2019. április 17., szerda

Húsvét 2019

Megérkezett a Húsvét :)
(2019. Április 17. 14:00 - Május 1. Éjfél között)

Tojásvadászat
 Minden nap 3x játszhatsz a minijátékkal amiben a nyilakkal irányítasz egy mérleget,a csokitojásokat a tálba,a többi dolgot pedig a szemétbe kell irányítanod vele. Egy játékkal maximum 7 tojást tudsz szerezni.
Ha valami rossz tálba esik akkor -1 tojás.
Ezután 5 csokitojás lesz elrejtve az oldalon,találd meg őket!
3 aranyrög/db áron vehetsz is tojásokat.

Főzés 
Ha sikerült összegyűjtened 20 csokitojást,meg kell őket olvasztanod. Az egérrel kell kattintani és a megfelelő hőmérsékleten tartani a csokit,a lényeg,hogy mikor lejár az idő akkor a jó hőmérsékleten legyen.
Ha nem sikerül, 30 maanáért újra játszhatsz,vagy várnod kell holnapig.
Ha sikerült, megkapod a húsvéti szett egy darabját.
Mivel a szett 13 darabból áll ezért összesen 260 tojásra van szükség. 
Az esemény 15 napból áll ami azt jelenti,hogy naponta legalább 18 tojást kell szereznünk a teljes szetthez. Mivel 5 tojás az oldalon van elrejtve,a minijátékon elég naponta 21-ből 13-at megszerezni.
Ha pedig naponta hibátlanul játszunk és megtaláljuk a tojásokat is,az esemény 10 nap alatt kivihető,90 maana költséggel,vagy 13 nap alatt ingyenesen. Úgyhogy ez most egy egyszerűbb event:)

Exkluzív öltözet
A bankban 1500 feltöltési pont után jár,választható színben.
A lényeg,hogy legalább 1500 forint értékben vásárolj.
1 megvásárolt maana = 1 pont
1 megvásárolt aranyrög = 3 pont

Familiáris
Felfedező úton bárhol található,600 maana a csalija a butikban,bárhol található a térképen is.

Illusztráció
Miután megszerezted a teljes húsvéti öltözetet,ha minden párbeszédre jól válaszolsz megkapod az illusztrációt.
Helyes válaszok
1.Igen,Karuto segítségével.
2.Nem,de már biztosan nem kell rá sokat várni.
3.Honnan tudtad? Egész nap ellened áskálódtunk.

Rossz válasz esetén várnod kell holnapig vagy fizetni 10 aranyrögöt.

+A butikban megvásárolhatóak a tavalyi húsvéti ruhák aranyrögért cserébe.
Jó játékot és kellemes húsvéti ünnepeket!
xoxo

18 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a segítségedet!:) <3

    VálaszTörlés
  2. Na jó, nem tudom én miért vagyok ennyire béna, de ez a kattigatás-olvasztás nekem nem megy. Kattogtatom az egeret ezerrel, akkor is hidegen marad. Mit csinálok rosszul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég sűrűn kell kattintgatni, ami tényleg nehéz. Ha van touchpad-ed úgy valamivel könnyebb.

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Csalit kár, hogy csak venni lehet. Kissé le vagyok égve. De majd gyűjtök. Csak félek attól, ha nem kapja el a famim és megy a levesbe a 600maana

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én amerikai szerveren A nagy levelek ösvényénél találtam csalit.

    VálaszTörlés
  6. Én a magyaron is találtam ott csalit. De nem csak ott a HQ parkjában is találtam. Tehát szerintem a csalit nem kell megvenni a butikban. Szerintem azt meg is lehet találni.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Nekem az erdőszélen jött a csali is meg a fami is =)

    VálaszTörlés
  8. Emlékek toriijánál találtam a csalit.

    VálaszTörlés
  9. Én vagyok az egyetlen akinek minden nap ugyanott vannak az elrejtett csokitojások?.-.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ugyanott vannak...bank, piac, készletem, minijátékok és üzenetek :c kicsit már monoton

      Törlés
    2. Ugyanezeken a helyeken vannak nekem is. Igaz monoton, de legalább könnyű meglelni...

      Törlés
    3. Én második napja egy tojást sem találok és az oldal is borzalmasan lassú

      Törlés
  10. Sziasztok! Esetleg nem tudja valaki, milyen sorrendben kapjuk meg a ruhadarabokat? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A végén van a haj. Az előtt meg ha jól emlékszem a kapucni... a többire nem emlékszem.

      Törlés
  11. Sziasztok!
    Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a familiárissal csak egyszer lehet találkozni?
    Amikor még nem volt meg a csali összefutottam vele. Azóta a familiárisom az erdőszélen megtalálta a csaliját, de magával a famival egyszerűen nem tud újra találkozni sehol sem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez szerencse függő. Én is csak 2x találkoztam vele, de igazából bárhányszor belefuthatsz

      Törlés