2020. július 22., szerda

Eldarya- A new Era,új szerkesztő?

SZIASZTOK

Tegnap a fórumon megosztottak néhány infót az Eldarya 2.évadáról,a fontosabb dolgokat összegyűjtöttem:

-Megújul az oldal,a 2 évad epizódjaival akár egyszerre,párhuzamosan játszhatsz,nem kell megvárnod míg befejezed az elsőt.
-6 év telik el a 2 évad között,minden karakter új külsőt kap,az esélymérők nulláról indulnak a 2.évad elkezdésével.
-A familiárisod mindkét évadban ugyanaz lesz,nem lesz 2 külön.
-A ruhatárad megmarad és mindkét évadban használhatod,tehát nem lesz 2 külön ruhatár.
A butikban egyből 3 új szett lesz majd elérhető.
-Új maana rendszer lesz,nem a helyváltoztatásért,hanem a párbeszédekért kell majd fizetni.
Személy szerint én pont ezért a változtatásért hagytam abba a csábításból jeles játékot,így remélem,hogy ezt még átgondolják,mert ennek következtében sokkal többe kerülnek az epizódok.
-A 2.évad során a történetben lesz egy familiárisod,aki nem ugyanaz,mint a profilképed melletti,ő csak a történetben lesz jelen.
-A térképet nem igazán értettem,elméletileg különböző kalandoknál különböző térképek lesznek,egyedül ez az újított főhadiszállás lesz elérhető mindkét évadból? És fokozatosan jönnek majd az új térképek. 
Mivel ugyanaz a famink a 2 évadban,így nem igazán értem,hogy fogják elszeparálni a térképeket és az első évadnál miért lesz elérhető az újított,de majd meglátjuk.
-Az eventek is közösek lesznek,nem lesz a két külön évadnak 2 külön eseménye,valamint a 2.évad eseményeihez fognak fűződni.
-Ha jól értettem nem lehet végigjátszásos videókat megosztani az új évadról youtubeon?
-Nevra,Leiftan,egy új karakter:Mátyás lesznek a randizható karakterek,valamint egy 4.egyelőre meglepetés karakter.
Mivel így rakták őket a képre,szerintem nem Eza és nem is Valkyon fog visszatérni,én például Lancere tippelnék,de igazából még bármi történhet.
Mondjuk Valkyon ugye meghalt így nem valószínű,hogy ő lesz. Ezarelt elég kézenfekvő lenne visszahozni,mivel ő csak azért hagyta el a gárdát,mert nem bírt ott maradni a karakterünk áldozata után. Lance szintén megbánta a tetteit,így lehet,hogy izgalmasabb karakternek tartják a készítők és ő jön vissza. Ugyanakkor lehet,hogy egy teljesen új karakter lesz a 4.

Ti minek örülnétek,mit gondoltok?

Valamint már 99%-ban biztos vagyok benne,hogy az első évad befejeztével szeretném befejezni az oldal szerkesztését. Viszont!
Ha lenne valaki aki még fiatal(14 évnél azért nem fiatalabb) és sok ideje van,beszél angolul vagy franciául,szorgalmas, és úgy érzi hogy szívesen csinálna egy ilyen oldalt szabadidejében,akkor szívesen megtanítanám hozzá mindenre.(Képszerkesztésre,blogszerkesztésre,honnan érdemes friss információkat szerezni,küldenék sablonokat a familiáris képeknek,megtanítanám,hogyan írjunk végigjátszásokat/párbeszédeket etc..) Még nem tudom,hogy ezt az oldalt szerkeszteném át úgy,hogy legyen hely a 2.évadnak is vagy egy új oldalon lenne(ennek jobban örülnék,de meglátjuk),ez akkor fog kiderülni mikor kint lesz az új évad. De addig is lehet gondolkozni,hogy alkalmasnak érzi-e magát valaki,nyugodtan írjon nekem eldán vagy messengeren.:)
(Egyelőre 1-2 hetet várok míg beérkeznek az üzenetek,utána válaszolok majd egyszerre mindenkinek. Az üzenetben kicsit meséljetek magatokról,nyugodtan írjátok le a félelmeiteket a szerkesztéssel kapcsolatban vagy bármit amit megosztanátok velem és jó lenne tudnom. Mindenkinek válaszolni fogok,köszönöm a türelmet:))
xoxo

