2020. március 4., szerda

Friss

Sziasztok

Kicsit megint eltűntem,
 ennek az volt az oka,hogy a gépem nem akart elindulni, 3-án pedig KRESZ vizsgám volt. 
(75/74 ponttal sikerült átmennem egyébként^^)
Most pedig szeretném pótolni a hiányosságokat,a gépem ugyan bekapcsol,de nem enged képeket lementeni. 
Windows 10 van rajta
(tavaly újonnan vett laptop) és azt írja ki: 'kép letöltése meghiúsult,víruskeresés sikertelen'.
Ha valaki tudná,hogy lehet ezt megoldani megköszönnöm ha írna. 
Már annyi mindent próbáltam,de sajnos semmi sem segített,így meg semmit se tudok csinálni az oldalra:(

xoxo

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sehonnan nem enged lementeni képeket?
    Ha csak Googlerol akkor lehet az alábbi lesz a hiba.
    Nézd meg, hogy nem települt e fel a gépekre a MacCaffe (bocsi, nem emlékszem pontosan hogy írják) a Chromeban, mert nekem egyszer valahogy igen, és az email váltást jelentett, de utánna jó lett.
    Ha viszont tényleg sehonnan nem tudsz menteni, akkor azt nézd meg, hogy nem változott e valahogy írásvédetté az a könyvtár, ahová menteni szoktál.
    Remélem, tudtam valamennyit segíteni.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Bocsi a hülye kérdésért de nem lehet valamit tudni már a 20. Epizódról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hogy magyaron mikor jön ki, senki nem tudja.

      Törlés
  3. Kár! Már egy jó ideje várjuk :(

    VálaszTörlés
  4. Szia! Hamarosan én is elkezdem a KRESZT! Hol tanultál? Tapasztalatlan vagyok😅

    VálaszTörlés
  5. Ha még mindig nem jó. Többnyire ezek alap beállítások változtatásától lesznek, ha a chroom beállításainál vissza állítasz,mindent alapértelmezetre, elvileg működnie kéne de ha nem..
    Akkor.... Próbáld meg nem a chroomot hanem pl a mozzila-t, vagy más mappát kiválasztani, esetleg ki lépni az -e-mailedből és úgy, vagy újra vissza lépni, vagy inkognitó módban letölteni, ha van adblockod, akkor a letöltés idejéig kikapcsolni .
    Nekem a chorrom simán nem enged bizonyos dolgokat, néha rá jön az öt perc akkor át váltok inkognitóla, és működik, esetleg újra telepíteni a chroomot ? letörölni és újra felrakni ?

    VálaszTörlés
  6. Legújjabb frissítések vannak a gépeden? Néha az is problémát jelent, ha nem "napra kész" az eszköz.

    VálaszTörlés
  7. Hasonló hibám volt (régebbi gép, de win10-zel), nem tudom, hogy oldódott meg, egyszer csak jó lett, de addig úgy mentettem le képeket, hogy a print screen gombbal lefotóztam a képernyőt és paintben, vagy más képszerkesztőben körbevágtam.
    Tudom, nem nagy megoldás, de ideiglenesen használható.
    Amúgy király oldal, sajnálom, hogy gondjaid vannak vele. Ne vedd tolakodásnak, de ha segítségre van szükséged, nekem rengeteg szabadidőm van ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre reagálva, ha esetleg így megoldható, akkor inkább azt javaslom, hogy jobb klikk a képre, kép másolás és úgy be a paint-be. :)
      De első körön én is az írásvédett mappára (avagy próbáld meg máshova menteni) vagy a böngészőnél valami gondra tudok gondolni.

      Törlés
  8. Köszönöm mindenkinek,most kicsit lebetegedtem,de holnap mindenképp megpróbálom a tippeket^^

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. um most a külföldi vállalatok ennyire csődben vannak vagy egy random vírusterjesztő XD
      szerintem inkább közel állnak a csődhöz ':)
      bár nincs értelme megkockáztatni hogy rá menjek a linkre 。◕_◕。

      hisz vékony vagyok. 乁( •▽• )ㄏ

      Törlés
  10. Végre megjelent magyaron a 20-as epizód :)

    VálaszTörlés