2019. június 19., szerda

Zene event 2019

Megérkezett a Zene ünnepe:)
(Június 19. 14 óra és Július 3. éjfél között.)



Énekóra
Akkor kell megnyomnod az adott billentyűt mikor a kotta odaér és néhány esetben hosszan lenyomva tartani.
(5 nehézségi szint van,az első 2 kör 5 gombos.)
 Naponta 5x játszhatsz,egy játék alatt maximum 4x hibázhatsz,az 5.-nél véget ér a játék. Egy megnyert játszmáért 15 képességpontot kapsz,az elvesztettért semennyit. 
Összesen 400 pontot kell összegyűjteni,és egy exkluzív ajándékot kapunk.
(Sajnos már nem működik az a módszer,hogy egyszerre az összes gombot nyomjuk)
(Ami azt jelenti,hogy összesen 75 lehetőséged van játszani és ebből 27x kell nyerned érte az event végéig.)
1 aranyrögért vehetsz 1 képességpontot.

Öltözetek
Az Alkímiai játékban tudod megalkotni a ruhadarabokat tetszőleges színben!
A felfedezőúton/butikban találsz hozzávalókat.
(Hozzávaló lista)

 Bónusz Öltözet
1500 Feltöltési pont ellenében szerezhető meg.
(1500 Ft értékében kell vásárolni a bankban.)

A tavaly előtti zene eventes ruhák elérhetőek a butikban maanáért,a tavalyiak pedig aranyrögért!

Familiárisok
A felfedezőutakon ezúttal három különleges familiárist is elfoghatsz. A csalijuk található felfedezőúton,illetve a butikban is.
Gerezdeske
Kagylifuj
Korivora

Illusztráció
Ha minden famit elkaptál(ha megveszed a piacon/butikban az is ér),megalkottad a szettet és teljesítetted a 400 képességi pontot,akkor egy illusztrációt kapsz ajándékba!


Sok szerencsét mindenkinek!:)

23 megjegyzés:

  1. Először is, nagyon köszönöm a gyors tájékoztatót, nagyon hasznos! ^^ Másodszor, nem tudom ki hogy van vele de nekem az alkimistaként összerakható ruha annyira nem nyerte el a tetszésemet.. Valószínűleg csak a hajat meg a szoknyát fogom megcsinálni, bár ezeket ha belefér, meglehet, hogy több változatban is. Esetleg a karon lévő kiegészítő jöhet még szóba, hogy az Énekóra minijátékba megnyerhető szintén kiegészítő(?)-höz legyen mit rakni a ruhához. Szívesen várom a többiek véleményét is, nektek hogy tetszenek a ruhák/megnyerhető dolgok és maga a rendszer mellyel ezeket megkaphatjuk?

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem jön be az alkímiás öltözet :/ ellenben a bónusz öltözet nagyon tetszik, azt biztos megszerzem :) a familiárisok aranyosak, de a magyar nevük félelmetesen béna....meg kellett volna hagyni az eredeti nevüket, mert ez fáj.....(mármint a gerezdeske és kagylifúj)

    VálaszTörlés
  3. Bocsi lehet hülye kérdés de hol lehet megnyitni a játékot mármint az énekóra minijátékot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Bocsi , nem vagyok jártas eldaryába hol vannak az eventek?

      Törlés
    3. Mobilon nem lehet, csak gépen szerintem.

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  4. Jaj már megvan köszönöm!😅

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük a segítséget! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük szépen a gyors segítségedet!^^ Viszont nekem az idei zenés event egyáltalán nem tetszik,maga az ötlet még jó is lenne,ha normálisan kivitelezték volna a minijátékos megoldást.Pozitívum hogy a ruha így is megszerezhető de az alkímia sose volt a kedvencem itt, és nem ér meg annyit hogy elpazaroljam rá a mannát mert az egész szett harmatgyenge és borzalmasan ízléstelen számomra.A kottás szoknyás-öves rész ötletnek még jó is lett volna de ez most úgy néz ki mintha oda lett volna hányva:/ Csjn tavaly nagyon szépen meg lett alkotva a kis pántos ruha a táskás kiegészítőt a mai napig gyakran alkalmazom annyira aranyos és ötletes lett. A rögös ruhának semmi köze a pánsípon kívül egy zenei eventhez bár a haj az valóban nagyon jó lett de én erre a játékra eddig sem költöttem,most sem fogok már csak azért sem mert lehetetlen megcsinálniuk hogy egyből minden normálisan működjön,le sem tesztelik normálisan:D Ha már rengeteg ember fizet is rá az lenne a minimum hogy normálisan működjön^^' Egyre nagyobb csalódás az egész játék,inkább az epikkel haladok,azt legalább még lehet élvezni. Mióta játszom ez lesz az első event amit teljes egészében kihagyok, és nem töröm magamat se a ruhákért se a famikért(azok is elég gyengék lettek)totálisan elvette a kedvemet. Csjn eddig mindig elégedett voltam a páratlan húsvéti event után most kaptunk szintén egy elviselhetetlenül nehéz és kiidegelő minijátékot,pedig az ötlet annyira jó,csak a játék lehetetlen! Pozitívum hogy a az esti láz szett még így is megszerezhető jó válaszok esetén Alexynél és az a szett tényleg szemetgyönyörködtető. Nagyon de nagyon remélem hogy a nyári event jó lesz és a legtöbb ember számára élvezhető. A tavalyi zenei event mesés volt a fami is elképesztően kreatív és szép volt a ruhák is páratlanok voltak a nyári eventet végig élveztem,remélem ez most is így lesz!

