2019. december 23., hétfő

Karácsony 2019

Megérkezett a Karácsony^^
(A szünet posztom még mindig érvényes,nagyon elfoglalt és fáradt vagyok,de mégsem hagyhattalak titeket itt minden segítség nélkül.)
(2019.12.23. 11 órától-Január 5. Éjfélig)

Felfedezőút

Ünneplő Zarándok szett és Perceed tojás
A felfedezőúton az előző év ruhái,famijai,és a karácsonyi eleségek mellet új Ünneplő Zarándok szettet és egy ritka Perceed tojást is találhattok a karácsonyi vidéken.
A holdkő a Perceed csalija,a hópehely a hópompomé,a kristály a hajnorkáé.
A butikban az új szettet/famit maanáért, a 2018-as szetteket/famikat maanáért/aranyrögért megvásárolhatod.
A térképen minden teljesen véletlenszerű.nincs fix hely.

Párbeszédek
Kecses Kardforgató szett
Minden nap egy jelenet fogad 8 napon keresztül,benne párbeszédekkel.
Minden jelenet végén egy ruha darabot kapsz választott színben.
 3 Illusztrációt tudsz szerezni.
Nincs fix helyes válasz,teljesen véletlenszerű,hogy hány képet kapsz.
(Valaki már végigjátszotta ugyanazokkal a válaszokkal,mégis más mennyiségű képet kapott.)

Ha nem szeretnél várni a következő napig, 100 aranyért rögtön folytathatod.
Ha nem kapnád meg az Illusztrációt a feladatok végén,150 aranyrögért megveheted darabját.

Ajándék

Ha az összes ajándékképet és a karforgató szettet is sikerült megszerezned egy legendás famit kapsz ajándékba. SKANIS

Bónusz szett
Észak Úrnője szett
Ha a bankban 1500 Ft értékben vásárolsz,megkapod az Észak úrnője szettet választott színben,a butikban elérhetővé válik belőle a többi darab aranyrögért.

Egy különleges gyöngyszínű Artemis parókát pedig mindenki kapott ajándékba.
Jó szórakozást és kellemes ünnepeket!:)
xoxo 

50 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen! Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  2. tehát tök mindegy, hogy melyik választ nyomom?
    neked is kellemes ünnepeket és köszi a munkád!^^<3

    VálaszTörlés
  3. Véletlenszerűen kapjuk meg a képeket? Ez mekkora kicseszés már azokkal. akik nem akarnak költeni a játékra. Így enyhén varázsát veszti az egész...

    VálaszTörlés
  4. Már a haloweeninél is bosszantó volt , hogy nem tudjuk mi számít, és miért ilyen randmom, ugyan azokkal a válaszokkal kaptam magyaron 1 francián 2 képet :( De most fájni fog a szívem, játék kezdete óta hydrám van és most érzem úgy,hogy erre a szépségre képes lennék lecserélni paladinát, de neeem, nem lesz meg,mert az új rendszer egy szemét halmaz, és csak akkor tudod meg szerezni ha meg van mindegyik kép, de persze arra mi az esély ? :'D A kardos szett tetszik és örülök,hogy a régi fizetős van térképen, mert csak az érdekel, hálistennek a tájak nem tetszenek, így nem is költök majd rá :') Mindenkinek sok sikert, én megyek vissza a sarokba temetni a meg nem szerzett famit és képet(ek) :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanez. Nem látták a visszajelzést? Mindenki utálta ezt a típusú epizódos megoldást. Bár gondolom nem érdekli nagyon őket semmi, amit mi mondunk.

      Törlés
  5. Köszönjük szépen. :) Egész elégedett lennék, csak az a fránya válaszolgatás... :(

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük szépen! :) Kellemes ünnepeket!
    Én a youtube-on lévő videók megoldásait fogom használni, már van fent olyan videó 2 illusztrációt megszereztek, és reménykedem, hogy megkapom a képeket.
    Ez a rendszer nem jó, így válaszadást tekintve :( De így jó a Beemoovnak, mert aranyrögért lehet csak megvenni az illusztrációkat.

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük szépen! Kellemes ünnepeket!
    A perceed tojását a fagyos fánál találtam.
    Remélem valakinek segíthetem vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali. Én a hibátlan hópelyhet és a hajnalfényű kristályt a készülő puttonynál találtam

      Törlés
    2. Szia, én a mézeskalács háznál fogtam el. Remélem segít valakinek :)

      Törlés
    3. Szia én perceedet a ffagyos fánál és a hóembernél találtam.(Ott is fogtam el.)

