2019. február 7., csütörtök

Valentin-nap

Megérkezett a Valentin-nap:)
(Február 13. 14 óra és Március 1. éjfél között.)

A szerver elérhetetlensége miatt 2 nappal meghosszabbították az eventet, valamint minden színezőből 3 darabot és egy kis energiaitalt kaptunk.

Ha megszerezted a kiválasztott partner szettjének összes ruhadarabját párbeszédeid lesznek vele. Ha rosszul válaszolsz 10 aranyrögért újra próbálkozhatsz,vagy várnod kell másnapig. Ha megvolt mindegyik jó válasz,kapsz vele egy képet.

Öltözetek
Minden fiú szettje 5 darabból áll,ezeket az alkímia minijáték segítségével tudod megalkotni.
Ha kiválasztottad a partnert,addig nem válthatsz amíg kész nem vagy mind az 5 ruhadarabbal.
Minden ruharadarabhoz kelleni fog a kiválasztott partner gárdájához tartozó tekercs,ezt térképen/butikban tudjátok megszerezni.
(Valkyon-Obszidián,Ezarel-Abszint,Nevra-Árnyék,Leiftan-Ragyogó)
A  hozzávalókat butikban/térképen tudjátok megszerezni,kivéve a színezőt,azt csak butikban.
Térkép segítség
Egyszerre mindig csak egy ruhadarabot tudsz megalkotni,ha kész vagy akkor csinálhatod a következőt,napi limit nincs.
(Nevra,Ezarel,Valkyon,Leiftan)

Minden ruhadarab elérhető a butikban is maanáért/aranyrögért!
A tavalyi valentin-napi ruhák elérhetőek a butikban aranyrögért/maanáért, a 2 évvel ezelőttiek csak rögért!

Az event költsége

Familiáris
450 aranyrögért megszerezhető a butikból,animált familiáris.

Ha mindent(ruhák,illuk) sikerül megszerezned kapsz egy hátteret.

Jó játékot és Boldog Valentin-napot!:)
xoxo

90 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ! Nagyon bájos ez a virágos ruci,nagyon várjuk már barátnőimmel!^^

    VálaszTörlés
  2. Jaj, már alig várom, új vagyok és eddig minden event nagyon tetszett! Valentinoson még nem voltam, de valószínűleg nem csalódom. :) Sok boldogságot a kishúgodnak!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Nem kekeckedésből írom, (tudom, hogy Beenoovnak sok gondja volt mostanában,) de másoknak is megint problémája van az oldallal? Folyton kidob. Gyakorlatilag csak belépek, várok percekig, hogy rámenjen valameyik oldalra (különösen az eseményét nem akarja, de a többi is bajos) aztán hibaüzenet és kész. Lehet, hogy nálam van a gond, vagy a rendszer a bajos?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Valószínűleg a rendszerrel van baj. Eleinte nálam is jelentkeztek az általad felsorolt dolgok. De most már konkrétan be sem enged lépni. Mindig a bejelentkezési főoldalt hozza fel. Így csak irigykedve nézem azt a 300 valahány játékost akik online tartózkodnak az oldalon :')

      Törlés
  4. Csupán érdeklődöm. Van aki tudott bármit is kezdeni a játékkal érdemben?

    VálaszTörlés
  5. A magyar szervert kábé nem is láttam ma annyira szét van menve. Az amerikai lassan, de szuperál. A német az rapszódikusan egyszer megy, egyszer nem. A francia nekem megy, de szintén lassan.
    Azért remélem gyorsan helyre rakják és kapunk valamit a mai miatt mert én még elkezdeni sem tudtam a magyar szerveren és nem akarok azért aranyrögöt költeni mert egy eventet sem tudnak rendesen megcsinálni Beemovéknál. (Bocsánat, ha durvára sikerült a komment, de mérges vagyok)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom nem vigasztal, de én sem tudtam még semmit sem csinálni az eventet illetően. Ezért is érdeklődtem hogy van-e olyan játékos aki viszont igen, hogy legalább tudjam hogy nálam van a baj, vagy szerverszintű ez a dolog.(És igen én vagyok az előző névtelen kommentelő XD)

