2020. április 6., hétfő

Húsvét 2020

Megérkezett a Húsvét :)
(2020. Április 6. 11:00 - Április 17. Éjfél között)

Csokiszüret
 Minden nap 3x játszhatsz a minijátékkal amiben a nyilakkal irányítod a karakteredet,a feladat minél több csokicsodát szerezni a megadott idő alatt. Ha 3x nekiütközöl Ashkorenak,a játéknak vége.
Naponta 3x játszhatsz, a játékok között 3 órának kell eltelnie.
Aranyrögért cserébe egyből játszhatsz.
(Az ár függ a hátralevő időtől.)
2 aranyrög/db áron vehetsz is csokicsodákat.
50 csokicsodáért cserébe egy választható színű ruhadarabot kapsz,összesen 2 szettet tudsz így megszerezni.
Mivel a szettek 10-10 darabból állnak így összesen 1000 csokicsodára lesz szükséged,hogy megszerezd őket.
(Mivel 10 nap áll rendelkezésre ezért átlagban napi 100 csokicsodát kellene szerezni.)

Illusztráció
Miután megszerezted a 2 húsvéti öltözetet,egy különleges illusztrációt kapsz! 


Tojásvadászat
A felfedezőutakon csokicsodákra és a 'Huncut Húsvét' szett darabjaira lelhetsz!
Ami a butikban maanáért is megvásárolható.

Bónusz
A bankban 1500 feltöltési pont után kapsz egy Candilla familiárist.
A lényeg,hogy legalább 1500 forint értékben vásárolj.

+A butikban megvásárolhatóak a tavalyi húsvéti ruhák is.
+Aranyért 2 különleges háttér is megvásárolható.
(felfedezőúton is találhatóak)

Jó játékot és kellemes húsvéti ünnepeket!
xoxo

24 megjegyzés:

  1. tetszik ez az event, de tartok tőle, hogy ha nem változtatnak a szabályokon, akkor nem lesz meg a kellő 1000 csoki
    kár lenne érte, mert mindkét szettet szeretném megszerezni

    VálaszTörlés
  2. Hali én még nagyon az elején vagyok a jtéknak, és az lenne a kérdésem hogy ki az az ewelein, és őt hol találom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ő az orvos, a 6. epizódtól lesz

      Törlés
    2. Tehát akkor esélyem sincs odadni neki a cuccokat, mert csak épphogy elkezdtem az ötödik epizodot?.....

      Törlés
    3. Erről szó sincs. Az összes ünnepi és egyéb témájú különkiadások/játékok/stb mind teljesen külön vannak a fő játék sztorijától. Ezek teljesen el vannak szeparálva. Természetesen adhatsz Ewelinnek is csokit. Akkor is adhatnál, ha csak most regisztráltál volna ;)

      Törlés
    4. Köszi, és akkor hol találhatom meg Ewelint?

      Törlés
    5. az eventen belül ott ahol jamont.. csak kattanj rá ott a két balra nyílra ami egymással szembe fordul.és át fordítja őket oda.

      Törlés
  3. Hát remélem hogy ki tudom játszani mert a szettek amúgy tetszenek csak a játék nehéz kicsit :/ Egy nap alatt azért 100 tojást összeszedni?�� Persze ez ügyeségtől függ de akkor is. Amúgy most az illuban csalodtam ��

    VálaszTörlés
  4. csak nekem nem működik a játék már órák óta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se :( Én tegnap óta be se tudok lépni :(

      Törlés
    2. Én ma jártam így. / Reggel 8 utan még működött most mar 10 óta belépni se enged, gondolom tulterhelt a szerver de aki tegnap óta szív azért az már gaz... Nondjuk csoda lett volna ha, 100%ban működik az event, sose voltszokása., D

      Törlés
  5. Én tegnap óta nem tudtam belépni. Ma 10 percre engedett, utána megint nem... xDD Sírok ezeken az eventeken, hogy mindig ez van...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De most a vicc,hogy nem sok embernél van ez. Mert valakinek teljesen jól megy... de nekem is amit leírtál az van.

      Törlés
    2. Jaja, egyik barátnőm végig rendesen betudott lépni, de aztán tegnap délután neki se engedte, de elég hamar működött neki újra. Szerencsés, nekem egyáltalán nem jó.. Még hajnali egykor sem, pedig próbáltam...

      Törlés
    3. Hát nekem se jó. 3.napja meg egy event és már ha meg is oldódik akkor se tudom végigvinni... hisz el vagyok maradva.
      Mi szívjuk meg most akiknek nem megy. Bárcsak mi is a szerencsések közé tartoznánk.

      Törlés
  6. nekem most már jó, de teljes 24 óráig se gépről, se az alkalmazásról nem működött :\ enélkül is nehéz lenne tartani a tempót a csokikkal, de így már csak akkor van esélyem az összes szettet megszerezni, ha a hibák miatt kitolják az eseményt 1-2 nappal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kellett nekem elszólni magam, megint nem működik :( hát legalább egy minijáték meg 2 felfedezőút belefért, de ez így akkor is nagyon gáz
      ennyit még egyik eseménynél se vacakolt a szerver

      Törlés
    2. Jaj ugyanez. Tegnap olyan 2-3-ig be tudtam lépni,1 játék belefért,meg 1-2 felfedezőút. Na utána estig semmi. Olyan este negyed11-től kb 10 percre beengedettxd
      Ma szintén semmi, reggel óta, most kb 1 órája megint 10 percre bejutottam.

      Törlés
  7. Engem se enged be sokszor és ha be is enged akkor párperc múlva lefagy az egész és nem enged vissza

    VálaszTörlés
  8. van aki képes napi 100-at nekem csoda ha napi 60 at össze ad mehhehe :D

    VálaszTörlés
  9. Nekem nem fog sikerülni, pedig igyekeztem :(
    Ewelin szettje meg van teljesen, de Jamoné csak félig és esélytelen hogy még 250 csokit össze szedjek.

    VálaszTörlés
  10. Meg lett hosszabbítva a határidő, még sikerülhet :)

    VálaszTörlés
  11. Sajnos azoknak nem sokat számít a hosszabbítás, akiknek továbbra sem működik a játék. :/ Reggel be tudtam jelentkezni, de most már megint nem enged be. Előbb optimalizálni kéne a rendszert, utána hosszabbítani. Remélem, az utolsó két napra egy pöttyet tudnak segíteni ezen a problémán, hiszen így nehéz kiélvezni a játék nyújtotta plusz élményeket.
    Kitartás srácok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet ertek, nekem ez a 3madik bajos napom, hogy nem enged belepnem, hiaba a +2 nap ha nem tudjuk megszerezni igy a 2 szettet. Remelem holnapra megoldodik es igy megtudjuk szerezni a szetteket es a kepet vegul. Sok szerencset mindenkinek!

      Törlés