2017. március 10., péntek

friss

SZIASZTOK

El se hiszem,de végre kész lettem az összes párbeszéddel/Végigjátszással,a 13.epizódig.^^

UPDATE:
Elkészültem vele,ide kattintva láthatjátok.
A képeket még gyűjtöm hozzá,de már nem tudtam tovább várni,hogy megosszam veletek^^

Már egy ideje tervezek valamit és most végre belekezdhetek;
az új 'projektem'-> Eldarya érdekességek.
Arról fog szólni ez a rész,hogy pl a danalasm neve miből áll össze,familiárisok a valóságban(képek) stb...

Kis spoiler hozzá,de majd csak akkor publikálom,ha már kész;)

Hosszú meló lesz ezt mind összeszedni,de szerintem nagyon jó lesz a végeredmény.
Ha esetleg van még valami ami szerintetek hiányzik az oldalról,írjatok,kíváncsian várom az ötleteket:)

Sokan mondtátok már,hogy csináljak végigjátszásokat videóban.Ezt továbbra sem tervezem,mert nem értek hozzá,és nagyon sok maana lenne az elejéről újrakezdeni,hogy le tudjam mindet videózni.
+Szerintem türelmem se lenne hozzá.
Más videósokat pedig nem tervezek reklámozni.
xoxo

2 megjegyzés:

  1. Uhh már alig várom *p* Imádom a blogod <3
    Esetleg azt nem tudod mikorra várható kb a 7.epizód?><''

    ~Lotte~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most jött ki ^.^
      És nem, még mindig nem tudja ő se hogy mikorra várható egy-egy epizód, mivel nem admin

      Törlés