      Törlés
    2. Legalább nem vagyok egyedül az el-nem-kezdett event lehangoltságommal.
      Durva, de ma csak az amerikai szerver működik. :D
      Nem tudom mit csinálnak, de azt nagyon keményen. Az ember azt hinné, hogy mivel a francia a főszerver azon dolgoznak a legtöbbet, de nem. Belépni se tudtam.

      Törlés
  6. Én sem tudtam ma még játszani az eventtel, viszont a fórumra kitett értesítőt már láttam. :)
    A fami valami eszméletlen cuki! UwU
    Én tuti megszerzem magamnak...
    A ruhák azok viszonylag szépek, de nekem nem annyira jön be mindegyik.
    Őszintén remélem, hogy holnap már minden probléma megoldódik és kapunk plusz napokat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a fami valóban eszméletlen aranyos. A szettekről ugyan az a véleményem mint neked.És remélem igazad lesz a hosszabbítást illetően.

      Törlés
  7. A mai nap az nekem is kimarad, egyszer be tudtam lépni, de két másodperc múlva kidobott. Kicsit bosszantó, mert megetettem a familiárist is, és most kárba vész az energiája, de akkor ezek szerint sokunk járt így.

    VálaszTörlés
  8. nekem sem működik az oldal, és ez elég szomorúvá tesz, mert egész nap arra vártam, hogy végre játszhassak:(((

    VálaszTörlés
  9. A fami elvileg CSAK rögért megszerezhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemcsak elvileg.. egyedül a boltból lehet 450 rögért megvenni.:( Pedig én is pályáztam volna rá, de igy..

      Törlés
    2. Valóban így van. Szomorú... Nem tudom, hogy ronthatták el ennyire a Valentin napi eseményt MLC-n és Eldaryán is. Amúgy valóban kapunk valamit, amikor befejezzük az összes randit, egy háttér lesz az. Szép, de nem feledteti, hogy mennyire lehúznak minket az új eseménnyel.

      Törlés
  10. Nekem müködöt fél 3-ig aztán öszedölt T^T
    De szerencsésnek érzem magam mert én legaláb tutam játcani! :3
    Ha kijavityák ahibát akor jolesz mert nagyon szuperlet amugy
    O és sajnálom a töbieket.

    VálaszTörlés
  11. Én sajnos meg sem tudtam nézni semmit mert amikor be akartam lépni már nem engedte ez volt délután és még most sem tudok be lépni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ugyan ez volt de ezt dobja be : 502 Bad Gateway.

      Törlés
    2. Ugyan ez��

      Törlés
  12. Hát ez gáz még a famit sem tudom így meg etetni akkor hogy küldjem felfedező útra hpgy meg szerezze ami kell?????? :(

    VálaszTörlés
  13. Nem lehet tudni, hogy mikorra javul meg a szerver? A játékosok már így is nagy hátrányban vannak. Legalább bónusz napokkal lehetne minket kárpótolni...

    VálaszTörlés
  14. Nem enged be a játék. Angol hön be a fele.😠😡

    VálaszTörlés
  15. Komolyan átmegyek amerikai szerverre,gondolom át tudják rakni a fiókot oda,egyszerűen szánalmas,hogy a magyar szerver egyszer se működik,fogadok,hogy plusz npaot se kapunk majd,mert ugye vásárolható a recept és a hozzávalók,amit persze csak az tud majd megvenni aki pénzt költ a játékra vagy már előre összegyűjtött 1000-2000 manát.Tudom,hogy található térképen is a hozzávaló,de halott szervernél nem igazán lehet mit kezdeni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, ez nem a magyar programozók hibája. A francia és a német szerver is összeomlik percenként. Az amerikai valami csoda, hogy megy.

