2016. november 5., szombat

Tiszta víz

Drágáim, 
Nem tudom,hogy ez mennyire tiszta,de nagyon sok helyen találkoztam ezzel mostanában szóval szeretném részletesen elmondani. 

Az oldalon minden írás,szerkesztett kép az én tulajdonom, más NEM teheti fel sehova forrásmegjelölés nélkül.

Egyre több csoportban találkozom az én írásaim teljes kimásolásával,amikkel én hónapokat dolgoztam,minden forrásmegjelölés nélkül.
Sőt,múltkor egy egész oldalt találtam amin MINDEN az én oldalamról volt.

Ez nagyon fáj,és mellesleg LOPÁS is.
Kérlek titeket ha valahol találkoztok ilyennel,szóljatok róla üzenetben.

Egyedül itt és az Eldarya HUN Facebook csoportban lehetnek fent ezek,mert ott is admin vagyok,én teszem fel őket.
Ha valahol máshol találkoztok ilyennel,szóljatok nekem vagy az írójának,hogy ez így nem lesz jó,szedje le vagy írjon forrást.
A fordított képeimet(az epizódok fordítását) pedig senkinek SEM engedem hogy használja,forrással sem.

Ezt pedig Balogh Anasztáziának üzenem,mivel letiltott miután szóltam neki,hogy mégis csak kéne forrást írni:

Nem vagyok hülye,minden amit kiraktál abba a csoportba az én fordításom a blogomról. Olyan nincs hogy valaki szóról szóra ugyanúgy fordítson mint én,mert mindenkinek más a szókincse.Ráadásul az ~ ilyen jeleket is bennehagytad.Te pedig még magyarul sem írsz helyesen,nemhogy még más nyelvről fordíts. Nem tudom mennyire fogod fel,de ez bűncselekmény, más tulajdonának a jogtalan felhasználása.

Amennyit vagy az oldalamon gondolom ezt is látni fogod,és mivel letiltottál ne lepődj meg ha ki leszel tiltva a csoportból.
xoxo

12 megjegyzés:

  1. Ehh, Eldaryán hogy lehet úgy értesítésre adni egy tárgyat, hogy csak licitálni lehessen rá?
    Mert hiába próbálkozok, mindig azt írja hogy kell azonnali vásárlási ár...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nincsen, hogy csak licitálni lehessen rá sajnos. Talán azt próbáld meg, hogy azonnalira egy irreálisan magas árat tűzöl ki, így nagyobb az esélye, hogy majd licitálnak rá, és onnantól, hogy 1 ember licitált, már nem lehet majd megvenni azonnaliban :)

      Törlés
  2. Annyira sajnálom, hogy te is a lopás áldozatának estél, nagyon együtt érzek. Én történeteket írok és tudom milyen rossz, amikor ellopják azt, amin sokat dolgozol. Véletlenek mindig vannak, de ahogy mondod, szóról szóra lehetetlen fordítani, hisz mindenkinek más a szókincse.
    Csoporton belül is vannak akik lopják a dolgokat? :o Napi szinten nézem a csoportot, de ilyennel még nem találkoztam... Mondjuk általában a vitákról is lemaradok xD
    Nekem egyébként jobban tetszenek a te fordításaid, mint az ami az eredeti játékban van :) Nem tudom miért, de te jobban letudtad fordítani a poénokat meg egy-két helyen jobban tetszenek a "szinonimáid". Vagyis nem szinonima, azért is tettem idézőjelbe, de nem tudom hogy mi a megfelelő kifejezés rá. Biztos nehéz fenntartani magát a blogot, nem kételkedem. De én eddig nem is tudtam, hogy ennyi ember van, aki nem tiszteli a munkád. Egy emberről tudtam, még anno, amikor megnyílt a magyar szerver is, de akkor is már csak azért láttam, mert kommenteltél a csoportban, hogy kimásolta a blogodat. Ha találok ilyen embert/blogot, majd jelzem :) És ezt ne vedd nyalizásnak meg ilyenek, csak tudod, sokat segítettél nekem és a nevelésemmel lehet gond, mert szüleim arra neveltek, ha sok segítséget kapok, akkor igyekezzek azt viszonozni. Szóval segíteni próbálok, ahol tudok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,köszönöm,rettentően jól esik amiket írtál.:) Sajnos én se gondoltam volna,hogy valakinek van gerince ahhoz hogy csak úgy kimásoljon mindent, majd azt hazudj ő fordította. Az Eldarya HUN csoporton belül még nem fordult elő ilyen,de ott amúgy is mindenki ismeri ezt az oldalt:) Én meg igazából nem is szoktam megnézni más oldalakat csak mikor a csoportban belinkelik megakad néhányon a szemem.Így találtam azt az oldalt is,de mikor láttam hogy a csaj még a bemutatkozó szöveget is kimásolta,hát muszáj volt kommentelnem.Most egy obszidiános csoport adminjával volt nézeteltérésem róla meg nem is beszélnèk,azt hiszi ha letilt azzal minden elvan intézve.Nem akartam egy regényt írni,a lényeg hogy Köszönöm minden szavad:)

      Törlés
  3. Szia Niki ^^
    Én Anticlove dolgokkal foglalkozom, és szerencsére még nem láttam olyan embert aki ki másolta volna az én írásom.
    Nem rég kezdtem, és remélem nem is fog megtörténni, de ami késik nem múlik.
    Köszönöm azt a rengeteg segítséget amit nyújtottál nekem, nélküled még mindig csak el lennék tévedve Eldarya világában, bár van még mit tanulnom. Köszönöm még azt is, hogy Eldaryan beszélgetsz velem (FR Eldarya- filldksjaodjd vagyok ;) ) mert ha te nem lennél ott akkor még mindig egyedül lennék ott :D Imádom a blogod, minden nap felnézek. Köszönök mindent!
    Bye: Lilla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh anticLove..nem tudom tudjátok-e de az első 3 epizódját én fordítottam le:D Aztán meguntam, de remélem veled nem így lesz:) Sok sikert hozzá,és köszönöm a támogatásod:)

      Törlés
    2. Komoly? :'o Az szép :'o Én moderátor vagyok, de fordító is. Francián meg admin :"D
      Nincs mit ;) Mások munkáját lopni nem szép dolog ^^

      Törlés
  4. Ez beletartozik a lopásba és más jogának megsértésébe. Ha nagyon rá akarnál szállni a csajra, ezért be is perelhetnéd, ugyanis figyelmeztetés után sem törli a jogsértést/jeleníti meg a forrást. Amúgy itt is meg szeretném köszönni neked, nem tudnék nagyon haladni a segítséged nélkül ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát annyira nem érdekel,kemény 36-an vannak a csoportjában,csak nem tudom miért kell azt hazudnia nekem,hogy ő fordította.És örülök,hogy tetszik az oldal,rengeteg munkám van benne:)

      Törlés
  5. Am. nem akarok promózni, de itt van az oldalam :"D Elég kis kezdő nincs túl sok dolog fent, viszont még több mint 120 képet be kéne raknom és több mint 40 karaktert XD

    Oldal: http://anticlove.oldalunk.hu/site.php?sd=anticlove

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá,ne add fel!:) Nekem is hónapokba telt míg ilyen lett az oldal,de megérte:)

      Törlés
  6. Köszönöm szépen, neked is legyen még sok sikered! :)

    VálaszTörlés