2017. január 31., kedd

2017.01,felmérés

SZIASZTOK


2017. Január hónapot nyerte...
Az Árnyék gárda(megint,5x)!
*taps*

A nyereményük...
Hóvihar balett :)


Valaki említett kommentben egy ötletet még január elején és én ezt el is kezdtem megvalósítani.Mivel a gépem tönkrement ebben a hónapban,aztán jött a félév,szülinapom stb...így nem volt időm arra amit először akartam,de ígérem,hogy lassan bepótolom.

Szóval az ötlet az volt,hogy hasonlítsam össze,hogy melyik országban,hogy néz ki a 'kedvenc pasi lista'.Mostanra csak magyar,brazil és spanyol eredményeim vannak,de később a többit is hozzáírogatom,ha sikerült egyeztetnem az oldalakkal:)
(Franciákkal is próbálkoztam,de sajnos nem beszéltek angolul egy kicsit se,így az is csak később lesz.)

Az eredmény végül megosztó lett,de van közös pont is pl.:Leiftan,Top2 pedig nincs Nevra nélkül:)

A brazil eredményeket nagyon köszönöm az Eldarya BR facebook oldalnak,ahol nagyon kedvesek voltak az adminok!:)
A spanyol eredményeket köszönöm az Eldarya Latino fb csoport tagjainak!:) 
A magyar eredményeket pedig nyilván nektek!:)
A januári szavazás lezárva,az eredményeket a képen láthatjátok az első oszlopban.Tehát Nevra 2015-ben és 2017-ben is megnyerte ezt a címet:)
'Ki a kedvenc férfi karaktered?'
-Összesen 1335 szavazat érkezett.-
1. Nevra (579)
2. Ezarel (283)
3. Valkyon (184)
4. Leiftan (108)
5.Maszkos férfi (107)
xoxo

2 megjegyzés:

  1. Eh, nem fair, hogy mindig az árnyék gárda nyer. :/

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy tetszett az ötlet! :) (azért nem hittem volna hogy megvalósítod, de kellemes meglepetés volt xd)

    VálaszTörlés