2019. augusztus 12., hétfő

Nyár 2019

Először is szeretném megköszönni az új fejlécet Kiran nevű játékosnak! Már ráfért az oldalra az újítás és az alkotásod egyszerűen tökéletes nagyon köszönöm! :)
És szeretnék tőled és mindenkitől itt is elnézést kérni,amiért nem válaszoltam az üzenetekre az elmúlt 1-2 hónapban!
Tudom nem nagy mentség,de mikor az oldalt kezdtem még iskolás voltam aztán így a felnőtt élettel már egyre nehezebb összeegyeztetnem,de próbálkozok!:)

Az augusztus hónapot az Árnyék Gárda nyerte! Gratulálok és sok sikert mindenkinek a sulikezdéshez:)
Nyeremények

Megérkezett a Nyári event:)
(Augusztus 12. 14 óra és Szeptember 9. éjfél között.)

5 küldetést kell teljesítened:
ahhoz hogy elkezdj egy küldetést,
 előbb mindig teljesítened kell az előzőt.

Küldetések

1.Kalózruha küldetés
8 elemből álló szettet kell összegyűjteni a felfedezőutakról.
(Bármit lehet találni bárhol.)
Vagy a butikból is megveheted.

2.Hajós küldetés
Napi háromszor próbálkozhatsz a minijátékkal,egy sikeres kör után egy illusztráció darabot kapsz. Naponta csak 1 darabot szerezhetsz. Az illusztráció 7 darabból áll,így 7x kell megcsinálnod a minijátékot.
Vagy 10 aranyrögért/db cserébe meg is veheted.

3.Mélytengeri küldetés
5 elemből álló szettet kell összegyűjteni a felfedezőutakról.
(Bármit lehet találni bárhol.)
Vagy a butikból is megveheted.

4.Bluggy küldetés
Egy alkímia recepttel tovább kell fejlesztened egy bluggyot és egy blugyettet. A pergamen ajándék,a többi hozzávalót neked kell beszerezned.
Bluggy: 180 maana
Bugyett: 180 maana
Átalakító esszencia: 100 maana 
Bluggyasztikus fúzió varázsital: 600 maana
450 maana
=1510 maana

5. Szelídítés küldetés
Ebben a minijátékban meg kell etetned familiárist,minden sikeres etetés után 1 illusztráció részlet jár.Az illusztráció 7 darabból áll,így 7x kell megcsinálnod a minijátékot.
Vagy aranyrögért cserébe meg is veheted.


6.Kincsesláda
Sikeresen teljesítetted az 5 küldetést,ezért ez a szett az ajándékod választható színben.
Utána a butikban aranyrögért cserébe is megvásárolható.
Jó játékot mindenkinek!:)
xoxo

48 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen! :) Azt hiszem ez most egy nagyon kellemese meglepetés, ez az esemény mérföldekkel jobb, mint a zenei. Bár még mindig kell maanát költeni, 3 tetszetős öltözetet, 1 csodaszép familiárist és 2 szép illlusztràciót kapunk. A 2. illu a kedvencem, nemcsak itt, hanem majdhogynem az egész játékban. Szóval ez most elég jóra sikeredett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Lehet, hogy csak én vagyok vak, de nem láttam a familiárist, megkérdezhetem, hogy te hol lázzad?

      Törlés
    2. A játék fórum oldalán az Újdonságok címke alatt van egy Kincsvadászat fül ;D

      Törlés
    3. Pontosan. És az illusztráción is szerepel, ami itt is megtalálható, ha szeretnéd máshogy is megfigyelni. :)

      Törlés
  2. Köszönöm szépen a segítségedet! Mérföldkövekkel jobb eventet kaptunk mint a zenés volt, eddig ez a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a segítségedet! Mérföldkövekkel jobb eventet kaptunk mint a zenés volt, eddig ez a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
  4. Egy olyan kérdésem lenne,hogy a kalózhajó fedélzetes hátteret csak 20 rögért vehetjük meg? Mutatja hogy 120 mannáért is meg lehet,de nem engedi miután a képre megyek,ez most akkor mi? Ha kijátszottuk az epit csak akkor tudjuk mannáért v tényleg csak rögért lehet? (az se gond,kialkímiázom) csak nem értem mit keres ott h 120 manna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Webes felületen nem engedi maanáért, de az alkalmazásban meglehet venni.

