2018. május 23., szerda

11.Epizód?

Sziasztok

Pontosan 1 hónap telt el mióta "elköszöntem" tőletek,azaz pihenőre mentem. Azóta persze végig figyeltem a játékot és az oldalt is,szerencsére/sajnos semmi nem történt úgyhogy végre egyszer jókor "mentem szabadságra." 
Nos most visszatértem,köszönöm a jó kívánságokat;az érettségi írásbeli,ballagás és az év végi jegyeim is pont olyanok lettek ahogy szerettem volna:)
Akik írtak közben üzenetet és nem kaptak választ most írjanak újra,most már válaszolni fogok.

Szavazás azért nincs jobb oldalt,mert valamiért eltűnt az a modul és nem tudom h tudnám hozzáadni,aki tud valamit írjon.

Tegnap kikerült az Eldarya facebook oldalára,hogy elérhető a 11.Epizód. Ezután nem sokkal elérhetetlenné vált az oldal így 2 dolog történhetett:
1, Tévesen tették ki a posztot,
2, Valamilyen technika hiba lépett fel,
ami miatt pár napot csúszik az epi.

Szokás szerint nem kaptunk hivatalos információt,úgyhogy marad a találgatás.
Na de ha kijön az epi,akkor szokás szerint egyből jöhettek ide válaszokért,a fordításaim már fent vannak:)
xoxo

1 megjegyzés: