2021. április 12., hétfő

Végső Búcsú

SZIASZTOK

Bocsánat,hogy így eltűntem a New Era óta.. azon a blogon tevékenykedtem,itt is frissítettem ezt-azt,aztán itt el is felejtettem elköszönni. 

Na de,mint már tudjátok az Eldarya ma  újraindult,mert egy tűz során megsemmisült jó pár adat,vele együtt a felhasználók stb;szóval újra kell regisztrálni és újrakezdeni az egészet. 
Mivel én még a francia szerver nyitásánal regisztráltam(2014-ben), mióta véget ért az Origins nem is igazán játszok,így gondolom sejtitek,hogy mit szeretnék közölni.

Nem regisztrálok újra,végleg búcsúzok az Eldaryatól.
(Jobban mondva regisztráltam kíváncsiságból,de nem fogok már jatszani.)

15 évesen kezdtem ezt a blogot,most 21 vagyok...:) 
Minden célomat elértem a játékban és az oldallal is: a játékban sikerült megszereznem a Lucioles tágyat(100 db volt belőle összesen az egész játékban,most pedig ezt bárki megveheti 240 antikpénzért,kicsit azért fáj belegondolni nekem mennyi maanámba és időmbe fájt ez annó:'D),annyi barátom volt,hogy konkrétan már évek óta be se töltött az az oldal,a bloggal pedig többek között mikor kiírtam,hogy abbahagyom a blogot a 2.évad megjelenésével,akkor az Eldarya magyar adminisztrátora is megkért,hogy folytassam,ami nagyon jól esett. Az oldal látogatási statisztikája is önmagáért beszél,túl a 7 millión. Hihetetlen ha belegondolok,annó mennyire boldog voltam mikor ez 100-at mutatott:D
 Ti is bármikor mikor  üzeneteket küldtetek,megköszöntétek amit csinálok stb.,ezek miatt abszolút megérte az a jó pár év munka amit bele fektettem. 

Nagyon szerettem ezt a blogot és a facebook Eldarya HUN csoportban admin lenni,hálás vagyok mindenkinek akivel ez idő alatt megismerkedtem. Nyilván voltak rossz oldalai is,de ezekben is bárki aki vette a fáradtságot és meghallgatta az én oldalamat is,az kiállt mellettem. Aki pedig sose beszélt velem és úgy gondol rosszat/vagy éppen nem akart már meghallgatni,ahhoz nincs hozzáfűznivalóm. Ha valakit megbántottam azt pedig sajnálom,van egy stílusom;kimondom amit gondolok,ezen nem fogok változtatni. A lényeg,hogy én nem haragszok senkire,tiszta lelkiismerettel zárom az Eldaryas korszakot.:)

Szóval nagyon köszönöm minden olvasómnak/csoport tagnak ezt a pár évet és mindenkinek sok sikert kívánok az életben!:)

Az oldalt meghagyom az 'utókornak';bár nem tudom mennyire fog megváltozni a játék,linkek működnek-e stb..,előre elnézést attól aki ezt a bejegyzést nem fogja látni,nem tud az előzményekről,csak segítséget keres.

Na de nem mondok le végleg a blogspotról,ha papagáj játékot rendelnétek nyugodtan keressetek itt : MÉRA - Papagáj játékok #Reklám:D

Sziasztok! ❤
Xoxo

17 megjegyzés:

  1. Még régebben amikor elkezdtem az egész játékot akkor én is mind gondolom sokan mások itt keresték a megoldásokat... Így most a képernyő mögül is csak egy óriási nagy köszönet a munkáért amit a játékba, ée azzal együtt ebbe az oldalba raktál, nagyon sokat segítettél az évek alatt...és neked is sok sikert mindenben!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudok többet mondani egy egyszerű köszönömnél... de sokkal többet jelentett a játékosközösségnek a munkád ennél! Nagyon hálás vagyok a sokéves, fáradhatatlan segítségadásodért! Minden jót kívánok Neked a továbbiakban! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm a segítségeket, amiket a posztjaiddal adtál az epizódokhoz! Mivel én megkísérelem újra kijátszani a játékot, ezért különösen jól fognak most jönni az útmutatók. ^^

    VálaszTörlés
  4. Igazán köszönjük az az időt és energiát, amit belefektettél ebbe az oldalba. Nem lehet szavakkal kifejezni, mennyit segítettél a játékban az általad összegyűjtött információkkal. :) Ha valamit tudni szeretnék, mindig ide jövök, vagy azokra az oldalakra, amit ajánlottál. Szóval köszönöm! Mindent, amit csináltál a közösségért, és azt is, hogy a végén fennhagytad az oldalt, és nem törölted le. Még ha a linkek nem is működnek (még nem próbáltam, meglátjuk), a többi akkor is nagyon hasznos még mindig. Örülök, hogy elégedetten zárhatod ezt a korszakot, és sok jót kívánok az ezt következőkben! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönjük a munkádat.
    Rettenetesen hálás vagyok, hogy ilyen szép, rendezett és hasznos blogot hoztál létre. Nagy segítségem voltál/vagy.
    Sok sikert kívánok neked és hosszú, boldog életet <3

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nem tudom, látni fogod-e, de azért leírom. Nagyon sokat jelent ez az oldal nekem és a húgomnak is, mindketten nagyon sajnáljuk, hogy véget ért. Köszönjük azt a rengeteg információt, amit itt megtaláhattunk. Sok sikert, bármibe is fogsz majd ezután! Szia!

