2020. február 6., csütörtök

Újra itt

SZIASZTOK
Hát visszatértem. 
Ugye először úgy volt,hogy csak január 6-ig nem leszek,utána azt a posztot átírtam február 6-ra. Igazából ennek több oka is volt:
  • a kresz tanulása több időt vett igénybe,mint terveztem(2 hete végeztem a tanfolyammal,2 hét múlva lesz a vizsgám)
  • ezt még nem említettem nektek,de a barátom ázsiai és a májust itt fogja tölteni,de vízumot szerezni sokkal nehezebb,mint gondoltam(konkrétan 1 millió forintnak kellett hozzá lenni a bankkártyámon,vagy 10 féle papírt kellett beszerezni,kiküldeni)

  • Nemsokára elkezdünk építkezni és ehhez is sok mindent kellett intézni.

    • az ideiglenes kutyáim mind betegek lettek és folyamatos ápolásra szorultak. 8 közülük ennek ellenére is meghalt,ami teljesen elvette az életkedvem a játéktól.
    Igazából gondolkoztam,hogy abbahagyom az oldalt,de végül úgy döntöttem,hogy egyelőre folytatni szeretném,aztán majd meglátom mit hoz a jövő. Láttam,hogy sok komment érkezett míg távol voltam,de nem olvastam el és nem is szeretném,mert ha esetleg van köztük rossz is,akkor nem szeretném megint ezt az 'abba akarom hagyni' érzést.

    Szóval sajnálom,hogy ennyit kellett várnotok,de úgy érzem most vagyok olyan állapotban,hogy ne egy összecsapott munkát hozzak,hanem az eddigi minőséget.

    Na szóval:

    -Gárda ruhák frissítve
    -Alkímia segédlet frissítve
    -Események frissítve
    -Eligazítás rész frissítve
    -Szobák frissítve
    (Valamiért az esti képek kicserélődtek szomorú smileykraxd)
    -Gárdák rész frissítve
    -Elhunyt karakterekhez utolsó megjelenés hozzáadva
    -Familiárisok rész frissítve
    Barátok rész frissítve
    -Magamról rész frissítve 
    (Így 3 év után de érdekes volt visszaolvasni amiket akkor írtamxd)
    -Minden familiáris frissítve
    -Térkép segítségek frissítve

    - A 28.epihez már mindent feltettem.
    Ismét köszönöm Ferenczné Krisztina segítségét a párbeszédek fordításában!

    -Nagyon sokan kaptunk emailt miszerint valaki meg szeretné változtatni a fiókhoz tartozó email címet. Ezekkel ne foglalkozzatok,simán töröljétek,csak egy hiba.

    -A gárdaverseny megszűnt. Ezt azzal indokolták,hogy mindig probléma volt vele(ki nem kapta meg,mikor nem tették ki időben,mikor ingyen meg lehetett venni,kritizálták a kinézetüket stb.) és feszültséget szült a gárdák között. Ezért úgy döntötték megszüntetik.
    Ide kattintva megtudjátok nézni az összes nyereményt.


    Kész, legközelebb Valentin napi eventkor tervezek posztolni szóval addig is jó játékot:)
    xoxo

    8 megjegyzés:

    1. Uhh nagyon örülök, hogy vissza tértél:)
      Amúgy szerintem ez természetes, hogy a kresz vizsga idején szünetet tartasz, ilyenkor fontosabb a tanulás.
      Részvétem a kutyák miatt:(

      VálaszTörlés
    2. Részvétem. Pokoli dolog a gyász. Akkor is, ha alkalmi kutyusokról van szó, őket látni így elmenni... jaj nem is mondom tovább, mert én is sírni fogok. (Én is vesztettem el ilyen családtagot)
      Az, hogy visszatértél igazán szuper. A vizsgákhoz sok sikert és kitartást.

      VálaszTörlés
    3. Köszönjük, hogy visszatértél :)
      Sajnálom a kutyusokat, remélem lassan elmúlik a fájdalom :(
      Sok sikert a továbbiakhoz, reméljük bírod folytatni az oldalt! Esetleg találj valakit melléd, aki besegít, hátha úgy könnyebb lesz :)

      VálaszTörlés
    4. Köszönjük hogy folytatod :)
      És hozzá teszem hogy fantasztikusan csinálod az oldalt és borzasztóan sajnálnám ha abba hagynád de viszont meg tudom érteni ha mégis így döntesz ! de csatlakozom az előttem szólóhoz (Meredit) lehet kellene valaki aki segít és így talán kisebb lenne a teher rajtad! Kitartást és fel a fejjel!

      VálaszTörlés
    5. Köszönjük, hogy úgy döntöttél, hogy nem hagyod abba. :)

      VálaszTörlés
    6. Örülünk, hogy visszatértél! Köszönjük a sok frissítést, és hogy úgy döntöttél, nem hagyod abba. Részvétem a történtekért, kitartást a továbbiakhoz! Menni fog. :)

      VálaszTörlés
    7. Én örülök, hogy visszatértél :) Azért le a kalappal hogy, ennyi tennivaló mellet továbbra is csinálod az oldalt. Jó lenne ha nem érne véget, ugyanakkor meg is érteném ha abbahagynád...
      Nagyon sajnálom a veszteséged :( Fel a fejjel!
      Sok sikert a vizsgához!
      És köszönöm az eddigi munkádat, sokat segít ez a kis portál <3 :))

      VálaszTörlés
    8. Nos részvétem a kutyád miatt nekem is volt már ilyenben részem és tudom hogy néhéz. a vizsgáidhoz sok sikert és köszi szépen hogy ennyi teendő mellett is viszed az oldalt ami nekem személy szerint nagyon sokat segít!

      VálaszTörlés