2016. október 9., vasárnap

kérdés

SZIASZTOK

Mint láthatjátok új kérdés van kint,erről szeretnék bővebben beszélni.

Van egy lehetőség az AdSense.
Ez kirak pár hirdetést az oldalra,aminek a helyét,témáját én adom meg,így nem lenne túl szembetűnő helyen.
(Pl..az Eldaryán,facebookon is ilyen hirdetések vannak.)
Ha csak néha rákattintotok a hirdetésre(nem vírus),azt már számolja a rendszer és egy bizonyos szám után kapok pénzt.
Nos,ha ezt feltenném az oldalra,akkor a pénzből amit kapok még több nyereményjátékot tudnánk csinálni.És nem ilyen kis nyereményekért,mint eddig,hanem akár havonta Eldaryás plüssökért,bögrékért,vagy amit csak akartok.
Ha ügyesek vagytok,akkor pár hónap alatt meg lenne a pénz az egész éves nyereményjátékokra!
Ha így történne akkor amint elegendő pénzt gyűjtenénk leszedném a hirdetéseket:)
Ha nem szeretnétek,azt is megértem,de akkor marad az évi 1-2 nyereményjáték.

Természetesen a döntés rajtatok áll,én csak vázoltam a helyzetet,ennek tudatában szavazzatok.
Természetesen még egyáltalán nem biztos az egész,de szerintem egész jó lehetőség lenne:)
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése