2017. április 20., csütörtök

Nyereményjáték,közélet

SZIASZTOK
Olvassátok végig^^

Már sokszor volt róla szó,de így nyilvánosan a főoldalon még nem.
Admin vagyok a legnagyobb magyar Eldaryas csoportban,ahol mindig minden frissen kint van a játékról és a kisebb dolgokat(bugok,event ízelítők stb.. .) csak oda szoktam posztolni. Ebben a csoportban több,mint 3 ezer remek emberrel beszélgethettek,kirakhatjátok eladó dolgaitokat,rajzaitokat,fanfictionötöket,mindent ami Eldarya^^ Szóval ha egy remek közösségbe szeretnétek tartozni,lépjetek be bátran az Eldarya HUN csoportba!:)

Valamint a napokban történt pár dolog,egy csoportban nyilvánosan szidtak engem
(még csak benne se voltam a csoportban,egy olvasóm szólt róla) 
a vége pedig az lett,hogy a lány megfenyegetett. ×.×
Bővebben erről a szégyenfalon olvashattok, 
2. bejegyzés. 
Akinek bármilyen kétsége van arról,hogy az igazat mondom-e/vagy csak mélyebb betekintést szeretne privát üzenetben tudok bármit is mutatni,ott írjon:)

És köszönöm azoknak az olvasóimnak,akik ha bármi ilyesmit látnak szólnak nekem,rendkívül hálás vagyok nektek<3
Sőt igazából annyira kedvesek voltatok velem az elmúlt hónapokban,és annyi embert sikerült megismernem közületek,hogy nemsokára nyereményjáték lesz!^^
Jövő hét szombat,dél.
Érdemes lesz sietni,mert egy nagyon érdekes játékot találtam ki,annál is jobb nyereménnyel!:)
(Tényleg nagyon jó lesz,már most elkészítettem hozzá mindent,hogy tökéletes legyen.)
A gyorsaság is fontos tényező lesz,a játék egy részéhez fontos lesz,hogy bent legyetek az Eldarya HUN facebook csoportban.

xoxo

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ki volt aki szidott?Melyik csopiban?Miket írt?Mert fontos lenne higy ha az az ilettő kér tőlem valami eladò cuccomat vagy cserél akkor nehogy àt tudjon verni!

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon fontos hogy benne legyunk a csoportban? Mert neke´m nincs Facebookom de szeretnék részt venni a versenyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia sajnos igen,mert ez egy ilyen keresgélős játékféle lesz:/

      Törlés