2018. október 30., kedd

Friss

Sziasztok

Szóval most értem haza,így újra írom a posztomat kicsit bővebben kifejtve.
  • Az eldarya oldalai nem nagyon működnek,ez most a legkisebb probléma,reggelre biztosan kijavítják.
  • A piacot módosították,mostantól a 6.Epizód befejezése és a 7.szint elérése után elérhető. Semmit sem lehet eladni a butikos áron felül.
A nagyobb probléma pedig,hogy nagyon sokan ezt az üzenetet kapják mikor be akarnak lépni.
Hogy miért?
Ez annyit tesz,hogy a maana-aranyrög csere és a szerverről-szerverre maana átvivés szabálytalan,megnézték a fiókokat és mindenkit akinél gyanús tranzakciókat találtak véglegesen törölni fognak,egyelőre ezt látják ha belépnek:
Ez annyit tesz,hogy a felfüggesztés el lett indítva és az üzenet végén a végleges törlés időpontja(ami legtöbb esetben egy már múltbeli időpontxd).

Én nem kaptam egyelőre felfüggesztést,de mivel még régebben én is csináltam ilyet lehet,hogy én is erre a sorsra jutok,ez esetben,mint korábban is írtam nem fogom folytatni a játékot.Már túl sok ideje játszok vele ahhoz,hogy újra kezdjem.(2014 óta)
Na de ne gondoljunk a legrosszabbra egyelőre. Szerintem ha a beemoov ténylegesen mindenkit töröl,az egy óriási hiba lenne mivel:
  1. Nagyon sok ilyen tranzakció versenyek által nyert nyeremény,rajzért fizetés,esetleg ajándék,nem pedig öncélú csalás. A rajzos dologból ha emlékeztek tavaly már volt egy ilyesmi ügy,az akkori admin azt mondta,hogy ez NEM szabályellenes.
  2. Ha a beemoov mindenkit töröl,aki vett már aranyat másoknak konkrétan a fizetőképes játékosok óriási részét elveszíti,ami valljuk be nem lenne számukra kedvező. 
Úgyhogy reménykedjünk,hogy reggel jó hírekre ébredünk és azok is kapnak egy második esélyt akik esetleg szabályt szegtek és azok is akik pedig abszolút nem tettek semmit.

Addig is kellemes halottak napját:'D Ha lesz infóm jelentkezek:)

Na szóval annyi az újdonság,hogy aki úgy érzi nem követett el szabálytalanságot az írjon a supportnak és visszakapja a fiókját. Az oldal helyreállt,a piacos frissítések maradtak. Remélem mindenkinek sikerül visszakapni a karakterét^^ Engem nem függesztettek fel végül,úgyhogy aki aggódott,hogy befejezem az oldalt az most megnyugodhat:)
xoxo

54 megjegyzés:

  1. Neeee...
    Remélem nem lesz semmi, imádom ezt az oldalt annyit segített és annyira szomorú volna ha emiatt "vége lenne"!
    Nem értetem miért nem elég egy figyelmeztetés miért kell egyből törölni valakit főleg még ha költött is a játékra!
    Ez több mit felháborító! T.T

    VálaszTörlés
  2. Nem találok szavakat :( szegény kishúgom vigasztalhatatlan hosszú idő után most kezdett el újra játszani az esemény miatt is, de most így el se tudja adni a fölösleges dolgokat mint új játékos, maanát se tud szerezni, venni se tud cuccokat amik tetszenek neki :/ Megölték a játék egyik lényegét így. Csomó ember nem fog tudni most a batyuba cuccot szerezni, és az epizódok kijátszása még fájdalmasabb lesz ha nem költesz bele aktuális pénzt, mert nem tudod eladni a dolgaidat...
    Fogalmam sincs hogy képzelik ezt.
    Azt meg pláne nem miért kell törölni a rögkódosokat. Ők kapják a pénzt a játékosok költik... Annyira gáz :/ Nem találom a megfelelő szavakat

    VálaszTörlés
  3. Boldogan léptem be az imént, kikelt a Vérkecském (Bakhrahell, igen, te vagy az), és a szerencséje az eddigi legnagyobb, amivel familiárisom valaha rendelkezett. Elküldtem felfedezni, hozott is könnyen eladható tárgyakat. Fellelkesültem, gyorsan piacra akartam őket dobni (mert a Lost Bride szettre gyűjtök), és hopp, volt piac, nincsen piac. Most eléggé mérges/szomorú vagyok.
    Várom a fejleményeket!

    VálaszTörlés
  4. Gusztustalan amit csinálnak. Én 11.000ft ot kentem rá a rohadt eventre, Hogy mire véget ér addigra meglegyen az összes szettem. Erre vacakol az oldal, plusz azokat a játékosokat is büntetik akik nem tudnak olyan gyorsan haladni mert pl nincs keresetük amiből feltöltsék vagy szimplán ilyesmire nem akarnak költeni. Nincsenek szavak erre a gusztustalan,igazságtalan,felháborító,minősíthetetlen inkorrekt húzásra. Ja és kb senki semmit nem fog venni a piacon, mivel a friss játékosoknak van szüksége a legtöbb cuccra, magamról tudom. Hat hónapja kezdtem ergo semmim nem lenne ha a piac nem lett volna, meg hát sokkal szívesebben játszik az ember egy olyan karakterrel ami az ízlését tükrözi. Mellesleg nem kicsit retardált kinézetű az alap karakter (¬_¬)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Olvastam, de nem igen értem a kiváltó okot. Lehet azért mert nem tudom miről van szó. Az az egy biztos, hogy mint egy másik játék moderátora mondom, hogy első körben, ha egy általuk nyitva hagyott kiskaput használtak ki a játékosok, akkor ki kellett volna küldeni, egy zéró toleranciás figyelmeztetést, és kollektive felhívni a játékosok figyelmét a problémára. Utána maximum azt büntetni aki ennek ellenére folytatja a tevékenységet. Bár mondom, sajnos nem igazán értem a problémát. Azt viszont igen, hogy jelenleg használhatatlan az oldal...
    És a piac hozzáférés kitolásával sem értek egyet. Eleinte csak öltztetni jártam fel. Minden pénzem ruhákra költöttem. Pont a lényegét veszti el az egész.
    Rosco

    VálaszTörlés
  6. Kérlek segítsetek mert én nem igazán értem. valaki magyarázza el légyszíves hogy most miért törölnek játékosokat pontosan? mi az a tett, mert én nem értem...előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valaki másokkal akart rögöt vetetni magának. Kész kis hálózatot épített ki erre a célra (vagy 13 felhasználóval ha nem többel, ami már önmagában szabályszegés). 10 éves kislánynak adta ki magát, aki kissé lemaradt a nyelvtanórákról (erősen google fordító szagú szöveggel próbálkozott). ettől eltekintve szerintem lehet attól még magyar, mivel miután felkerült a szégyenfalra elkezdte felszámolni a mesterművét. És most azokat is tiltották, akik rendes körülmények között maguknak vettek, saját pénzükön rögöt. Röviden ennyi.

      Törlés
    2. Ez maximum az indok lehetett ami felnyitotta a beemoov szemét,hogy ilyen is létezik,hogy másnak adunk maanát,de ennek az egésznek természetesen nem ez a lány az oka,hanem a maana-aranyrög csere jelenléte.

      Törlés
  7. Megértem mindenki felháborodását, én magam is meglepődtem, hogy hirtelen mennyi mindent történt az oldal életében. Legnagyobb probléma ezzel az egésszel, hogy egy évente pár hétre elérhető és talán mindenki által leginkább várt eseményt tesznek ezzel tönkre. Bár remélhetőleg holnapra jobb lesz a helyzet (előveszem erre a pár sorra naiv, optimista énemet). Megértem, hogy nagy segítség sok játékosnak a piac, de az utóbbi napokban aggasztó dolgok kerültek napvilágra. Mint mindenhol sajnos vannak gonosz emberek, akik mások jóhiszeműségét kihasználva, akár piszkos módszerek bevetésével akarnak ,,valamilyen előnyre" szert tenni. A játék üzemeltetőinek pedig ezt valahogy rendszabályozniuk kell. Rendesen körül kell járniuk az egész ügyet. Igazából ,,próbálnak" javítani a játék minőségén. Azon vannak, hogy azoknak is minőségi játékélményt biztosítsanak, akik valós pénz befektetése nélkül játszanak. Azért mert valaki fizet, még nem jelenti azt, hogy mindent megtehet. A szabályszegők is takarózhatnának azzal, hogy de hát én ezért fizettem. Ez is azt mutatja, hogy nincs kivételezés. Na meg eddig is volt rá példa, hogy hiba merült fel az események során és meghosszabbították az eventet. Ha megfelelően kivizsgálják az egészet még ilyenben is reménykedhetünk.