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük a segítséget :D
    Nekem lenne egy plusz kérdésem... telefonos applikáción egyáltalán nem lesz elérhető az event? mivel lehet hogy csak én vagyok ilyen szerencsétlen vagy fakezű de laptopon egyszerűen nem megy az a zongora óra :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem, hogy csak neked van vele problémád... Még mindig nem megy egy csomó embernek. De mobilon elméletileg sajnos nem eléhető, sem most, sem később.

      Törlés
    2. Köszönöm a választ 😀
      Én már feladtam 😅
      Ez az event nem lesz meg
      Magyar szerveren meg van mind a három fami, meg egy két ruha ami tetszett de semmi több
      Az idei túl nehézre sikerült sajnos, és nincs időm mindig netet vadászni laptoppal...

      Törlés
    3. Szívesen. :) Nekem a könnyítésekkel meglett végül, de rengteget szenvedtem vele. Mindenestre egyetértek, hogy nagyon nehézre sikerült. Nem csak hogy egy elég som ügyességet kívánó minijátékot adtak be, de az alkímia az alapja, aminél nem lehet kikerülni a maana költést, és ráadásul a térképen kell hozzá találni a hozzávalókat. Nekem még sem a familiárisok, sem a ruha hozzávalók nincsenek meg teljesen. Remélem, hogy valamennyire sikerül befejeznem ezeket. Tényleg rengeteg időt kell fordítani rá, és nekem sincs rá túl sok...

      Törlés
  8. Nekem se ment eddig egy napot se hagytam ki de egyszer se sikerült marha nehéz

    VálaszTörlés
  9. Ez az event egyszerűen megőrjít. Bár a zongorás játékot megtudtam csinálni, mert van két őcsém akik besegítettek és még élvezték is de a familiáris elkapása egyszerűen nem megy. Komolyan mondom eddig 7x, HÉTSZER találkoztam már velük és egyszer sem tudtam őket elkapni, szerintem ez több mint "balszerencse"

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Valaki azt írta, hogy ő úgy szerzete meg a bónusz öltözetet: megszerezte a famikat, összeállította az alkímiában a szettet és megnyílt neki egy ablak ahol kiválaszthatta a szettet abban a színben amiben szeretné. Ez most tényleg így van? Mert nálam nem történt semmi. Elköltöttem az összes manámat amit eddig gyűjtöttem olyan famikra amik hasznavehetetlen és ráadásul a szett se tetszik. A famim éhezik és ha megjelenik az új epit el se tudom kezdeni, pedig eddig úgy haladtam amint megjelenik pont kitudtam játszani a legújabbakat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A bónuszöltözet szigorún bankhoz köttött, vagyis ha vásárolsz 1500 pontnak megfelelő maanát vagy rögöt (1500 maana vagy 500 rög a bónuszokat nen számìtva), akkor kaphatod csak meg. Ezt elérheted az esemény oldalról is, miután rákattintottál a bankra és vàsároltál, de mindenképpen kell költened igazi pénzt. Nem tudom, ki mondta ezt neked, de csak a famik megszerzése és az alkímiás szett összeállítása nem adja neked a bónusz öltözetet sajnos. Remélem azért nem keseredtél el nagyon. :(

      Törlés
  11. Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a famikkal az event vége után is lehet találkozni esetleg befogni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, a famik esemény exkluzívak, vagyis kizárólag alattuk lehet befogni őket; és általában később már nem tér vissza a lehetőség, maximium megvenni lehet őket egy-egy hasonló esemény alatt aranyröggel.

      Törlés
  12. Köszönöm a választ! 3 kagylifujom van de a másik kettőből nincs egyse ugyhogy kicsit szomorú vagyok:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. Hát igen, szomorú. Ha van valamennyi maanád megpróbálhatod megvenni a piacon is. Ha 2 kagylifujodat sikerül eladnod, talán az is fedezi az árát a másik kettőnek. :)

      Törlés
  13. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    Well over 160000 men and women are losing weight with a easy and secret "liquid hack" to drop 1-2lbs every night as they sleep.

    It's effective and works on anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Hold a clear glass and fill it with water half full

    2) Now do this amazing hack

    and you'll become 1-2lbs thinner as soon as tomorrow!

    VálaszTörlés