2019. április 3., szerda

friss

Sziasztok

Igen tudom,hogy már majdnem egy hónapja nem voltam aktív pedig történt pár dolog az oldalon és nagyon sajnálom.
Egyszerűen elment egy időre a kedvem az oldal szerkesztésétől,de mint mindig,most is visszajött,úgyhogy most pótoltam is a hiányosságokat^^

A március hónapot az árnyék gárda nyerte,gratulálok nekik:)

Az április elseje idén sem maradt el,remélem mindenkinek tetszett Blobby visszatérése és az új lány verziója is amit megkaptunk tojásként;Blobbette.:D

Mint már múltkor megemlítettem,kiderült,hogy a 3. spin off epizód Valkyonról fog szólni. Múlt héten fél áron lehetett megvenni az eddigi spin offokat,úgyhogy már lehetett sejteni,hogy mostanában lesz esedékes a megjelenése,ami ma meg is történt. 
Már kijátszottam és mindent feltettem hozzá,katt.

Köszönöm a türelmet és jó játékot mindenkinek^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése