2017. augusztus 23., szerda

16.Epizód

Elérhető a 16.Epizód (fr)!

Illusztráció,végigjátszás,epizód leírás kész.Szerintem ez az eddigi legszebb illusztráció^^
A párbeszédek készen vannak,viszont a hatások csak pár nap múlva lesznek meg mindenhol.
Colaia új kinézete,új helyek,új gárdaruhák is feltöltve.
Egy új fami elérhető: Boltue.

Észrevehettétek,hogy mindent próbálok átalakítani úgy,hogy az oldal neve is rajta legyen.Remélem nem zavar titeket,egyszerűen meguntam,hogy sokan elviszik forrás nélkül.

Augusztus 31-én mindenki kap egy ilyen hajat aki az event alatt legalább 1x belépett.
Jó játékot!:)

ps.:Ne feledjétek,2 millió megtekintésnél nyereményjáték,kicsit egyszerűbb,mint az előző,de ugyanolyan keresztrejtvényes.
(Ezúttal a francia adatlapomból lesznek kérdések,szóval aki készülne rá,azt memorizálja;))
xoxo

2 megjegyzés:

  1. hát nem tudom ...én szerintem ez az eddigi legelcseszettebb illusztráció ,szebben is meglehetett volna oldani :/
    Bár a az a neko gáz maszk nagyon tetszik ,remélem meg is kapjuk az epizód során :3

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Bocsánat, ha nem pont ide illik a kérdés, de franciára telefonról szerintetek lehet venni maanát? Sajnos csak telefonról van lehetőségem, de az SMS nem működik, azt próbáltam. :(

    VálaszTörlés