    Viszont azért kicsit én is orrolok a beemovra, hogy nem igazán kommunikál a játékosok felé. Bár én csak a facebook oldalt szoktam így eventek környékén megnézni, és olyan heti 1-2x ránéztem a támogatás fórumrészre (persze mostanában többször). De igazából egy letiltássokkal kapcsolatos bejegyzés volt az utolsó amit olvastam, ami azoknál lépet fel, akik rögöt vettek. Ha nem kukkantok be a fórum sötét szegleteibe még erről sem értesülök, pedig én is járhattam volna hasonlóképpen, mert pont ma akartam rögöt venni -_-"

    Mint játékos aki várta az eventet én sem örülök a kialakult helyzetnek, de mindenki őrizze meg a hidegvérét. Attól, hogy felháborodunk és ezen pörgünk még nem oldódik meg semmi. Sajnos várnunk kell..........

    VálaszTörlés
  8. Módosítottam a bejegyzést,így talán érthetőbb. Akik ennek ellenére se értik azoknak elmagyarázom: Ez úgy működik,hogy egy játékos a piacon vesz egy másiktól például egy pamutvirágot 3000 maanaáért. A másik játékos ezért cserébe aranyrögöt vesz a fizető játékosnak. A másik eset ami még ilyen gyanús tranzakciót hagy ha valakinek például van egy amerikai és egy magyar szerveres fiókja,egy játékosnak az előbb leírt módon ad magyar szerveren 1500 maanát a másik játékos pedig 'visszaadja' ezt amerikai szerveren. Ezzel van baja a beemoovnak. Viszont azt nem vették figyelembe,hogy ha én egy rajzért fizetek az előbb leírt módon vagy ajándékba adom egy másik játékosnak,akkor az ugyanilyen 'gyanús tranzakciót hagy' ami pedig nem szabályellenes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az unokahúgaimnak szoktam venni, és a lányomnak az eventek környékén .Bár erősen gondolkodok , hogy engedjem e neki de egyelőre úgy látom mire a 20 fejezethez ér addigra felnő ő is xD

      Törlés
  9. Nem hiszem h megérné nekik:O De az végkép nem igazságos,hogy aki nem játszott illegálisan az se tudjon belépni! :(

    VálaszTörlés
  10. Ja és természetesen event közepén kell ráadásul úgy h fordítóról semmi hír, azt se közölték hogy lehet parókára vadászni csak a végén írták ki h már ne is keressétekX'D epizóddal le vagyunk maradva nem jó nekik egy normális fordító sem aki nincs kint a cégnél:D Én ezek után a beeeemov helyében derekasan befognám a pofikámat^^ Hát nagyon Boldog Halloweent ill Holtak napját mindenkinek:(

    VálaszTörlés
  11. Bármi is történjék a Magyar szerón rengeteg munkádat és segítségedet ölted bele és rengeteg játékost tettél boldoggá!!! Ezt sose feledd!:) És köszönöm a barátnőim nevében is!^^ <3

    VálaszTörlés
  12. Remélem legalább meghosszabítják az eventet mert különben a bemoownál csontok fognak törni

    VálaszTörlés
  13. 6:42: 42 percre várok hogy betöltse a famimat :) miért?? Miért HW közepén kellett ezt?? Remélem, NAGYON remélem, hogy minimum 10.-ig kitolják az eventet .-. És hogy a karis eventnél nem lesz razzia

    VálaszTörlés
  14. A 2. ponthoz (piac) csak annyit, hogy tegnap este sokként ért, hogy nincs piac (2 árverésről csúsztam le és volt 1 eladásom is folyamatban, -ami már licit alatt volt- h azzal mi lett, homály...)
    Nade tegnap nagy durrogva neki kezdtem a 6. epizódnak, amivel kb a feléig jutottam... és láss csodát, ma reggelre volt piacom... de azért ne akarjátok megtudni hova kívánom jelenleg is a készítő csapatot^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerk.: Mérges vagyok, mert látom a piacot, de vásárolni nem enged... Grr...