      Törlés
    2. Köszönöm!

      Törlés
  5. Hahó! Most kezdtem a hajós küldit, 1- et játszottam és utána egyből 0- ra ugrott. Ez valami bug? Mert fentebb azt olvastam, hogy napi 3 játék. Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is most értem el ezt a küldetést, és nekem is azt írja ki 1 játék után, hogy nincs több...
      Remélem, hogy csak valami hiba, mert különben anélkül, hogy vennénk egy darabot is, 1hétbe telne elvégezni a küldetést...

      Törlés
    2. Úgy tűnik,hogy naponta 3x próbálkozhatsz,de csak 1 képdarabot lehet szerezni,így valóban 1 hét elvégezni a küldetést.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Uhh, jaj de jó lesz :')
    Addig legalább lehet maanát gyűjtögetni a következőre~

    VálaszTörlés
  7. A familiárisról már lehet tudni valamit? Mármint, hogy mennyi a szerencséje, a kezdő ragaszkodási szintje. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyit tudunk, hogy ugye legendás, az energiája 170, és valószínűleg kb. 360-400 a szerencséje. Akinél láttam kikelve, ott +372 volt a szerencse, + 1 szívecske volt a ragaszkodás.
      Keltetés: 1100 perc (18 óra és 20 perc), ha minden igaz;
      Étel: Bluggyantott csemege (angolon: Super Blobbydelice), 36 maana a boltban.
      (Tenues d'Eldarya oldal + külföldi Wiki + külföldi videós)

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  8. jó pofa ez az event. Tetszik ez a többlépcsős módszer. Mindig kitalálnak valamit. És végre a blugyok is átalakulnak valami értékessé :D A kalóz szettben is van, ami használható a későbbekben, de az utolsó szett is nagyon jól néz ki. Kíváncsi vagyok, milyen szín variációk lesznek abból

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tenues d'Eldarya oldalon fent van, ha szeretnéd látni. :)
      Íme a link: http://tenueldarya.ek.la/queen-of-cups-c30836816
      (Azt hiszem, innen nem visz közvetlen át, de ha àtmásolod a keresőbe, akkor elméletileg működik.)
      Egyébként nagyon szép, 12 változat van belőle, és elméletileg minden elemet külön megválaszthatsz.

      Törlés
    2. Vagy pedig (ha kimásolni mégsem lehet) csak simán menj az oldalra. Ott oldalt az egy dobozban Geredecske képe alatt a "Summer Event" feliratra, azon belül pedig ott lesz az összes öltözet, amiknek a változatait a képre kattintva megtalálod.

      Törlés
  9. Valaki tudna nekem segíteni? Ugyan nem az event-hez kapcsolódik, de már hetek óta szenvedek a 10. epizóddal és képtelen vagyok továbbhaladni vele. Valaki el tudná mondani, hogy milyen útvonalon jutok el a tengerpartra?

    Egyébként nekem is nagyon tetszik ez az event, szerintem az eddigiek közül ez lett a legjobb, egyértelműen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Útvonal a tengerpartra:
      HQ-n kívüli területek-> Utak találkozása (képernyő bal oldala)-> Homokköves lépcső (képernyő baloldalán, sziklán lévő pötty)-> Homokköves lépcső
      Remélem segítettem, és be tudod fejezni az epizódot. :)

      Törlés
    2. Köszönöm! Igen, meg tudtam csinálni. :)

      Törlés
    3. Szívesen! Örülök, hogy így be tudtad fejezni. :)

      Törlés
  10. Közérdekű közlemény: azt hallottam, hogy Blobbiatánhoz a varázsitalt meg lehet találni a térképen, úgyhogy ha ez igaz, akkor meg tudunk spórolni 600 maanát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még lehet találni, akkor van fix hely, hogy hol, vagy bárhol meglehet?

