2018. július 24., kedd

Nyári event 2018

Ha van időtök és kedvetek kérlek nézzetek bele az egyik legjobb barátnőm most indult eldaryas fanfictionébe,nagyon tehetséges író és nagyon érdekes a történet:) Katt

A Július hónapot az Abszint nyerte,gratulálok.^^ Nyeremények

Megérkezett a Nyári event:)
(Július 25. 11 óra és Szeptember 5. éjfél között.)

Ezúttal 8 db illusztráció szerezhető meg.
Hat 4 darabból álló,
egy 5 és egy 6 darabból álló.
Tehát összesen 35 darabra lesz szükséged.
Mindennap ha sikeresen megcsináltad a 3 küldetést,'elmehetsz egy emberrel partizni' 3 véletlenszerű ember közül(Ha nincs köztük akit szeretnél,akkor 50 maana ellenében módosíthatod),és az ő képének egy darabját kapod meg.
(Szóval 35 napot kell megcsinálni hozzá,összesen 43 áll rendelkezésre.)
Pörgethetsz is 10 aranyrög/db áron.

Küldetések
Mindennap 3 feladatot kell teljesíteni.
Ha nem tetszik a küldetés naponta egyszer ingyen,utána 50 maana ellenében elcserélheted egy másikra,akár az összeset.
9 feladat teljesítése után kapsz 1 ruhadarabot.
Összesen 11 ruhadarab van,tehát 99 feladatot kell teljesíteni.
Ez 33 napot vesz igénybe.
Szerintem a feladatok elég világosak,ezért nem írnám le őket.
Ha valamit nem értetek keressetek bátran!

Ha nem szeretnél várni akkor a következő megszerezhető ruhadarabig szükséges feladatokat aranyröggel teljesítheted.
 10 aranyrög/db áron

Öltözet

A küldetések során megszerezhető ruha,11 darabból áll.
Minden darab színe kiválasztható,utána a butikban megvásárolható.

Bónusz öltözet
Az event alatt 1500 Ft értékben kell vásárolni hozzá a bankban.
12 féle színváltozat közül lehet választani,utána a darabok külön-külön is megvásárolhatóak a butikban maanáért illetve aranyrögért.

Jó játékot mindenkinek!:)
xoxo

46 megjegyzés:

  1. Szia! nekem az egyik feladatom az hogy:A Menedék tagjai szomjasak. Találd meg az oldalon az elrejtett koktélt, hogy felfrissülhessenek! Már 1 órája keresem az oldalon de nem találom! hol lehet? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a minijátékoknál a vándormacska ikonjánál a homokban találtam meg

      Törlés
    2. Sikerült megtalálnom a koktélt! Köszi, sokat segítettél! :)

      Törlés
    3. Én sem találom, a vándormacskánál sem, pedig órák óta keresem >< :c

      Törlés
    4. Nekem 1-szer a piacnál a karakterem mellett volt

      Törlés
    5. Későn írok de nekem a rangsornál volt egyszer az egyik gárda felet

      Törlés
    6. Én az üzeneteknél találtam meg. Szóval szerintem bárhol meglehet találni.

      Törlés
    7. én mindenhol kerestem,amit leirtatok,de semmi. Pedig már háromszor megnéztem

      Törlés
    8. Más ötlet esetleg, hogy hol találhatnám meg?

      Törlés
    9. Én a banknál a ,,Gyűjts össze 1500 feltöltési pontot és szerezd meg a POULA QUEEN öltözetet!"-nél

      Törlés
    10. Én is rengeteg ideig kerestem, és végül a külsőm megváltoztatásánál a KÜLSŐM felirat mellett volt.

      Törlés
    11. Tudom nagyon későn írok de én a készletemnél találtam meg.

