2017. augusztus 1., kedd

Augusztus

SZIASZTOK

Újra elérhetőek a boltban aranyért a 2016&2017 nyári ruhák.
A 2016-os maanáért is elérhető.


 1, A hónap nyertes gárdája az Obszidián Gárda lett,gratulálok^^
nyereményeket itt tudjátok megnézni.
Egyébként egy ideje horoszkóphoz fűződő ajándékok vannak ha valaki még nem tudná^^
(kos-halak-bika-ikrek-rák)

2,Luca blogját továbbra is itt tudjátok elérni,valamint mindig megtalálhatjátok oldalt az ajánlások részben.
Minden tanácsot szívesen fogad,elvégre ez az első története.^^

3,Végre volt időm megcsinálni az adatlapomat,ha gondoljátok nézzétek meg^^
(Tudjátok,2 oldalt a kis rajzocskákra kattintva érhetitek el)

4,  Valamint,lezártam a júniusi szavazást.
'Ki a kedvenc macskád?'
(Összesen 1114 szavazat érkezett)
Első három helyezett

1. Purreru (626 szavazat)
2. Purral (263 szavazat)
3. Purroko (114 szavazat)

Kint a következő,mehet a szavazás! Mivel lassan 1 éves lesz a magyar eldarya is,így ez egy átfogó kérdés az eddigi évről:)

3 megjegyzés:

  1. Én nem bánnám,ha hanyagolnák a horoszkóp témát,a taurus spirit kivételével szerintem mindegyik nyeremény borzalmas lett,de sajnos az összes horoszkóphoz készíteni fognak,tehát nem számítok semmi jóra egy ideig

    VálaszTörlés
  2. Hát én szerintem se annyira érdemes megnyerni őket ,bár nekem meg van mindegyik a Fish Spiriten kívül, de nem annyira tudom őket semmire sem használni :/

    VálaszTörlés
  3. Meddig lehet elérni a 2016os ruhákat?

    VálaszTörlés