      Törlés
  8. Illusztrációk között csak a famist tetszik, a többi nem, úgyhogy nem zavar, ha nem lesz most meg teljesen az event. Tavalyi cuccok térképen illetve butikokban való megszerzésének örülök, kár, hogy a korábbiakat nem lehet már megkeresni. Igaz, így több esély van a tavalyira, főleg a jámbor lovag néhány cuccára. Az idei hátterek sem vonzanak. A bónusz szett tetszett, meg is szereztem gyorsan. A felfedező utas szettből is lesznek darabok, amiket később is fel tudok használni, szóval eddig örülök, akármilyen "rövid" is ez az event. (Kár, hogy itt nincs adventi naptár. :(

    VálaszTörlés
  9. Idén karácsonykor csak nekem nem megy a famik begyűjtése a térképről? Boltue-m van (habár tudom, a szerencse nem befolyásol semmit, mert akár egy ritka fami is tud ügyes lenni), de nem fog el semmit. Mindhárom térképes famival találkoztam már többször is, de eddig csak a Hó Pom Pom-ot fogtam el tegnap. :'D
    Egyébként nekem tetszik maga az ötlet, hogy az event köré valami sztorit is építettek, csak az bosszantó, hogy semmi garancia sincs rá, hogy a végén megkapjuk a famit. Legalább azt jó lenne tudni, hogy mi alapján dől el, hogy megkapjuk-e a képeket. Viszont az idei ruhák kicsit sem tetszenek, tudom, ízlés válogatja, de a rögös szett haján kívül talán semmit sem akarnék mindenáron megszerezni. Pénzt meg nem költök semmilyen játékra, szóval ez így kimarad. Amúgy is, ki tudja, lehetséges, hogy jövő karácsonykor azt a szettet találjuk meg a térképen. Mondjuk ez is elég nagy kitolás szerintem azzal szemben, aki költ rá, aztán meg azzal szembesül egy év múlva, hogy felfedezőúttal is össze tudja hozni a szettet. (Mint például ez volt Halloweenkor meg most Karácsonykor is.)
    A térképen mondjuk élvezem begyűjteni a különböző holmikat, de remélem, hogy azért a következő event nekem is jobban fog tetszeni. :)

    VálaszTörlés
  10. tojást nekem is ritkán (nagyon ritkán) hoz a famim, pedig igazán szerencsés és jó energiával rendelkező Blugyatánt választottam a küldetésre. 2 cuccokat szokott hozni, néha 4-et.
    Viszont ami izgat, hogy valóban megéri a Perceed fami? Wiki oldalán 90 perc kiköltési időt ír, babaként 80-120 energiával.
    A 80-as energia kicsinek tűnik egy eventes baba famihoz. Van aki kikeltette már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia én már ki keltetem a tojást
      90 perc a keltetési idő
      energia szintje 90
      szerencséje 83
      El kell érned a 10. szintet.
      A ragaszkodás szintje legalább 65 % legyen
      Bébi perceed legalább 25 napos kell, hogy legyen. A tovább fejlődhessen

      Törlés
    2. az étele a Karácsonyi keksz

      Törlés
  11. A perceed-hez milyen csali kell? Hibátlan hópehely? Mert van ahol azt láttam, hogy Holdkő, de nem szeretnék fölösbe venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én a holdkővel fogtam meg ha jól emlékszem. Azt tudom, hogy azzal, amit itt írt hozzá a blogger, szóval a holdkőnek kell lennie. :)

      Törlés
    2. szia én háromszor fogtam be és a holdkő a csalija

      Törlés
  12. huh nagynehezen sikerült elfognom a Perceed famit, a kérdés már csak az, megéri-e kikeltetni?
    őszintén először fájlaltam hogy ismét random jönnek az ajándékképek de miután megnéztem őket, megnyugodtam hogy nem veszítek sok mindent (tetszenek de számomra nem ér annyit hogy költsek rá ha nem kapom meg mindent maximum a legendás fami miatt)

    olyan kérdésem lenne hogy aki már kivitte az eventet és esetleg ki is keltette a legendás famit, az mit gondol, megéri? régóta szeretnék egy nagyon erős — lehetőleg legendás famit — hisz hiába vagyok regisztrált majdnem a játék kezdete óta, még nem volt alkalmam olyat szerezni😅

    szóval ha esetleg valaki már kikeltette, örülnék ha mesélne róla, tájékozodásképp😅❤️

