2017. január 2., hétfő

2016.12

2016. December hónapot nyerte...
Az Árnyék gárda(megint,4x)!
*taps*

A nyereményük...
Karácsonyi faág :)
~Teljes nyereménylista~

(Meguntam,hogy a szégyenfalnál írnak nekem az 'okosok'.Én nem törlök ki egy hozzászólást sem,így már eléggé átláthatatlan lett a kommentszekció.Mellesleg meg lehet próbálni feltüntetni engem a rossznak,de eddig mindenkinek bele tört a bicskája.Ha valamivel be akarsz szólni,akkor legalább nézz utána,hogy igaz-e.A koromat meg nem kell kritizálni,utálom ha valaki azért vár el tiszteletet mert már idősebb.Lehet,hogy én csak 16 vagyok,de attól még nem fogok csendben bólogatni ahhoz,ami nem igaz.Komolyan,azok a 30 évesek(az anyám 35,lol) akiknek nincs jobb dolguk,mint írogatni nekem a hülyeségeiket,kicsit elgondolkodhatnának,hogy mit is kezdjenek az életükkel.Lehet,hogy ez most durva volt,de tényleg nem tudom megérteni ezeket az embereket.)

++Kiraktam bal oldalra egy oldalmegjelenítés számlálót,ha elérjük az 1 milliót,akkor nyereményjáték lesz.:)
Spoiler:Familiárist nyerhettek majd.

És lezártam a szavazást is.

'Ki a legokosabb karakter?'
(Összesen 1089 szavazat érkezett)
Első öt helyezett
1. Keroshane (669 szavazat)
2. Leiftan (198 szavazat)
3. Miiko (71 szavazat)
4. Kappa mester (65 szavazat)
5.Huang Hua (29 szavazat)

Megleptetek a szavazatokkal,mert 2 még magyar szerveren ismeretlen szereplő is bekerült a top 5-be.Vagy a francia szerveres játékosok húztak így bele,vagy mindenki így képben van a későbbi szereplőkkel:D

Kint a következő,mehet a szavazás!:)
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése