2016. november 18., péntek

Friss

MÉG 2 NAPOTOK MARADT ELKÜLDENI A RAJZOTOKAT A VERSENYRE.
HA NEM SIKERÜL ÚGY,AHOGY LEÍRTAM, ITT AZ EMAIL CÍMEM,IDE IS KÜLDHETITEK:
November 28.éjfél után már nem fogadok el egy rajzot sem.

SZIASZTOK

Sajnálom,hogy régóta nem volt bejegyzés,de nem akartam elnyomni a rajzverseny posztját.Viszont,hogy ne felejtsek el semmit,már egy ideje ebbe a vázlatba gyűjtöm a mondanivalómat:)
Lehet,hogy már páran láttátok ezt,mert egy párszor már véletlenül megosztottam egy pár percre.

2016.11.16
Megjelent az 5.Epizód magyar szerveren!
Ahogy megszoktátok már mindent megtaláltok róla a blogon,a párbeszédek között lehetnek apró eltérések,mert ugye ezek az én fordításaim a francia szerverről:)

Lehet jelentkezni moderátornak,sok sikert mindenkinek!
Kedvesek vagytok,hogy többen is írtátok,hogy jelentkezzek, de nem vagyok még 18 szóval ez felejtős:)

2016.11.18.
Egy kedves lány segítségével sikerült lopásgátlót rakni az oldalra,remélem így már kevesebb másolattal találkozok.
Mivel azzal,hogy kedvesen kiírtam,hogy legyenek szívesek forrást írni azok,akik elvisznek valamit nem értem el semmit,így létrehoztam egy SZÉGYENFALAT,csekkoljátok:)

2016.11.19.
Az Eldaryás üzenetekről:
Tényleg nyugodtan kérdezzetek üzenetben,nem kell félve írni,hogy:'bocsánat,ha kaptam választ töröllek is,nehogy foglaljam a helyet'..Jelenleg 352 barátom van,úgyhogy senki se foglal semmilyen helyet,nyugodtan írjatok.
Viszont,
Kérlek ne kérdezzétek meg többször h ez meg ez minek a csalija,étele.Nézzétek végig a familiárisokat,ha pedig egyiken sincs,akkor még nem ismert.

2016.11.20.
Visszatértek a reklámok,arra kérlek titeket,hogy most már ne kattintsatok rá egymás után többször,egyszere max egyet:D

2016.11.22
Sokan kérdezitek,hogy ismerek-e az Eldaryához hasonló játékot a Csábításból Jelesen kívül.
A válaszom;
Sajnos csak angol nyelven ismerek,de nagyon ajánlom mindenkinek,mert egyrészt nagyon jó,másrészt ez a játék nagyon sokat javított a nyelvtudásomon.:)
A játék neve Episode,csak telefonra tudjátok letölteni,olyan kaliberű mint az Eldarya,csak itt több száz történet közül választhattok.Ha valaki kedvet kapna itt egy pár kedvenc storym neve:

  • Sundosia->Ez a legnagyobb kedvencem.
  • Pregnant by a killer
  • Troublemaker
  • Juvie
  • Wild
És még van egy csomó,de most ennyi elég lesz,ha kedvet kaptok hozzá üzenetben írok még róla:D

2016.11.24
Holnap fekete péntek,ami azt jelenti hogy a butikban -30% kedvezmény mindenre.:)

2016.11.25.
Remélem nektek is hasonlóan jól jön,én pl végre megvettem egy panalulut Francia szerveren;így már az összes karakteremnek legendás familárisa van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése