2020. február 12., szerda

Valentin-Nap 2020

Megérkezett a Valentin-nap:)
(Február 12. 11 óra és Február 26. éjfél között.)

Szerencsejáték
Egy 36 mezős táblajátékon kell végigmenni. 
8 mező egy szett 1-1 darabját rejti,
 8 másik familiáris meglepetéseket tartalmaz(étel,energiaital stb.),
amiken ha végigértél egy familiárist kapsz ajándékba.
A maradék 16 párbeszédeket rejt amikre jól kell válaszolnod. Ha ez megvolt,egy Illusztrációt kapsz jutalmul.
(Ha rossz választ adsz,akkor olyan mintha nem is jártál volna a mezőn,tehát addig kell rálépned míg jó választ nem adsz.)

Dobásokat felfedezőúton találhatsz vagy vehetsz 80 aranyrög/db áron.


Felfedezőút
A felfedezőutak során ennek a szettnek darabjaira és egy familiárisra bukkanhatsz.
Miután megszereztél egy ruhadarabot,más színekben is elérhetővé válik a butikban.
Üveg fésű a csalija,bárhol található.

Alkímia
A tavalyi ruhákat megalkothatod az alkímia játékban,ezután más színekben is elérhetővé válnak a butikban maanáért. 
Ha már tavaly megcsináltad,akkor alapból elérhetőek a butikban.

Bónusz szett
Ha 1500 forint értékben vásároltál a butikban kapsz ajándékba egy szettet választható színben.


Később jelentkezek a fami infókkal is,ne haragudjatok,de a gépem nagyon nem akar működni...

Jó játékot és Boldog Valentin-napot!:)
xoxo

49 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen! :3
    Az event is nagyon tetszik, szépek a ruhák (a fizetős annyira nem, de nem is baj, bár nem költök xD), imádom rajtuk a japán beütést és így első látásra a famik is nagyon aranyosnak tűnnek :D

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszi a segítségeket. Az Etheralm fami csalija az üvegfésű. Nem tudom hogy csak bug-e de nekem így sikerült fogni egyet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bug, tényleg az üvegfésű a csalija. :)
      Esetleg Te már szereztél dobásokat felfedezőúton, és ha igen, pontosan hol?

      Törlés
    2. En konkretan mindjart az event vegere erek, csak dobast hozott eddig a famim. En csak a fohadiszallasra kuldom a dragamat, az a legkevesebb eletero.

      Törlés
    3. Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. Sziasztok! Esetleg valaki kikeltette már a Hanajoō familinárist? Ha igen, milyen besorolású?

    VálaszTörlés
  4. Valaki tudja, hogy Leiftan famijánál mi a helyes válasz : kis szörnyeteg vagy cuki vagy kalandor tulajdonságú?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kis szörnyeteg
      nekem ez már volt, szóval tuti jó a válasz

      Törlés
    2. Nevra párbeszédnél mi a helyes válasz? Hol élt mielőtt a főhadiszállásra költözött?

      Törlés
    3. Valami Yaqut nevű faluban.

      Törlés
  5. Hello ^^ Azt szeretném kérdezni, hogy pergament az alkimiás cucchoz csak találni lehet? :(

    VálaszTörlés
  6. Valaki már kapott el Etheralm famit ha igen akkor merre??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan küldd a "legolcsóbb" helyre a familiárisod, mindenhonnan esik minden.
      Én a Főhadiszállásról szedtem össze minden ruhadarabot, kockát és az Etheralm familiárisba is belefutottam, illetve el is fogtam ott.

      Törlés
    2. Köszi! :)♥

      Törlés
  7. Köszönjük! Ez a megoldás most kifejezetten tetszik, a famik és az öltözetek is tetszetősek lettek. :)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Nekem olyan kérdésem lenne, hogy a térképes fami csalijának van pontos helye vagy bárhonnan jöhet és a fami elfogása is így van?

    Szerencsére nagyon jó a famim, újra kikeltettem egy régi kedvencem, minden útján hoz vagy kockát vagy ruhát a térképről úgyhogy nagyon büszke vagyok rá és őszintén, ez az event most fantasztikus lett. Örülök hogy a bankos szett az én tetszésemet nem nyerte el, ám a térképes fami - azaz ami számomra általában könnyen elérhető de nem kiabálom el - annál inkább.

    Mindenkinek sok sikert és a szingliknek innen is boldog valentin napot!😂 (én meg edzés után sorozatot nézek holnap xdd)

    VálaszTörlés
  9. Én mindig a főhadiszállásra küldtem és csomó neki való csalit hozott ha akarod el tudok adni neked piacon olcsón

    VálaszTörlés
  10. Hanajoo fami:
    Baba energia: 90
    baba szerencse: 170-230
    kikeltetés: 240 perc
    legalább 9-es szint kell.