      Törlés
  16. Amikor csak azért várod ezt a baromságot,mert event lesz....hát most már triplán utálom:D
    Reménykedem,hogy másnap reggel kezdtek valamit a szerverrel...áh..ugyyan!:D
    Annyit sikerült kiveséznem nagy nehezen 20 ki-be lépegetések között:
    SZIKRÁZÓ GÁRDA TEKERCS - TÓPARTI ERDŐ

    VálaszTörlés
  17. Röhej,hogy ilyenkor vagy éjfélkor a legtöbb ember nem tud a játékkal foglalkozni,de még ilyenkor se működik az oldal

    VálaszTörlés
  18. Már nevetni se tudok azon, hogy 24 órája lassan elérhetetlen az oldal...
    Azt lehet tudni, hogy az eventes hozzávalókat merre lehet megtalálni a térképen, vagy az random, hogy mit hol dob?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem bárhol találhatóak, nincsenek konkrétan helyhez kötve.

      Most hogy így az oldal bedöglött, kicsit vicces belegondolni, hogy a karácsonyi event előtt hogy be voltak páran parázva a felejthetetlen halloween után teljesen jogosan. Bár meglepően simán lement, viszont most az emberiség ismét emlékeztetőt kapott a beemovtol.......

      Törlés
  19. Ez egy vicc, komolyan mondom... A halloween eventet se lehetet rendesen kiélvezni. De a mostanit még elkezdeni se tudta a legtöbb játékos. Igazán felkészülthetnének az eventekre.

    VálaszTörlés
  20. Annyit sem lehet tudni hogy mire működik normálisan a szerver? Ez így izgalmas lesz..

    VálaszTörlés
  21. Válaszok
    1. 2045-re ígérték az oldal felélesztését. Nyanyatankokat, és járókereteket elő csajok, de mi akkor is eventezni fogunk X'D

      Törlés
  22. A képen lévő utolsó ruha a Szikrázó gárda ruhája?

    VálaszTörlés
  23. Nekem eddig nagyon tetszik ez az event! �� Konkrétan belépni sem tudok... ��

    VálaszTörlés
  24. Kár, hogy csak 10 perc után tölt be egy oldal ha egyáltalán betölt :'(
    Egy órát szórakoztam vele, hogy legalább a kezdő beszélgetést megnézzem...

    VálaszTörlés
  25. De a te munkádat köszönöm! Legalább már tudom, hogy most is Nevra ruhájával kezdek ;)

    VálaszTörlés
  26. Nálam még mindig teljesen off... meghosszabítják az eventet majd?:/ bosszant, hogy a famimnak is egy órába telt mire enni tudtam... vagy nagy könyörgésre betölt, vagy 504-gateway time-out :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző eventeknél is volt már, hogy meghosszabbították az időtartamát, mert az elején kb senki nem tudott játszani vele...
      Biztos lesz:)

      Törlés
    2. Én nagyon reménykedem a hosszabbításban, mert tetszenek a ruhák, a fami is, meg 1-2 képnek is örülnék, de belépni is fél óra volt 5000 újratöltéssel meg hibaüzenettel... Most ott tartok, hogy nagy nehezen elküldtem a famim egy útra... :(

      Törlés
  27. A ruhákat később sem lehet majd megvenni a piacon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ezeket a ruhákat sem eladni, sem venni nem lehet a piacon. Maximum jövőre az event shopban lehet megvenni.

      Törlés
  28. Minden ruhadarabhoz kell egy pergamen?