      Törlés
    2. Úgy tudom, hogy bárhol, bár nagyon ritka. Mérget ne vegyél rá, mert másoktól hallottam, nem magam találtam, de én mondjuk még nem tartok ott, úgyhogy nem is találhattam (ugye onnantól van rá lehetőség, hogy feljön a megfelelő küldetés, azt hiszem a 4.). De ha lehet találni, akkor ugyanúgy bárhol, ahogy a többit is. (Én 10 energiát igénylő helyekre szoktam menni, hogy több lehetőségem legyen.)

      Törlés
    3. Köszönöm a gyors válaszod!

      Törlés
    4. Igen, meg lehet találni a fúziós varázsitalt. Nekem elsőre sikerült, mikor a megfelelő küldetéshez értem. :)
      A HQ parkjában volt, de gondolom máshol is lehet, és így legalább nem kell 600 maanát költeni rá.

      Törlés
    5. én a főhadiszálláson találtam meg, bár kellett hozzá pár próbálkozás

      Törlés
  11. Sziasztok!

    Ez tök jó is lenne, de jart már valaki úgy hogy kb folyamatosan semmivel tér vissza a famija?
    Elég magas a szerencséje és a sellő szettből semmit se!! hozott( mindet inkább piacon megvettem) de előtte a kalóz szettet végig hozta.
    Szerintetek mi lehet a baj?
    Már töröltem előzményt is, valaki ötlet?
    Köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ne add fel, egyik nap nekem se hozott semmit a szettből, másnap meg rögtön 3-at is
      Próbálkozz minél alacsonyabb energiaigényű területeknél (HQ és főhadiszállás)

      Törlés
    2. nem tudom segít-e de nekem a sellős szettből 3 darab az erdőből jött próbáld meg ott is ha gondolod :)

      Törlés
  12. Az 5. Résznél egy nap hányszor lehet próbálkozni? Vagy itt is így van hogy 3 "élet" és ha egyszer sikerul akkor többet aznap nem próbálkozhatsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom, csak egy sikeres játékot játszhatsz naponta. A jó hír viszont, hogy egyszerre egy játékban több töredéket is szerezhetsz.

      Törlés
    2. Köszönöm a választ sokat segítetttél!��

      Törlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Valaki tudna segíteni? Az alkímiás játékban nem enged Bluggyatánt készíteni, pedig minden összetevő megvan. A Bluggyett és az átalakító esszencia már megvolt, a többit most vettem meg. Egy nap különbség pedig már van az ez előtti küldetés óta. Hogy tudnám kifejleszteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Rákatintottál a tojásokra? Én még nem tartok ott, de mások mondták, hogy nem számít hány tojásod van az adott familiárisból, az átalakítás előtt rá kell kattontani a tojásokra, és ki kell választani, melyiket szeretnéd használni a Bluggyatánhoz. Remélem megoldódik a problémád. :)

      Törlés
  15. Hello!
    Találtam tisztított vizet a Rókalyukban... Ez most az event miatt van? Tudtommal egyáltalán nem lehetett tisztított vizet találni.
    A válaszokat előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg igen. Másoktól is hallottam, hogy most találtak tisztított vizet.

      Törlés
  16. Valaki tud valamit a fordítóról vagy a következő magyar epizódról? Jó ideje megint semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmit. De én még egyenlőre nem aggódom. Az események el tudják tudni az ilyesmit, úgyhogy esetleg nemsokára? A Halloween előtt még pont beleférne egy, ha a fordító(k)nál minden rendben megy. Reméljük a legjobbakat. :)

      Törlés
  17. 3 hónapja volt új epizód. Akkor jelent meg a 17-es epizód. Igaz, lement egy event, de mint mondtam, 3 hónap...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha ma meg ,meg jelent egy új, :'D
      Csak türelmesnek kell lenni :)
      Magyaron is és fraicán is ki jött új ep.

      Törlés