2017. május 1., hétfő

Május

SZIASZTOK

Létrehoztam egy 'Adatlap' menüpontot ahol összeszedtem a kódokat az Adatlap szerkesztésèhez;)

Kérlek a kommentekben/üzenetekben ne írjatok többesszámban,egyedül csinálom az oldalt:D

Az április hónap nyertese az Árnyék Gárda.
Nyeremény

Valamint,lezártam a márciusi szavazást.
'Ki a legmakacsabb karakter?'

(Összesen 1619 szavazat érkezett)
Első három helyezett

1. Chrome (778 szavazat)
2. Miiko (331 szavazat)
3. Ezarel (303 szavazat)

Kint a következő,mehet a szavazás!:
xoxo

3 megjegyzés:

  1. Szia ^^
    Ne haragudj, hogy ide írok, arra gondoltam, csinálhatnál egy posztot a kódokból, amiket eldarya-n lehet használni az adatlapoknál. c: Én elég béna vagyok hozzá, és sok más embernek is nagy segítség lenne. Előre is köszi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia már gondoltam rá,ha lesz időm megcsinálom:) De amúgy ha beírod googlebe h bbcode akkor mindent megtalálsz:)

      Törlés
    2. Ó, köszönöm, kicsit béna vagyok a kódolásoz, és azt se tudtam, hol keressem, de akkor már van egy kis segítség. :D Mindenesetre várom a posztot, tekintve, hogy még a bannerekkel is szenvedek :"D ^_^

      Törlés