2018. október 22., hétfő

Halloween

Megérkezett a Halloween^^
Közben át is léptük a 4 millió megtekintést,nagyon szépen köszönöm,hogy ennyi év után is van érdeklődés a blog iránt^^
(2018.10.24. 14 órától-November 11. Éjfélig)

A szokásos halloweeni térképes event tért vissza idén is. A lényege,hogy ezen a térképen csak halloweenes ruhákat,famikat,csalit,ételt,illusztráció darabokat találhatsz. A második lehetőség mérő lehetővé teszi,hogyha zsinórban 15x nem találsz semmit,akkor egy véletlenszerű halloweeni ajándékot kapsz vigaszként.

Ruhák/térkép segítség 
Idén is van egy szett ami csak a butikban elérhető aranyrögért cserébe(Stained-Glass Widow), és egy,ami pedig csak felfedezőútról(Nightmare Chivalry). A másik 3 idei szett(Veiled Claws,Twisted Harpy és a névtelen) a butikban aranyrögért és a felfedezőúton egyaránt elérhető.
A régebbi szettek is visszatértek róluk majd a segítségben olvashattok^^

Illusztráció 
(A darabok bárhol lehetnek a halloweeni térképen)

Familiárisok
Az összes halloweeni familiáris megvásárolható a butikban aranyért.
(Ritka=250 arany,Epikus=350 arany,Legendás=450 arany)
(Spadel,Sgarkellogy,Rawist,Chead,Ciralak,Globuloszaurusz,Osstoplazma,Hydracarys)
A felfedezőúton viszont csak az újakat kaphatjátok el:
Mohmiau
Bakhrahell


Fórum
Kikerült egy poszt a fórumra miszerint gyöngyházfényű papagájok voltak megszerezhetőek a térképről. Na most,mindenki nyugodjon meg,ez egy fordítási hiba mivel még mindig nincs magyar fordító a beemoovnál. Gyöngyházfényű hajak(ugye a szín ami általában nem elérhető) kerültek be tegnap véletlenül a halloweeni térképre és mára ezt javították,továbbra sem elérhetőek.Aki esetleg talált az megtarthatja,de nem kereskedhet vele.

Jó szórakozást!
xoxo 

14 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! :) Már úgy vártam, legalább történik valami a magyar szerveren is...

    VálaszTörlés
  2. 14 órakkor kezdődik az event.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából mindegy hogy mikor kezdődik az event csak legyen. Viszont azt nem értem hogy honnan tudod, ha még a hivatalos oldalon sem mondtak konkrét időpontot csak annyit hogy 24.-én kezdődik. Tudom egyszer már kezdődött 14 órakor az egyik event, de akkor is.

      Törlés
    2. Az Eldarya facebook oldalain létrehoztak egy eseményt, Halloween 2018 néven. Ott láthatod, hogy 14-től kezdődik :)

      Törlés
  3. Köszi, de úgy látom elvileg a magyar oldalon is megosztották (konkrétan eldaryan) pedig tegnap nem is láttam a főoldal hírfolyamában. No mindegy azért köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Úgy féltem, hogy nálunk kimarad ez az Event. Ezt szeretem a legjobban. Jók a ruhák, hajak, és az egész. Erre vártam egész évben. :) Felkészültem energiaitalokkal is :D

    VálaszTörlés
  5. Valaki nem tudja, hogy kell blokkolni a fel-feltűnő Mery szellemet?
    Irritáló a folyamatos megjelenése.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elméletileg van rá mód, az egyik külföldi blogon megosztottak lehetőségeket. Azt hiszem, hogy egy bizonyos böngésző-bővítményt kell letölteni, a neve Stylus.(Ez azt hiszem, hogy chrome-hoz van: https://chrome.google.com/webstore/detail/stylus/clngdbkpkpeebahjckkjfobafhncgmne). Aztán új stílust kell csinálni, és beírni ezt: #ghost {display:none!important}
      Elvileg ezzel megoldódik a probléma, én nem tudom mennyire működik, még nem nagyon próbáltam ki.

      Törlés
  6. hali!Ha van event akkor ezek szerint találtak magyar fordítót is? Köszi előre is a választ :3

    VálaszTörlés
  7. Végre van Ciralakom. Ha az eventnek vége kiköltetem. Neki van a legtöbb energiája (160) és Rawistnak. De nekem Ciralak soookal szimpibb :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Köszi szépen ismét a gyors munkát. <3 Viszont elírtad a dátumod, gondoltam szolok. :)

    VálaszTörlés
  9. Lenne egy kérdésem. Ma már 2x is összetalálkoztam egy kisebb szellemmel. Az oldalakon repked és egy ideig ott marad majd eltűnik. Ez csak a dekor része vagy van valami funkciója is? ÉS ha van akkor mi az?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak dekoráció, ha rákattintasz nem történik semmi. Az előző kommentek közül szóba hozták. Ha zavar le tudod vetetni azzal a módszerrel amit leírtak.

      Törlés