2020. április 22., szerda

Újítások

SZIASZTOK

Ma 3 újítást vezettek be a játékba. 
Kettő kifejezetten pozitív,egy viszont szerintem katasztrófa:/ 
Na de elmesélem mik is ezek és mindenki döntse el maga,hogy mit gondol:)

1, Padlás
Áthelyezheted a nem használt dolgaidat a "padlásra",így nem fognak zavarni öltözködés közben. A padlásról bármikor bármit lehozhatsz/felvihetsz,ingyenes az egész.
 Szerintem ez a legjobb újítás,én például csak kék ruhákat használok,így remek hogy végre nem kell keresgélni.

2, Kedvenc szettek
Mostantól elmentheted a kedvenc szettjeidet. 
Az első hely ingyenes,minden további 15 aranyrög vagy 900 maanáért váltható ki.
Ez is egy jó újítás,bár szerintem nyugodtan lehetett volna az egész ingyenes.

3, Gardrób
Mostantól minden ruhadarabból csak 1 szín jelenik meg,rákattintással lesz látható a többi verzió.

4, Piac
Mostantól nem a szokásos áfával működik a piac,tehát nem a vevő fizeti ki a + árat.
Mikor kiteszel egy tárgyat a piac automatikusan kiszámol egy raktárhasználati díjat,amit áruba bocsátás után azonnal levon tőled. Ha nem sikerül eladni a tárgyat vagy visszavonod az árverést,akkor sem kapod vissza ezt az összeget.
(6 óra esetén - 3%
12 óra esetén - 5%
24 óra esetén - 7%
48 óra esetén - 10%)
Tehát ha például 5000 maanáért eladok egy tojást 48 órás liciten akkor a vevő hiába fizet 5ezret,a valós bevételem 4500 maana.
Az újítás előtt ez úgy nézett ki,hogy ez esetben a vevő 5250-et fizetett amiből én 5ezret kaptam,tehát most 10%-al kevesebbet keres az eladó,a vevő viszont 5%-al kevesebbet fizet. Ha pedig esetleg nem sikerül eladni akkor 10%-ot bukik az eladó.
(az adott esettel számolva.)
 Szerintem ez borzalmas,remélem a jövőben megfogják változtatni ezt a döntést,bár nem fűzök hozzá túl sok reményt.

Ti mit gondoltok?
xoxo

22 megjegyzés:

  1. A piacos dolog tényleg elég rossz..
    😒

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek. Régen nem voltam már ilyen mérges. Ha legalább visszakapnánk... De nem, most az,a kinek eleve a legnyaqgyobb szüksége van rá, már veszthet is, ha megpróbál eladni. Micsoda ostobaság ez? És még csak értelme sincsen, semmilyen szempontból!

      Törlés
    2. Én is egyet értek,ha valaki azért adna el valamit hogy mannája legyen mert jelenleg nincs neki az nem tud.

      Törlés
  2. Azért az nem teljesen igaz hogy haszontalan... Most arra gondolok amikor valaki 9999999+ maanáért akar eladni idk egy cukrozott tojást... Lehet hogy csak én vagyk vele így de engem az ilyesmi nagyon idegesít... így legalább 2 szer meggondolják mennyiért akarnak trollkodni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, de erre ösztönből reakcióm az, hogy kit érdekel? Vagy inkább kit károsít meg? Egyszerűen átugorjuk, és kész. Ha akarja, hát hadd csinálja. Semmi komolyabb bajunk nem származik velőle. Ebből viszont igen. Ez mindenkit, kivétel nélkül rosszul érint, mert így senki nem akar eladni majd, még az sem, aki elméletileg megengedhetné magának (ugyan ki szeret pénzt veszíteni?), és nem lesz honnan beszerezni, amit elszalasztottunk. Ez a funkció a játék egy lényeges része, és most tönkretették. Nem sok kell hozzá, hogy összeomoljon a piac, és akkor visszasírjuk a kis kellemetlenkedő trollokat.

      Törlés
  3. Nos . Annyiért senki nem akar eladni semmit . Ami olyan drágán van kirakva az azt a célt szolgálja , hogy a másik fél látja -e az illetőt akitől vásárolni szeretne . Ebben semmi zavaró dolog nincs . Nyilván most kezdted a játékot és nem tudsz ilyeneket .

    VálaszTörlés
  4. Véleményem szerint borzalmas a piacos megoldás.. Ennél rosszabb nem is lehetne..
    Amikor megláttam, hogy NEKEM kell fizetni azért, hogy eladjak valamit én hátra estem a székkel. Ahogy a fórumon is olvastam sokan utálják az új rendszert szóval remélem, hogy kijavítják, mert ez így valami borzalmas....

    VálaszTörlés
  5. A piac az teljesen el lett rontva. A piacot eleve arra használjuk, hogy plusz mannához jussunk, de most fizetni kell azért, hogy kirakd és az is valószínű, hogy nem is veszik meg, az embernek csak fogy a mannája ahelyett, hogy több lenne. Egy legendás ruhát vagy tojást vagy eseményhez tartozó ruhát nem fogok/fogunk kirakni kevés mannáért, mert így nem éri meg... ez egy nagyon rossz húzás volt a játékkészítőktől. Megfordult a fejemben az is, hogy csak azért csinálták, hogy majd valódi pénzből vegyünk mannát, ha kiakarjuk játszani egyes epizódokat... Így veszti el a játékosokat a beemoov. Remélem vissza kapjuk a piacunkat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ma kiraktam 3 cipőt 1 manáért és rálicitáltak már nem is tudom mennyinél tart . Nekem ez csak jó xd

      Törlés
  6. Nos ...Én egyszer nem vettem manát . Piacozni se nagyon piacoztam csak eventekkor , meg amikor egy manás kiszórást tartottam és mégis ki van játszva az összes epizód és van 10 ezer + manán . A famim kajája meg butikos és 30 manába kerül . Persze , értem én hogy az újaknak kellemetlen , de ameddig egy epizód kijön simán összegyűlik a következőre elegendő mana .Majd ha behozzátok a lemaradást meglátjátok .

