2017. április 24., hétfő

friss

SZIASZTOK

Nyereményjáték szombaton 12-kor,nem elfelejteni,mert nagyon jó lesz^^
(Facebook kelleni fog,ha 'készülni' is szeretnél a játékra,akkor csak azt tudom mondani,hogy tanulmányozz mindent az oldalon:))

És most más téma.
Az előző posztomban olvashattatok a vitámról egy lánnyal.
Elég sok komment érkezett:
-Azokra a vádakra reagálva,hogy én lopok:Igen,eddig kint voltak egy francia oldal képei a familiárisméreteket ábrázolva,de a forrás(!) is meg volt jelölve,sose állítottam,hogy az én képeim.
Mindenesetre 4 órámba telt,de lecseréltem ezeket a képeket is sajátra,hogy lássátok kivel van dolgotok.
(Mellesleg sokkal jobban néznek ki az oldalon,úgyhogy megérte.)
Chinomiko pedig a Beemov cég(amihez az Eldarya is tartozik) tulajdonosa,minden Eldaryahoz köthető dolog az ő tulajdona,ezért van kiírva ez alul.

Na visszakanyarodva a témához.
A lánytól is érkezett egy komment,akivel a vitám volt.Rengeteget gondolkodtam,hogy mi legyen,több embert is megkérdeztem.Az admintársaim haragszanak,nagyon fájt nekik,hogy lopással vádoltál meg minket egy francia lány előtt,meg amiket még a csoportod készítése előtt mondtál a főadminnak.Én maximálisan megértem őket,ha én is mindent a lelkemre vennék amiket mondtál,nekem is fájna.Viszont ez az én oldalam és én hiszek a második esélyekben,de az is igaz,hogy te már mindkettőt eljátszottad.Köszönöm annak az olvasómnak innen is aki azt mondta,hogy bárhogy is döntök,támogat benne,ez hozta meg az erőt ehhez a döntéshez^^
Anna,kapsz egy 3.esélyt és leveszem a szégyenfalról,ami a múltban történt.Viszont vedd figyelembe,hogy több esélyt már nem kapsz,ha én és a francia lány nem lennénk olyanok amilyenek vagyunk,ebből sokkal több is lehetett volna,mint egy bejegyzés.
(Más szellemi tulajdonának jogosulatlan használata,fenyegetés...)

És ezúton szeretném nektek ajánlani a 13 reasons why sorozatot,aminek elég komoly üzenete van.Már mind a 13 részt megtaláljátok itt, magyar felirattal.Mindenképp szakítsatok rá időt,remélem pár embernek megváltozik tőle a viselkedése.Ha ezt nem néztem volna meg,valószínűleg én se bocsátanék most meg Annának.:)
xoxo


2 megjegyzés:

  1. Vagy inkább olvassák el a KÖNYVet, mely "Tizenhárom okom volt" címmel már 7 éve kapható magyarul is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez se rossz ötlet,de szerintem könnyebb sorozattal rávenni az embereket:) Én is sokat olvastam,de már fél éve semmi kedvem hozzá valamiért+nagyon sokan egyszerűen nem szeretnek olvasni.

      Törlés