    illetve mindenkinek jó szilveszterezéat és boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én ugyan még nem keltettem ki, de az alapján, amit másoktól hallok, a Perceed (remélem arról beszéltél?) nem felel meg az elvárásaidnak. Először is epikus fami, szóval gyerekként olyan 90 az energiája, az átlagos szerencséje pedig 100 körül van (lemehet 80 köré is). Ha már karácsonyi fami, szerintem jobban járnál a Skanis-al, ami legendás, gyerekként 110 energiája van, a szerencséje pedig 330 körül van. A legendások egyébként mindig 30 maanás kaját igényelnek, ami kissé drága, ezért jobb, ha afelé keresgélsz, ahol most csinálod, vagyis olyan legendás famit választasz, ami karácsony vagy halooweeni eseményhez tartozik (vagyis lehet kaját szerezni a térképen az év egy részében). De még ennél is jobb lehet, ha egy boltban/térképen/batyuban állandóan beszerehető legendás famit választasz, aminek térképes a kajája, és az állandó, egész évben elérhető térképen találhatò. Ilyen az Alfeli(bolt), a Boltue(térkép), a Déli homoncolus(térkép), a Draflayel(batyu), az Éjféli homoncolus(térkép), a Gallytrot(bolt), a Hajnali homoncolus(térkép), a Musarózsa(bolt), és a Panalulu(bolt). Ezeknek mondjuk 80-tól 150-ig terjed a felnőtt energiájuk, szóval érdemes megfontolni, hogy tudsz -e aranyat költeni rájuk (azoknak többnyire magasabb az energiája). Én pl. a Gallytrotra vetettem szemet. 150 felnőtt energia, plusz ugye legendás és megtalálja a saját kajàjàt. Aranyrögös, de most, hogy van Mídász keze, kigazdálkodom valahogy. Na, nagyon elkanyarodtam a témától, de remélem legalább az elejével segítettem. :)

      Törlés
    2. Ui.: Neked is Boldog Újévet!

      Törlés
    3. Ohh nagyon szépen köszönöm ezt a részletes választ! Igen, végső soron muszáj mostmár egy jó famit beszereznem! Sajnos az eddig használt famim is 30 Maanás kaját evett, és hiába tudtam volna kaját találni neki a Halloween-i eseményen, legtöbbször mindig olyan kajákat találok amit a használatban lévők nem esznek meg ^^' Nekem legendásban a Panalulu és a jelenlegi fami van kiszemelve, de még bármi történhet!

      Nos, hiába kevés a cicus energiája/szerencséje minden bizonnyal ki fogom kelteni azért hogy a könyvtárban ő is meglegyen ^^'

      Törlés
    4. Szívesen. Remélem talász majd olyan famit, amivel meg leszel elégedve. Én is tépelődöm, hogy kikeltsem -e, olyan aranyos... Bár sajnos egészen biztosan nem ér fel a mostanihoz. Néha azt kívánom, hogy bár csak át lehetne ruházni a jobb fami tulajdonságait a jobban kinézőre.

      Törlés
  13. Sziasztok már rengetegszer végig vittem a karácsonyi epizódot. És mindig csak két képet kapok. két fiókomon ugyan azokat a válaszokat adtam és nem azok a képeket kaptam.
    Nagyon felhúztak.
    hogy a jó édes istenbe szereztük meg a famit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem is csak kettő képem lett. Egy angol event végigjátszást néztem és fordítottam, és azokat a válaszokat adtam meg amik abban voltak. A videóban a játékos mindent megnyert. Én csak kettő képet kaptam. Nem is csodálkozom ezen... mert már mindenhol figyelmeztetnek minket, hogy tök mind1 mit válaszolunk.
      Aranyrögöt nem adok nekik, inkább megtartom a Spin-off történetekre. Remélem, hamarosan a Leiftanos is elkészül :)

      Törlés
  14. Sziasztok!
    Angolul kaptunk a játékban egy üzenetet, amiben említenek egy Artemisz nevű parókát. Valakinek sikerült már szereznie egy ilyet? Ha igen, hol érdemes keresni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szerintem ezt úgy kell értelmezni, hogy automatikusan kapni fogunk egy gyöngyházszínű Artemisz parókát egyenesen a gardróbunkba, amint az adminoknak sikerül elintézni. Találni a térképen nem lehet, hiszen túl régi darab, de egy példányt mindenki fog kapni belőle (szerintem).

      Törlés
  15. Sziasztok!
    Ti mit csinálnátok, ha nem írták jóvá az aranyrögöket? Csak egy kép hiányzik, és szeretném a farkas famit, ezért sms-sel vettem aranyrögöt. A pénzt levonták, de az aranyrögöket nem kaptam meg, és ki fogok futni az időből. Kettő levelet is írtam nekik, de nem reagálnak.
    Vegyek megint aranyrögöt, hátha most megérkezik, vagy mondjak le a famiról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, ez nehéz helyzet. Esetleg moderátor segíthet? Ők ugyan nem férnek hozzá az ilyesmihez, de talán ismerik a lehetőségeket, hog6 mit lehet tenni. Ha más nem segít, esetleg megpróbálhatod még egyszer később. Hol vetted? Mert mobilon egy ideig a vásárlás nem nem működik, csak az oldalon. Ez esetleg okozhatta a hibát.