      Törlés
  2. Ennel az eventnél nincsen fami? :(

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó, hogy nincs most fami. Egyébként kicsit túl vagyunk telítve familiárisokkal. Meg amúgyis hármat "kaptunk" a 21. epizód miatt.
    A képek nagyon tetszenek! Főleg, hogy mindegyik chillesen megszerezhető. Igazából ez egy nagyon könnyű eventnek ígérkezik, ami szerintem pozitívum. A Valentin nap és a Húsvét óta nem volt "nehéz" event. ( Nem mintha baj lenne csak feltűnt.)
    Az különösen tetszik, hogy megoldották a vásárlás is. Vagyis nem azzal szereznek bevételt, hogy a sikertelen napi küldibe ölik az emberek az aranyrögöt, hanem bónusz tartalmakat vásárolnak. Így tényleg megéri véleményem szerint mind a két félnek.
    Végül, de nem utolsó sorban köszönjük Niki, hogy segítesz nekünk az infókkal!
    Azért mellette élvezd ki a nyarad! :)

    VálaszTörlés
  4. Én abból az 1500 Ft-ból veszek inkább valami finom kaját. xD Biztos nem fogok több pénzt ennek a pénzéhes bandának a zsebébe tömni, akiket a játékosok érdekelnek a legkevésbé... Lásd Valentin-nap, vagy CsJ...

    VálaszTörlés
  5. Pénzéhes banda? Naponta 3 játékkal lehet 30 mannát maximum szerezni. Ez napi szinten elég lehet bőven akár 1500 maannára. Kajával is bőven el lehet látni a famit. Már ha csak arra költesz is megéri. Szerintem könnyed kis event ez. Tetszenek a feladatok és az illusztrációk is szuperek. Szép a ruha is. A bónusz annyira nem jön be, de ez legyen a legkisebb negatívum. sok sikert mindenkinek!

    VálaszTörlés
  6. @bessie Igen, pénzéhes banda, a CsJ új pontrendszere mire megy, ha nem arra, hogy fizess, fizess, fizess? Eldaryán a Valentin-napi event mire ment, ha nem arra, hogy aranyrög nélkül befejezhetetlen legyen? És sok játékos nem hiszem, hogy saját keresettel rendelkezne... Ha igen, váljék egészségére, én nem fogok egy ilyen céget tovább támogatni. Nem tudom, a magyar szerveren mennyire lehet ezekről beszélni, érdemes pl. az amerikain olvasgatni a fórumot, derülnek ki dolgok...

    BOCSÁNAT A KIFAKADÁSÉRT, KÖSZÖNET AZ INFORMÁCIÓKÉRT! <3 Sok sikert, jó játékot mindenkinek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félre ne érts, egyetértek veled ebben a pénzéhes dologban [pl Spin off külön részt is csak pénzért lehet játszani], csak hogy én simán megtudtam csinálni aranyrög nélkül a Valentin napi eventset. Nincs az az Isten, hogy költsek ilyenre.

      Törlés
  7. Szia! :)
    Csak egy kérdésem lenne: ha mondjuk, Nevra mind a négy képrészletét megszereztem, akkor a napi küldetések után őt már nem választhatom/nem fog megjelenni, ugye? (tekintve hogy semmit nem is kapnék érte...)
    előre is köszi a választ :)

    VálaszTörlés
  8. Legtöbb online játék arra megy, hogy pénzt költs. Viszont ha meg lehet oldani, semmi sem kötelező. Meg hát amúgy sem. Nekem se ment minden event. És? Miért kéne mindnek tökéletesnek lennie? Aláírom, hogy itt legtöbb ember nem dolgozik, így nem a legegyszerűbb. Viszont tényleg vannak eventek, mikor baromis sok ruhát kaphatunk, ha elküldjük a faminkat. Én kifejezetten örülök, hogy többféle event van, nem egy kaptafára készül.
    Ez most egy elég hosszú event lesz. Gatyákat felkötni :D

    VálaszTörlés
  9. Előre is elnézést, hogy megint írok, de valami eszembe jutott. Nem tudom ki hogy van vele, de Niki oldala után le szoktam csekkolni a Wikipédiát is, ott is vannak jó dolgok. Azért fura, hogy a német nyelvű Wikipédia részletesebb, mint az angol. A németem már fent van minden színű eventes ruha, a mostani eventből - meg a régiek is, de nekünk most az új kell ugye :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A társoldalaim között találsz egy francia oldalt ami csak azzal foglalkozik,hogy összegyűjti a ruhákat mindenféle színben:)

      Törlés
  10. Sziasztok.
    Nekem az egyik küldetésem az, hogy segítsek Purrerunak egy Cocoonin'pick játékkal. De hol találom ezt a játékot :/
    Hol van?

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Az az Egg'Pick lenne.:)

    VálaszTörlés
  12. Elég láma vagyok korán reggel. Olyan feladatot kaptam, hogy szereljem fel a jégkrémet. Vettem már egy darabot. Mit csináljak vele még? Kell az egész kollekció vagy mi?