12 megjegyzés:

  1. Köszönjük a részletes tájékoztatást ^^
    Én személy szerint most is kicsit sokallom a végigjátszásokra kellő maana mennyiséget, és nagyon remélem, hogy ezt a párbeszédes dolgot nem gondolják komolyan a készítők (bár az eddigi húzásik alapján halál komolyan megcsinálják).
    Azt meg hogy az eventek a második évadhoz fognak kapcsolódni, már CsJ-n se szerettem. Mikor ott az első eventet játszottam az ujítás után, azt se tudtam ki kicsoda, mivel még a gimis részét toltam akkor. Ez se lesz így különb, bár itt is volt már event, ahol "ismernem kellett volna" a karaktereket, de még nagyon az elején járok a játéknak. A később csatlakozók meg szintén így lesznek. A többi változtatásról még nem tudom, mit gondoljak.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    No comment. Lehúzásra megy majd ez is... Kár, hogy csj is itt kezdett stagnálni. Ha itt is ez lesz, az alap epiket befejezem, ahogy kijönnek, de jelenleg nem érzek nagy kéztetést az új évadra. Bár abban a tempóban ahogy fordítanak, lesz még egy két év mire oda eljutok. A gond csak az, hogy ezzel a rendszerrel kb kétszer annyi maana fog kelleni. Az a nagy baj, hogy ha engem arra akarnak rávenni, hogy költsek ráadásul ilyen erőszakosan, akkor bizony én betalpalok és már csak azért se!!

    Sajnálom, hogy abba hagyod, vagy legalábbis ezt tervezed, nagyon jó, hogy vagy még nekünk. És köszönöm az eddigi munkádat.

    Rosco

    VálaszTörlés
  3. Szia! Hol lehet jelentkezni? Csak mert én írtam neked facebookon és nem válaszoltál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legvégén írta, hogy egyszerre válaszol majd mindenkinek, szóval ne izgulj. :D

      Törlés
    2. Köszi a válaszod! Akkor végülis felesleges volt akkor mindennap megnézi hogy válaszolt-e vagy sem... A lényeg hogy mostmár nem vagyok tudatlan��

      Törlés
    3. Ma vagy holnap fogok válaszolni mindenkinek mert az elmúlt pár hetem elég sűrű volt és szeretnék 100%osan rátok figyelni,ne haragudjatok a várakozásért:)

      Törlés
    4. Rendben köszönnyük válaszod! ❤️

      Törlés
  4. Annyira rendes tőled,hogy segítesz annak aki most kezdi és betanítod azért nem mindenki tenne ilyet!

    VálaszTörlés
  5. ÚRISTEN, Leiftan, mit tettek veled?! Mi ez a hosszú haj?! Ne már!
    És Nevra... Tragikus a külseje. Értem én, hogy változtatni akarnak a külsőn, de ez így szörnyű! Azért kíváncsi vagyok, milyen lesz az új era. Remélem folytatod majd a hozzám hasonló szerencsétlen játékosok segítését, az oldalad miatt nem hagytam abba a játékot. De azért köszönöm az eddigi munkádat ❤️

    VálaszTörlés
  6. Mikor jön ki a következő epizód?🥺💖

    VálaszTörlés
  7. Szia. Még lehet erre a szerkesztésre jelentkezni vagy már későn kérdezem? Én amúgy nemrég kezdtem ezt a játékot,mert csak a Csábításból jelest ismertem aztán a Beemov-on keresztül akadtam rá.

    VálaszTörlés