      Törlés
  16. De ha nem működik a pénzt sem vonhatta volna le nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy a nem működik itt mire utal... Az is lehet, hogy egyáltalán nem megy át a kérés, vagy csak hibás a működése (tehát a dolog valahol megakad). A kifejezést mindkettőre szokták alkalmazni. Csak azt tudom, hogy a fórumon van egy téma, amibe leírták, hogy mobilon a vásárlás az esemény ideje alatt nem működik, csak webes felületen.

      Törlés
  17. Igen azt olvastam, miután vásároltam. Bár az nem tiszta, hogy az sms szolgáltatást sem lehet használni, vagy csak a kód beírásakor nem lehet mobilt használni.
    Végülis már mindegy, beszéltem az egyik moderátorral, ő azt mondta 72 óra lehet az átfutási idő, ezért nem vásárolok újra.
    Ezt a familiárist elengedem, talán lesz még másik farkas is a jövőben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ez egy kicsit zavaros.
      Ezt szomorúan hallom. Remélem valamikor máskor még meg tudod szerezni, vagy talász egy másik familiárist, ami tetszik. Következő alkalomra röbb szerencsét kívánok! :)

      Törlés
  18. Úgy látom a rangsor megszűnt. Bye-bye havi ajándékok...

    VálaszTörlés
  19. Fájlalom, hogy nem lehetett tudni előre. Nem szóltak, ment a verseny a gárdák között ezerrel. Morcos vagyok mert pont az Obszidián nyert volna. :( Ha már egész hónapban ment a ranglista, legalább utóljára még adhattak volna valamit érte. Akár minden gárdának. Amúgy búcsózoul. De na.. Mit vártam? :o

    VálaszTörlés
  20. Utolsó ajándéknak szánták az Artemisz parókát. Úgy is írták one last gift. Igaz, azt akkor úgy magyarázták, hogy az event problémái miatt. Fura...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én még azt sem kaptam meg.... Nincs a raktárakban.

      Törlés
  21. Igen, eléggé váratlan volt. Csinálhatták volna jobban is.

    VálaszTörlés
  22. Remélem nem lesz hónapokig megint csend a játéknál. Valaki tud valamit? Francián gondolom már jelentek meg újabb fejezetek.

    VálaszTörlés
  23. Francián megjelent a 28 epizód

    VálaszTörlés
  24. Vajon meddig fog még szünetelni? A 28 epiről se tudunk semmit kb csak a képeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tekintettel arra,hogy a magyaron a 19. epizódnál tartunk és a fordítóink híresen lassúak , nem vagyunk semmiről se le maradva, ha késik is ...És nem mellesleg,az oldalra a szabad idejét áldozza, amiből mint írta nincs valami sok. Rá érünk. :'D ha pedig tényleg kíváncsi az ember, még minimális angol tudással is le tud ülni és elfordítgatja magának az ember, van szótár és fordító jeej ^^ Ez persze nem kötekedés, csak ténymegállapítás,mint ahogy az is,hogy ez az idegesítő szöveg doboz fehér és körülötte minden fekete,úgyhogy a szemem már kiégette -_- retinaégetés :"D úgyhogy türelem, rózsát, jelenesetbe 28- ep információt terem ^^

      Törlés
    2. Annyit még, hogy Niki saját információi szerint febr. 6-ig tervezi a szünetet, és elvileg utána újra aktív. De egyébként ne aggódj, tényleg nem sokról maradunk le, a 28. epizódig még jó sokat kell várnunk a saját szerverünkön. :)

      Törlés
  25. Az biztos hogy még vagy 2 év mire magyaron is ki jön! :) már a 20. Epizódot várom, remélem hogy hamarosan kijön! :D

    VálaszTörlés
  26. Valaki tudna segíteni? Egy ideje éles fogat keresek az alkímiához, de még mindig nem jöttem rá, hogy pontosan hol is találhatom meg. Valaki tudja esetleg? :)

    VálaszTörlés
  27. Éles fog nem az ebihal tónál van?

    Amúgy keresgélés után úgy találtam, hogy a Skanis felnőtt energiája 140.
    Nem túl sok.

    VálaszTörlés
  28. Vannak más oldalak is, ott is lehet keresgélni, ha valamit itt nem találsz meg. Az, hogy valaki nem ér mindig rá nem meglepő. Néha én is vagyok úgy, hogy annyira el vagyok havazva, hogy bizonyos dolgokat jegelek. Ilyen az élet. Nikinek is lehet más dolga, amit eddig az oldalért és értünk tett, dicséretes. Hisz nagyon hamar szokta hoznia a francia új epizódok utáni fordításokat.

    VálaszTörlés