2018. december 11., kedd

friss

Sziasztok

Nos először is szeretnék bocsánatot kérni,amiért 1 teljes hónapra eltűntem. Mondhatnám,hogy elfoglalt voltam(ami egyébként igaz is),de én úgy hiszem,hogy mindenkinek arra van ideje amire szán. Úgyhogy sajnálom,kicsit elment a kedvem a játéktól nemrégiben,mint azt már párszor említettem is talán,de most remélem,hogy a karácsonyi event hatására 100%-osan visszatudok térni és újra mindent naprakészen fordítani nektek^^

Nos lássuk mik történtek míg nem voltam:

1. Igen,hivatalos,újra vannak magyar tagjai a beemoov csapatnak! 
Ebben a hónapban a 12.Epizód megjelenése várható, utána 2 havonta jönnek majd az új epik,ha a fordító tartja a többi szerver fordítóinak iramát. Az eventek eddig is elérhetőek voltak,de remélhetőleg végre értelmes lesz hozzá a leírás is az új csapattagoknak köszönhetően.

2. Black Friday
November 23-án minden 30%-al olcsóbb volt a butikban,remélem mindenki kihasználta a lehetőséget aki szerette volna.

3. A tévesen bannolt fiókokat remélem mindenki visszakapta,aki megkereste az ügyben a támogatást. Nekem szerencsére az összes ismerősömnek sikerült,így úgy tűnik mégse volt annyira szívtelen a beemoov.

4. A November hónap nyertes gárdája az Abszint lett,gratulálok nekik,szerintem az eddigi egyik legszebb nyereményt kapták.
Nyeremények


5. A játék hamarosan mobilon is elérhető lesz.

Legközelebb a karácsonyi eventes poszttal jelentkezek,addig is gyűjtsetek élelmet a famitoknak(akinek található a térképen),hogy az event alatt ne keljen venni vagy a sima térképre küldeni érte a famit;)
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése