
  19. Sziasztok!
    Valaki tudja a második nap helyes válaszait? UwU

    VálaszTörlés
  20. A Greifmar-t egyáltalán valakinek sikerült megszereznie? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tegnap este első próbálkozásra elkapta a kicsikém, szóval én most nagyon elégedett vagyok a munkájával :D

      Törlés
    2. De a Greifmar-t nem akkor lehet megkapni, ha minden képet megszeresztük? Úgy tudtam, hogy a térképen csak a Pterocorvust és az előző évi familiárisokat lehet befogni.

      Törlés
  21. Igen, őt csak úgy lehet megkapni. Gondolom az első hozzászóló véletlenül összekeverte a Pterocorvussal.
    Azért kérdezem amúgy, hogy egyáltalán akkor valaki tudott-e a jó válaszokra nyomni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Noako oldalán kinn van egy baba greifmar :)

      Törlés
    2. Akkor jól tudtam. :) Én az angol szerveren befejezem a történetet a holnapi napon, úgyhogy ha sikerült, akkor beszámolok róla. :)

      Törlés
    3. Köszi mindkettőtöknek. :)

      Törlés
    4. Akkor itt is van. Helyzetjelentés az angol szerverről! Szóval a következő válaszokat adtam meg:
      1. Nem igazán értem, miért.
      (Megkönnyebülve sóhajtottam.)
      "Kitsune". Tudja, hol van Miko?
      2. Csak az időt vesztegetjük, ez egy csapda!
      (Óvatosan ellenőriztem minden zugot.)
      (Mi van, ha mondani akar valamit?)
      3. (Biztos van valami kiút, amit még nem
      próbáltunk!)
      Az a fa... meg kell néznünk közelebbről!
      Már majdnem, hogy előhozta a klausztrofóbiámat!
      4. Nevra... szerinted nem kellene együtt
      maradnunk?
      (Megpróbáltam kommunikálni vele.)
      Harcolnunk kell!
      5. (Próbáltam elterelni a gondolotaimat, és a
      küldetés céljára kincentrálni.)
      (Elkezdtem mondani a varázsigét.)
      Te! Kérlek segíts rajtunk, könyörgöm!
      6. Már 20 kárhozott áll a sókör körül, Nevra és
      Leiftan nem fogják tudni legyőzni őket egyedül.
      Milyen oltár?
      Nincs több vesztegetni való időnk! Ezarel,
      Valkyon, gyerünk!
      7. Ezarel, van valami elixíred, amivel
      ártalmatlanná tehetnnka boszorkányt?
      (Inkáb nem mondok semmit, megvárom, hogy ő mit
      szeretne mondani.)
      Inkább engem vigyél.
      8. Ha segítek, hagyod Ezarelt és Valkyont elmenni?

      Ezzel 2 képet kaptam meg, a Leiftan&Nevra, meg a Miko-s képet. Egy youtuber szintén 2-t, de ő az Ezarel&Valkyon és a Miko-s képet szerezte meg. Ő neki ezek a válaszok voltak:

      1. Jelenleg megértem.
      (Hátraugrottam.)
      Cornelia?. Ki az a Cornelia?
      2. Tudom, miben mesterkedsz!
      (A körülöttünk lévő szörnyeteg fák rögtön
      felkeltették az érdeklődésem.)
      (Mi van, ha mondani akar valamit?)
      3. (Biztos van valami kiút, amit még nem
      próbáltunk!)
      Az a fa... meg kell néznünk közelebbről!
      Pontosan, nincs itt egy élő lélek sem.
      Szigorúan véve.
      4. Nevra... szerinted nem kellene együtt
      maradnunk?
      (Visszahúztam Nevrát, azzal a szándékkal, hogy
      elfussunk.)
      Folytatnunk kéne a varázsige szavalását!
      5. (Próbáltam elterelni a gondolotaimat, és a
      küldetés céljára kincentrálni.)
      (Elkezdtem mondani a varázsigét.)
      Te! Azért jöttél, hogy élvezd az előadást?
      6. Könyekkel a szememben Leiftanra és Nevrára
      néztem. Úgy érzem, tényleg ez a legjobb
      megoldás.
      Abbahagynád a rejtvényeket végre?
      Nincs több vesztegetni való időnk! Ezarel,
      Valkyon, gyerünk!
      7. Valkyon, mi lenne, ha elterelnénk a figyelmét?
      Talán meg tudjuk lepni, és le tudjuk győzni?
      Mit tettél Miko-val?
      Ez... Ez olyasmi, amit megfontolnál, ugye,
      Ezarel?
      8. Ha segítek, hagyod Ezarelt és Valkyont elmenni?

      Nem tudom, ez segít -e, de szerintem az alapján, amit kérdések után van, ki leeht találni néhányról, hogy mi volt a helyes válasz.

      Törlés
    5. Szerintem egy válaszról tudom is, hogy rossz volt.
      Szerintem így kellett volna:
      2. Ez egy csapda! Helyett-> Egyetértek Valkyonnal, menjünk abba az erdőbe.


      Amiben nem vagyok biztos, de lehet, hogy mást kellet volna nyomni:
      4. Harcolnunk kell -> Folytatnunk kell a varázsige szavalását
      7. Ezarel, van valamilxen elixíred... Helyett-> Valkyon, mi lenne, ha elterelnénka figyelmét?

      Nem tudom, hogy mit gondoljak...

      Törlés
  22. Hello valaki esetleg meg tudja mondani hogy ilyenkor mi van? Végig játszottam és a végén be is adta mind a 3 képet de mikor rá mentem a végén a képmegszerzős ikonra egyet se rakott ki hogy megszereztem volna ma néztem és most már 2 ott van akkor a 3 is ott lessz szerintetek csak később mint az előző 2?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet még nem hallottam. Olyat igen, hogy megmutatta a képket a történet végén, de aztán a könyvtárban nem, de ez így nagyon fura. Ha biztos vagy benne, hogy mind a 3 képet látttad, akkor írj szerintem a supportnak. Nem hiszem, hogy csak úgy magától megjelenne evybkis váeakozás utàn. Minél hamarabb tudarod, hogy probléma van, annál valószínűbb, hogy megkapod a 3. képet még az esemény vége előtt, és így sikerül megszerezned a tojást is.

      Törlés
  23. Valaki tudna segíteni? A 17. epizódnál tartok, annál a résznél, amikor Purreru-nál lehet nyerni, nekem ki is adta, hogy nyertem egy hétköznapi batyut, de aztán sehogy nem tudok továbbjutni, mert ahogy rámegyek arra, hogy (Eltettem a batyumat.) azt írja ki, hogy hiba történt. Ezt tudom valahol jelenteni a Supportnak és oda magyarul kell írnom?
    Köszi a segítséget! :)

    VálaszTörlés