      Törlés
  15. Napok óta Bakhrahell tojásra gyűjtöttem, nem vettem semmit a piacon - még a hőn áhított Veiled Claws szettre se költöttem. Szinte mindent eladtam, amit a familiárisom talált az event kezdete óta (azokat a termékeket is, amik egyébként tetszettek), és most szomorúan tapasztalom, hogy a piac (az egyetlen lehetőségem a tojás megszerzésére) számomra elérhetetlen. Az ötödik epizód legeslegelején tartok; esélytelen, hogy az event vége előtt újra megnyissa előttem kapuit a piac. Nem leszek kecsketulajdonos. Szomorú vagyok. ;n;

    VálaszTörlés
  16. Azért egy ilyet behozni pont az event közepén hatalmas suttyóság. Amerikai szerveren nekem Maülixem van de még nem fejeztem be a 6. epizódot. Nincs elég manám a keltetőre én még nem szerezhetek neki ételt és nem is vehetek így már neki. Még négy napomba fog kerülni hogy összegyűljön a napiból a keltető és addig semmi energiája nem lesz a famimnak.

    VálaszTörlés
  17. Hát nem tudom ti, hogy vagytok vele viszont engem jobban zavar a szerver használhatatlansága. ( Eddig is egy krumpli volt, de most rosszabb lett)
    A piacos dolog meg tényleg szigorú lett. Szerintem elég lenne az ötödik epizódhoz kötni, ha ki akarják szűrni a csalókat. Aki meg nagyon elhivatott annak az sem visszatartó erő ha a tizedik epihez kötik.
    Bár egy olyan pénz orientált cégnek/vállalkozásnak mint a beemoov nem tudom milyen kára származik ebből?
    Az aki tud aranyat venni az vesz vagy magának vagy másnak, de nekik mindenképp ez bevétel. Aki meg nem engedheti meg magának vagy nem akar az akkor sem fog ha földhöz vágják magukat. Az meg, hogy volt egy csaló azért nem a közösséget kell büntetni hanem lehetőséget kell adni az ilyenfajta esetek bejelentésére. Könnyű reportolási lehetőséget kell kialakítani és figyelmeztetni a játékosokat, hogy ezek az emberek ártanak a közösségnek.
    Végül pedig, ha van valaki aki úgy mint Niki csinál ilyen rajz vásárlást azt vagy egy modi vagy egy admin felvilágosításával megoldhatónak kéne lennie. Bár beemoovéknál elég sok dolog nem úgy megy ahogy mennie kéne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek veled, de annyiban megértem a cég álláspontját is, hogy egységesen büntet. Tény hogy rajzokért, versenyért való mana/aranyrög cserét én sem ellenzem, de nem tudnak egyszerűen legalábbis szerintem mindenkivel elbeszélgetni vagy alaposan lecsekkolni, hogy nahát ez egy milyen rendes játékos és hiszünk neki. Muszáj felállítaniuk egy szabályzatot, ami szerint működnek. Szerintem, bár tény sok dolgot nem úgy csinálnak ahogyan kellene, de akkor is tisztelik annyira játékosokat és a saját munkájukat is, hogy kivizsgálnak egy ilyen esetet. És igen én is szeretném élvezni az eventet, engem is zavar a helyzet, de akkor is kettős érzéseim vannak, mert mint azt előbb vázoltam kicsit megtudom azért a beeemovot is érteni.

      Törlés
    2. Én abban nem értek egyet, hogy ezt HW eventkor kellett megcsinálniuk, és ilyen aljas módon. Legalább egy figyelmeztetést írhattak volna ki, hogy oké, mostantól figyelünk erre és ha innentől észlelünk ehhez hasonlót, akkor pápá. De nem, egyszerűbb volt az eldarya 2/3 játékbázisát törölni, és kinyírni a szervereket. *clap-clap*

      Törlés
    3. Ebben maximálisan egyet tudok érteni.. Eddig nem tudtam, hogy mit jelent ez a módszer, de már értem.. A szigorúság mértékét nekik kell belőni, de hogy pont ilyenkor?! Mindeni nagyon várta már az eventet, pláne a mi kis sérült magyar szerverünkön, erre azok játékát is elcseszik, akik nem szereztek így semmilyen előnyt. Sajnálom nagyon azokat, akik lemaradnak a piacról.. Én is ott gyűjtöm a maanát hogy meglegyen az összes darab, ami tetszik. Pénzt rá nem áldozok, így marad ez. Mindenkinek kitartást!