    A piac meg szerintem is el lett rontva . El szerettem volna adni egy sgarkellogyt francia szerveren és 300 mana volt kiraknom . Meg sem vették ( ez egyértelmű volt ) mivel már régóta rakosgatom .
    Az ocemas , amit szerettem volna ( 9450 - ért árulták ) az is eltűnt a piacról . Meg sem éri kirakni .
    Pont az a cél , hogy manát szerezzünk de így pont hogy csak fogy . Szörnyen meghalt a francia szerveren is emiatt a piac. Ciralak liciten 1300 manánál tart. Borzalmas .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már rég óta szemezgettem azzal a Sparkellogyval, de 3000 maanát sokallottam érte.

      Igen a régi legendás eventes famik el tűntek. Valuret, Rawist, Ocemas, Lamulin. Eventek során se szoktak még rögért se lenni. Ezek után már sose fogjuk tudni őket meg szerezni? :(

      Törlés
    2. Még így is jóval olcsóbban adtam , mint amennyiért én vettem meg mint amennyit korát tekintve ér . De úgy voltam vele , hogy mindegy , mert ha elkel megtudtam volna venni az ocemast . De ettől a sz*r piacos újítástól már ki sem rakják szerencsétlent . Reménykedtem benne , hogy így talán kirakják olcsóbban , de az sem éri meg most ha 6-7000 manáért teszik ki.

      Rawistom , Valuretem és Lamulinom nekem pl van . Mivel velük kezdtem a sort . Gyűjtöm a famikat francia szerveren is és magyaron is .
      Az hagyján , hogy ők nincsenek kint de pl sowige , owlett , hydra , bakrahell ( ők hiányoznak még amik olyan nagyobb értékűek ) ők sem . Mindig volt kint belőlük 1-2 , most elvétve egy és arra is már licitáltak többnyire .

      Törlés
    3. De tegnap kiraktam pl 2000.ért sgarkellogyt ( nem tudom láttad-e ) ls úgy sem vették meg , pedig annál lejjebb már tényleg nem megyek .

      Törlés
    4. Láttam, de nem maradt rá elég maanám miután lejátszottam egy epizódot. Egy Hydracaryst próbáltam megszerezni de úgy voltam vele, hogy a maradék pénzem is túl licitálnák úgyhogy hagytam. Ha jól emlékszem 354 körül járt a licit. Eléggé bosszantó. Most ki rakott valaki 1500-ért egy kis ördögöt viszont két napra. Erre már csak a licit lejárta előtt megyek rá, ha nem felejtem el. XD

      Törlés
  7. Az utóbbi változtatás szerintem leállítja a piacot. Pedig a magyar szerveren úgy vettem észre, hogy eventek között alapvetően aligha van mozgás. Konkrétan elveszíti az értelmét.

    VálaszTörlés
  8. Nagy ostobaságnak tartom hog yaz eladó fél nemhogy hasznot szerezne ezzel inkább csomót bukik :( Plussz mától van az a jó kis különleges butik ám akinek sok dolgot kéne be szereznie viszont kevés maanával rendelkeznek azoknak ez inkább szív fájdítás :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, ezzel én is így vagyok
      csak tavaly nyáron kezdtem a játékot, így kb minden mannám arra megy, hogy beérjem az epizódokat
      pont múlthéten csináltam meg egyet, így most csak nézem milyen jó dolgok vannak a butikban ideiglenesen, de pénzem csak egyre volt

      az ötletet így is szupernek tartom, csak kár, hogy nincs ilyen lehetőség kicsit rendszeresebben (akár csak évente párszor)

      Törlés
  9. Az ingyenes kedvenc szett legalább váltogatható, vagy ha egyszer elmentettem valamit akkor az marad végleg?

    A piac szerintem is hülyeség, de a padlás nagyon jó újítás, az jól jött. A csoportosítás meg részben jó, hiszen átláthatóbb a gardróbunk, de így meg kicsit macerás az öltöztetés a sok felesleges kattintás miatt. Én szerettem látni minden színt egyben, nekem elég lett volna a padlás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kedvenc szettedet lehet váltogatni. Ha van egy elmentve, el tudod törölni, és aztán állíthatsz be újat.

      Törlés
  10. Sziasztok! Valaki tud valamit arról, hogy miért hoz a famim purrokártyát? Egy sima 5 perces útra elküldöm és 100-200db-ot is hoz! Semmi gondom sincs vele nagyon örölük neki, de ezt csak akkor fogja csinálni, amikor van purroshop?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az eheti akció . Minden útról hozni fog . Minél több energiás helyre küldöd , annál többet fog hozni . Emellett egész héten nyitva lesz a purroshop . Plusz a minijátékokat is lejátszhatod egybe időkorlát nélkül . ( Azaz mind a 3-mal négyszer játszhatsz egymás után )

      Törlés