    VálaszTörlés
  13. Bocsánat, meg lett. Miután megvettem a kiegészítőkből a képre kellett tenni :D

    VálaszTörlés
  14. Ma kaptam olyan feladatott hogy kenjem be Króm-ot naptejjel. :) Vagyis elindítottam és az egeret kellett mozgatni hogy elfogadja. Vicces. Legalább lehetett volna olyan mint mikkor edzésnél vannak a feladatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én is ezt a kihívást kaptam..tudnál segíteni benne kérlek? Nem tudom mit hogy kéne csinálni..:(

      Törlés
  15. Sziasztok! Én ezt a küldetést kaptam már 2x. Egyszer már cseréltem, de még 1x nem akarok. A feladat: "Itt az ideje, hogy megmutasd mennyire ragaszkodsz a gárdádhoz. Szerezz be magadnak egy tárgyat az öltözetükből!" Hogyan kell ruhadarabot szerezni? Tudna nekem vki segíteni? Előre is köszönöm a válaszokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A gárda ruhákat a jobb oldali linken tudod megnézni, hogy hol találhatóak.
      A vállvérten kívül mindegyik legendás, így nagyon nehezen találhatóak. Más játékostól tudsz venni, de elég drágán adja mindenki. ( Nem véletlen. Tényleg nehéz találni) Szerintem inkább pörgesd ki, az jobban megéri.

      Törlés
    2. Csak fel kell venni,ha van bármilyen ruhadarabod,nem kell újat venni! Ha nincs akkor a vállvért a legolcsóbb a piacon.

      Törlés
  16. Köszönöm szépen a válaszokat. :)

    VálaszTörlés
  17. Eddig a jégkrémet és a gumimatracot kellett megvenni, majd azokat felvenni. Csak úgy teljesült a feladat.

    u.i.: Ahogy elnézem a Salty Surfer kollekció darabjait kell majd megvennünk :D

    VálaszTörlés
  18. Vállvért. Eddig 1 mannába került, érdekes, már mindenki drágábban árulja :D

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!

    Valaki megtudná mondani mi az "Aranydurbincs" ?
    Állítólag a butikban lehet megvásárolni, de még nyári event jele se jelenik meg. Elvileg ott kellene megvásárolni és "felszerelni" a karakterre. Ez akkor most egy evnetes hiba? Nem olyan régen még nem indult el az oldal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, most bukkantam rá :D
      Az egy hal és a kiegészítőknél lehet megtalálni. Ha valaki itt elakad, akkor itt a segítség :)

      Törlés
    2. Nekem segítettél köszi :D

      Törlés
    3. Nekem is, köszi:D. Épp megkérdeztem volna, ha nem lett volna. :"D

      Törlés
    4. Nekem is segítettél. Amikor a múltkor nézegettem a kommenteket, emlékeztem, hogy feltetted ezt a kérdést.

      Törlés
  20. Szia Niki!
    Én csak annyit szeretnék mondani, hogy én minden nap 1x tudok ingyen küldit váltani utána már csak maanáért. Tehát naponta lehet 1x küldit váltani ingyen. Remélem ezzel tudtam segíteni. :)

    VálaszTörlés
  21. Szia Niki!
    Nem tudom pontosan hova tartozik, de mivel friss esemény, ide fogom írni: láttam, hogy a magyar oldalon határozatlan időre bezárják a fórumot. Te mit gondolsz erről, vajon ez pontosan mit jelent? Egyáltalán nem is használják majd, vagy csak mi nem tudunk kommentelni? Válaszodat előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Szia
    Szerinted már most is lehet kérvényezni hogy a magyar karimat áttegyék mondjuk angolra, mert már nem reménykedem a magyar szerver iránt :(

    VálaszTörlés
  23. Én is áttetetném a profilomat, (főleg csábításból jelesen), mert már el szeretném kezdeni az új epizódokat. Akkor is, ah megmenekül a magyar szerver, nem biztos hogy ekkora lemaradást be tudna pótolni. :(

    VálaszTörlés
  24. Ma meglett az öltözet, és képből is csak egy hiányzik már, 2 részlettel, úgyhogy elégedett vagyok. :D

    VálaszTörlés
  25. Ah jól jönne még egy plussz napXD akkor meglenne a haj is..

    VálaszTörlés