2018. december 31., hétfő

BÚÉK

Sziasztok

Az előző posztomnál már páran boldog új évet kívántatok és megköszöntétek a munkámat idén is,nagyon jól esik^^
Én is szeretnék minden kedves olvasómnak boldog új évet kívánni,és nagyon köszönöm,hogy már több,mint 3 éve van igény az oldalra. Ebben az évben több hosszabb kihagyásom is volt,ennek ellenére egy rossz szót se kaptam tőletek miatta,csakis bátorítást,talán ez adja mindig vissza a kedvemet,hogy ne hagyjam abba az oldalt még ha már nem is játszok annyit az eldaryaval,mint mikor elkezdtem az oldalt. Mindig megértőek vagytok,még ha hibázok is,és mára azt is elértük,hogy annyira segítőkészek vagytok,hogy nem kell a kommenteket néznem,mert legtöbbször előttem válaszoltok mások kérdéseire. Valamint a neten se kell annyit kutatnom,mert mindent leírtok nekem. A magyar eldaryas közösség az összes szerver közül kiemelkedik,ha ez nem így lenne,akkor biztos vagyok benne,hogy mikor egy magyar dolgozó sem maradt a beemoovnál bezárták volna a szervert,de nem így lett. 
A 2019-es évre pozitívan tekintek az eldarya szempontjából,szerintem a magyar szerver végre megindul az epizódokkal és bízok benne,hogy újra sok elégedett magyar játékos lesz és sok új olvasót köszönthetek majd az oldalon^^
 Szóval egy szó,mint száz boldog új évet mindenkinek:)
-Niky

9 megjegyzés:

  1. köszi szépen neked is és ezúton szeretném megköszönni hogy segítesz a játékban nagyon jó hogy tudok kire támaszkodni és könnyen tudok meg dolgokat hogy mit hogy kell csinálni a játék során. sok sikert jövőre is és BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Ja plusz lenne egy kérdésem szavazni hol lehet mert nekem nem mutatja?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen szavazás?
      Ami a jobb oldalon volt található az már rég nincs semmilyen formában.

      Törlés
  3. BÚÉK!
    Köszönöm három évi munkádat!
    Nem olyan régóta követem a blogod. Az igényessége és naprakészsege fogott meg benne, amik terén örömmel látom, hogy nem adsz lejjebb. További sok sikert a blogban és a való életbe is!

    VálaszTörlés
  4. Boldog új évet!
    Köszönjük szépen a kitartó munkádat, hatalmas segítség ez az oldal. Kívánok hozzá további sok sikert! <3

    VálaszTörlés
  5. Szia Niki!

    Boldog újévet szeretnék kívánni én is neked/nektek!
    Bár van, hogy változik valami a leíráshoz képest, vagy hirtelen nem találunk valamit, de te és a többiek mégis mindig segítőkész(ek) vagy(tok). És türelmesen válaszoltok a felmerülő kérdésekre. Például, mint most a 12. epinél, hogy nem kaptuk meg páran a képeket. Türelmesen végig vetted a lehetőségeket, hol hibázhattunk és láss csodát, meg is lett a probléma oka. Jelentem azóta mindhárom kép meglett, köszönhetően a gyors és hatékony hibafelderítésnek!
    Egy szó, mint száz! Én szeretném megköszönni,hogy van ez az oldal. Facebook hiányában nekem te vagy a legnagyobb mentsváram, sok-sok képet köszönhetek neked és a leírásaidnak köszönhetően. Remélem még sokáig leszel nekünk.

    Rosco

    VálaszTörlés
  6. Boldog Új Évet kívánok neked és minden kedves (és nem kedves:D) játékosnak!^^ Köszönjük szépen hogy nem adtad fel és továbbra is rengeteg segítséget nyújtottál nekünk!

    VálaszTörlés
  7. Boldog újévet kívánok! Mindannyian nagyon hálásak vagyunk, hogy fenntartod az oldalt, és hogy itt bármit megtalálhatunk, amire épp szükségünk van, a te kitartásodnak köszönhetően! Köszönjük!

    VálaszTörlés
  8. Boldog új évet és köszönünk mindent❤️

    VálaszTörlés