    VálaszTörlés
  11. Etheralm:
    kikeltetés: 90 perc
    Baba szerencse: 80-120

    Ritka fami, 10-es szint kell hozzá, csali üvegfésű

    VálaszTörlés
  12. Ezeket az infókat találtam a portugál wiki oldalán.

    VálaszTörlés
  13. Én vagyok az egyetlen,akinek a famija egyáltalán nem hoz dobokockát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg csak azt hozott már ki is játszottam :'D
      Én csak a főhadiszállásra küldöm az nem sok energia
      És mindig amikor dobtam ajándékos mezőre lépett és kaptam jó sok energia italt ezért kitudtam játszani 2 nap alatt xD

      Törlés
  14. Lehet tudni hogy hogyan néznek ki az új famik??
    Felnőttbe is?

    VálaszTörlés
  15. Az én famim szinte mindig a Főhadiszálláson tálált dobókockát ezért sikerürlt befejezni a játékot. Tudja valaki hogy az üvegfésűvel hol lehet elkapni az Etheralmot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegy hova küldöd, nekem az erdő bal oldalán futott össze vele, a csalija mindenképp az üvegfésű, de egyelőre még nem sikerült befognom.

      Törlés
  16. Láma kérdés, de ugye a tavalyi eventes ruhák csak a mostani event erejéig lesznek elérhetőek az alkímiai játékban illetve a butikban? Vagy maradnak elérhetőek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. idáig mindig úgy volt hogy a tavalyi cuccok a kövi eventben vásárlással vagy alkímiával megszerezhetőek, de utána lemondhatsz róla :)

      és még el sem adhatók a piacon a tavalyi ruhák.

      Törlés
  17. az alkímiai játék része érdekelne, hogy benne marad a játékban, vagy eltűnik 26-án, :D Jó kérdés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az akímia játék marad :)

      Törlés
    2. Ha a múlt évi Valentin napi ruhákról beszélünk, akkor szerintem nem marad. Vagy van valamilyen más alkímiai játék is?

      Törlés
    3. *Nem voltam világos, de persze maga az alkímiás játék az alap szettekkel és tárgyakkal megmarad, hiszen az előtte is itt volt a játékban. Csak azok a szettek tűnnek el, amik az esemény idejére kerültek bele.

      Törlés
  18. Válaszok
    1. Etheralm: Csokimázzal bevont cukorka (18 maana)
      Hanjoo: Szerelem cukorkák (30 maana)

      Törlés
  19. sziasztok! lenne egy kérdésem a szivárványos szkarabeuszról,hogy az micsoda és melyik famié, mert foolyton ezt hozza a famim?

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok végeztem az eventtel viszont az Etheralm famit még nem sikerült befognom:( Ti hol találkoztatok vele/kaptátok el?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én legtöbbször az első térkép 10 energiát igénylő helyeire küldöm a familiárisom, és ott sikerült elkapnom. Találkoztam már vele a Keleti síksàgon, a Szikláknál, és még a HQ-ban és a Kertben is. Nem tudom, neked felbukkan -e ott, és aztán hajlandó -e elfogatni magát, de remélhetőleg valamit segítettem.

      Törlés
  21. szia, minden faminál külünböző a szerencse vagy a fajtól függ?

    VálaszTörlés
  22. nekem meg van a kis hajnao
    90 energia volt az elején most egy varázsütésre 110 energiája lett ez hogy lehet?

    VálaszTörlés
  23. az etheralm csalija a fésű!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok
    Valaki Megtudná mondani hogy a Zarali nevű famit miért nem lehet megvenni sem elfogni Pedig eddig mindig úgy volt hogy az előző évi event állatkáit meglehetett szerezni! Most őt miért nem? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, ha jól emlékszem, máskor is volt már, hogy egy famit nem következő évben hanem utána raktak ki a butikba aranyrögért.. úgyhogy ne bánkódj, szerintem még van rá esély :)

      Törlés
    2. Most egy kicsit megnyugodtam! 🙂 Remélem igazad lesz! Reménykedem benne köszönöm szépen hogy adtál egy csepp reményt... Csak győzzem kivárni 😄

      Törlés
  25. Szerintetek mikor jön ki az új epizód?

    VálaszTörlés
  26. Did you know there's a 12 word phrase you can communicate to your man... that will induce intense emotions of love and instinctual attractiveness to you deep inside his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, idolize and protect you with all his heart...

    =====> 12 Words That Fuel A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will make him work harder than before to make your relationship as strong as it can be.

    In fact, fueling this all-powerful instinct is absolutely important to getting the best ever relationship with your man that the moment you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll instantly find him expose his mind and soul to you in a way he's never experienced before and he will recognize you as the one and only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    VálaszTörlés