    VálaszTörlés
  7. A magyar szerver megjelenése óta játszom, a blogod mindig hatalmas segítség volt mind epizódok, mind események terén. A FB csoportban is ott vagyok, az ottani információkat is mindig szivacsként olvasztottam magamba. :D Felnőttként kezdtem a játékot és most közel 32 évesen is leköt, ezért az újrakezdés mellett döntöttem, holott nem kevés időm és pénzem ment "füstbe" (ha-ha), de teljesen meg tudom érteni azt is, hogy nálad ezzel lezárult végleg egy korszak.
    Egy szó, mint száz: hálás vagyok a rengeteg segítségért, amit szabadidődet nem kímélve belefektettél kvázi vadidegenek játékának megkönnyítésébe. :)
    Jókívánság és egyben útravaló is; maradj mindig ilyen kedves és segítőkész, mert kifizetődő dolog hosszútávon. Csak ne hagyd, hogy visszaéljenek vele.
    További sok sikert!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon hálásak vagyunk, köszönünk szépen mindent. Én nagyjából 4 éve játszottam az eldaryával és rengeteget segített ez az oldal (sokszor már hamarabb léptem be ide mint magára az oldalra, amikor fojtattam az epizódokat). És azért is nagyon hálás vagyok, hogy megmarad a blog, így továbbra is egy nagy segítséggel tudom folytatni a játékot. További sok sikert az életben. Szia <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon köszönöm a segítséget. Azt, hogy lefordítottad a párbeszédeket, hogy bármi volt a facebookos csoportba is segítettél, ha valakinek szükség volt rá. Négy éve játszottam a játékkal, ami most mind kárba veszett, viszont most újra kezdtem. Olyan ez most mind egy kis nosztalgiázás, hogy újra végig olvasom a segítségeid, újra fangörcsölök az illusztrációkon, és a párbeszédeken Ezarel-el :'D. Emlékesz annak idején mennyire kész voltam a 13. epizódban megszerezhető illuk miatt. Szeretném neked azt is megköszönni, hogy minden eventbe segítettél, igazából lehet, hogy ez nem nagy dolog, viszont nekem hatalmas segítség volt annak idején, mert nem igazán értettem néhány event működését XD. Szóval igen; köszönöm a sok éves segítséged és azt, hogy létrehoztad ezt a blogot, fennt hagyva a jövő játékosainak. Kívánok neked sok szerencsét a jövőben.
    *virtuálisan megöleli*

    VálaszTörlés
  10. Így utólag is, de nagyon hálás vagyok a munkádért. Amikor anno megnyílt az Eldarya francia szerveren, akkor azonnal regisztráltam, ugyanakkor rákellett jönnöm, hogy sokkal nehezebb összeszedni a helyes válaszokat egy vaciúj játékról, mint egy akkor már több éves Csábításból jelesről. De jöttél te, hoztad a blogodat és az első pár epizódot le is fordítottad amiért már akkor is rettentő hálás voltam, de még ma is az vagyok, hisz tudom, hogy nem 5 perc volt mindezt megcsinálnod.
    Én sem fogok már játszani vele (legalábbis ott, ahol újra kell regisztrálni), minden idő és pénz amit beleöltem a francia karakterembe most olyan, mintha kidobtam volna az ablakon. Ráadásul amit mondasz, én rengeteget küzdöttem a Valuret familiárisért, most meg akárki megveheti, akinek igénye van rá :D Jók voltak azok az évek, de elmúltak. Amerikai karakterem megúszta a kalandot, szóval miatta még vissza fogok ide látogatni, hisz ennél jobb helyről nem is szerezhetném meg a válaszokat.
    Köszönöm a több éves munkádat és további sok sikert az jövőben! :D

    VálaszTörlés
  11. Mindent köszönök neked.Hatalmas segítség volt a tűz előtt a blogod és most is!Köszönjük,hogy ennyi időt és energiát fektettél a nekünk való segítségbe! :)

    VálaszTörlés
  12. Köszi szépen mindent! Ez az oldal hihetetlenül nagy segítség volt éveken keresztül! Még hamarabb rátaláltam erre az oldalra, mint a facebook csoportra és hihetetlenül örültem, hogy magyar nyelven is van ilyen oldal. Köszi még egyszer és sok sikert az életben! :D

    VálaszTörlés
  13. Classic Titanium Tertiary - Tip - The Tertiary
    (40), The Tertiary microtouch titanium in titanium dog teeth Tithi, China - T-Tithi, China, with ford fusion titanium the Tertiary by burnt titanium Tipster. toaks titanium Tips, Reviews, Videos, Photos, & Vocalizations.

    VálaszTörlés
  14. Meg is halt az oldal mióta nem vagy :-(

    VálaszTörlés