      Törlés
    4. 10:45-ös egyetértek azzal, hogy ezt nem pont a Halloween alkalmával kellett volna elkezdeni, de remélem azért kapunk valami kis kárpótlást ( azért kibírhatták volna event végéig, mert nem lett olyan hosszú mint tavaly). Azok akik pedig "el lettek elítélve" kapnak egy második esélyt, mert sokan biztos nem rossz szándékkal üzleteltek.
      Én például el tudom képzelni, hogy van egy fiatalabb lány aki nem tud venni rögöt mert nincs saját keresete, ezért inkább valakivel maana-aranyrög üzletelt ami szerintem nem gáz. Mert valaki fizetett a beemoovnak, így ők megkapták a pénzük. Az aranyrög vevő megkapta a maanát ami neki kellett és a lány is akinek az aranyrög kellett. Végül is senkit sem károsítottak meg.
      Az meg aki visszaél vele azt nyugodtan vizsgálják ki rendesen és bannolják ha kell ( de még ahhoz sem kell így kinyírni a szervert...)

      Törlés
  18. Ez most ugye csak egy rossz vicc?
    Már rég a 11. epizódnál tartok és túl léptem a kellő szintet is erre ...
    [img]http://www.kepfeltoltes.eu/images/2018/10/237szivat_s1000.png[/img]

    VálaszTörlés
  19. Feltételezem arról nincs infó, hogy mikorra lesz használható az oldal.. Jobb, mint tegnap este, de végtelen ideig tölt, aztán ledob.. Mindenért frissíteni kell legalább 2x mielőtt hajlandó betölteni már ha betölti.. :(

    VálaszTörlés
  20. Maradni fog vagy 3 jatékos ��

    VálaszTörlés
  21. Azt megértem, hogy minél előbb cselekedni akart a beemoov. Azt viszont annyira nem, hogy tegnap óta nem lehet rendesen belépni, ezzel veszítünk időt az eventből, és mégcsak nem is hívták fel erre a játékosok figyelmét, hogy ez lesz, vagy valami. Kissé inkorrektnek tartom. Konkrétan itt tudtam meg, hogy miért nem tudok belépni...

    VálaszTörlés
  22. Pont sikerült még megszereznem a Mohmiaut, de minden befagy. Nekem abszólute nem is tölt be, folyton kidobál. Értem én hogy ezt meg kell oldani, de a többiekkel miért kell kiszúrni? Nem lehetett volna megvárni a HW event végét? Így meg majd gondolom az lesz, hogy hosszabítást se kapunk, mert saját hibánkból(már aki csinálta ezt a hamisítást) volt elvéve idő. Őszintén szólva én nem is hallottam ezidáig erről a "módszerről" de azért ez elég nagy kicseszés velünk szembe🙄🤷🏼‍♀️
    Srácok, mindenkinek kitartást!💜

    VálaszTörlés
  23. Reménykedjünk abban, hogy ez csak egy Halloween- i tréfa... Úgy értem, ezek a történések elég félelmetesek a játékosok szemszögéből Haha!... ':D ha...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszik, hogy valaki végre meglátta a vicces oldalt is ebben a tragikomédiában :'D

      Törlés
  24. Amerikai szerveren azt írták, meghosszabbítják az eventet, és megnézik azokat a fizetéseket, amik rajzért cserébe történtek, és emiatt törölték valaki profilját.

    VálaszTörlés
  25. Segítséget kérnék! Nem enged be az oldal a Kisállat-kereskedésbe, folyton lefagy vagy összeomlik. Van valakinek ilyen problémája? Hogyan orvosoljam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan ez történt velem is :/

      Törlés
    2. Engem se enged be órák óta és zavar nagyon, mert a Bakhrahellemnek nincsen Candy Cornja.
      (Sajnos a piacon sem bukkan fel egyetlen egy sem.)

      Törlés
    3. Étel: http://eldarya.hu/mall/pets/food
      Csali: http://eldarya.hu/mall/pets/food/tame
      Tojások:http://eldarya.hu/mall/pets/egg

      Ezeken a linkeken be tudtok lépni.

      Törlés
    4. Köszönöm szépen a segítségedet! :)

      Törlés
    5. Szívesen:)
      Érdemes most követni a fórumon a Támogatás/ problémabejelentés/ Támogatás #1 topicot, én is ott olvastam.

      Törlés
    6. Köszi a linkeket! :)
      Melody ( a famim) végre nem kell koplaljon :)

      Törlés
  26. élelem ezen a linken elérhető a kiskereskedésben. Fórumon találtam a linket:

    https://www.eldarya.hu/mall/pets/food?fbclid=IwAR0_pO73m4EFkoQEwc_FlfrynaVta085Wmj48dIkfslkgtbsCLlyWB1Jd1E

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    Nem kívánok az előbbiekhez hozzászólni, egyszerűen felesleges lenne leírnom századjára is a nyilvánvalót. Annyit szerettem volna hozzáfűzni itt a hömpölygő felháborodáshoz, hogy ma semmiképp ne várjatok csodát, a franciáknál is munkaszüneti nap van.
    UI: A gárda ajándék sem cserélődött, ugyanaz van kint, mint múlt hónapban, engem ez is idegesít.

    VálaszTörlés
  28. A beemov már megint rettenetes módszert választott a problémamegoldásra... Miért van az, hogy még ha meg is értem az indokaikat, hogy mit miért tettek, akkor is a lehető legrosszabb kivitelezést választják egy-egy adott helyzetre? A probléma nem friss, elég régóta fennáll, még ha most tudták meg, akkor is várhattak volna egy hetet az esemény végéig. Addig kirakhattak volna egy figyelmeztetést. Nem csak korrektebb lett volna a többi játékossal szemben, de nekik sem lett volna veszteség, nem mertek volna túl gyanús dolgokat művelni a hibás játékosok sem. Nem tudom, hogy lehet valaki ennyire érzéketlen a finom részletek iránt... Rettenetesen felhúzott a hirtelen, figyelmeztetés nélküli piacváltoztatás, a külföldi fiókomon az 5. epizód közepén vagyok, és semmi esélyem, hogy befejezzemba 6.-at az esemény végéig. (Sőt, véletlenül a meg nem változtatott hónap ajándékát is begyűjtöttem, nem nagyon emlékeztem, mi volt a múlt hónapban. De ez már csak hab volt a tortán.) Oké, hogy meghosszabították kicsit az eseményt, és azoknak a familiárisoknak is lehet ételt vásárolni nov.30-ig a butikban, akiknek edig nem lehetett, de a kár már megtörtént, a cég tovább rombolta a belé fektetett bizalmat. Sosem fogom megérteni, hogy a beemov miért nem figyel jobban az ilyen dolgokra. Így csak magának csinálja a kárt.
    Viszont egy kis figyelmeztetés azoknak, akik úgy tudják, hogy a rajzok vásárlása megengedett a játékon belül: hiába mondták ezt régebben az adminok, most ezt is megtiltották a történtek után. Ezt egy külföldi szerveren olvastam, nem tudom, itt mi van, de szerintem egységes a szabály minden szerverre nézve. Úgyhogy jobb félni, mint megijedni: csak óvatosan a rajzokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és az sem segített, hogy 2 napig az epizódban sem tudtam tovább haladni, hogy legalább az 5.-et befejezzem. Az egyetlen semleges dolog az eseményekben a "nem lehet drágábban adni a piacon, mint a butikban" szabály volt. Bár nem kifejezetten örültem neki, nem is bosszantott fel túlságosan. Mondjuk most nov. 30-ig egy csomó dolognak megszabott ára lesz, aminek eddig nem volt (familiáris ételek ideiglenesen a butikban), de legalább ez ideiglenes lesz. (Remélem.)

      Törlés
  29. Sziasztok!
    Van olyan karim amelyiknél nem tudom a famimat felfedező útra küldeni. Azt írja az oldal zárolva van. A többi funkciót elérem az epizóddal is tudnék haladni, csak sajnos a 3. epizódnál járok és a történet folytatásához szükségem lenne a famimra. Nem csaltam a játékban, igaz több karim van. Az is baj? Csak furcsa, hogy be tudok lépni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit leírtál kötődik a fenti problémához. Csak simán bugos a játék. Írj a támogatásnak a problémáról és segítenek.

      Törlés
    2. Köszönöm a segítséget. Közben a probléma is megoldódott.

      Törlés
  30. Bocsánat!
    * Nem kötődik a fenti problémához

    VálaszTörlés
  31. Nekem lenne az a kérdésem, hogy akkor most meg lesz-e hosszabítva az event?
    A sok hiba és oldal szétfagyás miatt.
    Sokan írták, hogy igen de hivatalosan bejelentve vagy admin által leírva még nem láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, meghosszabbították az eventet (német fórumon olvastam) november 11-ig ^^.

      Törlés
  32. Tudom hogy ez nem ide illik,de nem tudok tovább menni az ívek sétányánál (8.epi) mert nincs ott az a kis pötty. Ez vajon miért van??? Választ előre is köszönöm.. :)

    VálaszTörlés