    VálaszTörlés
  29. Azért kicsit arcátlanság, hogy az eventet elkezdeni nem lehet, a jelenlegi famim éhezik mert nem tudom etetni, két napja, mert ez a dög nem tölt, az új fami pedig mi más lenne mint igazi pénz.
    Nagyon remélem, hogy kárpótlást kapunk. Mint pl: két éve asszem karácsonykor a kis 150 aranyröggel. Vagy legalább plusz napokat.
    Imádom a Beemoovot és ChiNoMikot, nagyon rendesek, Mikoval beszéltem is nem egyzser, de kicsit azért felháborító, hogy látszólag semmi sincs cselekedve.
    Persze nekik is nehéz a munka, és nem szeretném ócsárólni őket.
    Nikinek ezer hála, hogy legalább ennyit tudok az eventről.

    VálaszTörlés
  30. Ha megszereztük a ruhákat, a randin még ki is kell választani a helyes válaszokat! Nem tudom, hogy egy karakternél mennyi van, de Nevránál az első az a "Én is pont erre gondoltam" vagy valami hasonló... Én amerikai karimon csináltam meg, de mivel csak kizárásos alapon tudtam rájönni, lehet hogy van több is. (Bocs ha már írtak hasonlót... Nem szeretném elolvasni ezt a sok elégedettlenkedő üzenetet) Kitartást! <3

    VálaszTörlés
  31. Mükődik a magyar! emderek mükődik!
    Életrekelt!!!

    VálaszTörlés
  32. Aki végzett már az eventel(megszerezte az összes ruhát) az írja már le,hogy most tényleg csak aranyért lehet szerezni a famit vagy a ruhák megszerzése után kapjuk?Nem akarok manát kidobni az eventre,ha nem kapjuk meg a famit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kivittem francia szerveren, de se a familiárist, se a hátteret nem kaptam meg.

      Törlés
    2. Ugyan ez, pedig azt írja a kis üzenet a végén hogy hozzáadták a háttereimhez, de nincs ott semmi xd
      Viszont a fami az sajnos tényleg csak rögös :/

      Törlés
  33. A fami magyaron 100% rögös:'( 450 rögbe fáj-.-
    Szikrázó gárdás tekercset Jádeföldjén a tóparti erdőben találtok!
    Valkys bájitalt az erdős barlangban

    VálaszTörlés
  34. Mivel már harmadik napja használhatatlan a szerver, remélem kárpótlásnak plusz egy hét meghosszabítást és a famit kapjuk meg.
    Elég mohó vagyok tudom, de ilyen gáz még sosem volt event.
    Nikinek külön köszönet, hogy ilyen körülmények között is tudott nekünk infót szerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hagyján, ha sikerül bejutnom az oldalra, ne adj isten elküldeni a famim keresni... semmit nem hoz haza -.- Mármint semmilyen eventhez kapcsolódó dolgot nem talál... ez az eddigi legpocsékabb event

      Törlés
    2. Nekem se, pedig legendás familiárisom van 150 energiával. 300 maana simán elment csak egy ruhadarab kikraftolására, pedig a famim minden energiáját 10-es helyekre pazaroltam. Arra meg, hogy a butikban ruhát vegyek nincs elég maanám.

      Törlés
  35. Heló! Azt szeretném megkérdezni, hogy lehetséges-e egyik profilról a másikra maanát küldeni? Van egy nagyon régi profilom, amin rengeteg maana van, de már nem használom, mert egy másikon újrakezdtem. Lehetséges lenne, hogy a régiről átrakjam a maanákat az újra? Nagyon sokat segítene.
    Előre is köszönöm a választ. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehetséges.

      Törlés
    2. Ja és elfelejtettem a kettős fiók használata tilos.

      Törlés
    3. Köszönöm a segítséget, nem tudtam, hogy nem lehet így használni, habár a régebbi már csak van és jó ideje be sem léptem, csak eszembe jutott ez a lehetőség, ha már az event úgysem működik.

      Törlés
    4. Szia!
      Esetleg ha találsz egy másik megbízható személyt, akkor megoldhatod azt, hogy átvidd a maanád.
      Csak ki kell raknia Xy-nak egy drága ruhát, amit te megveszel a régiről, majd a mostani karidon kirakod hasonló áron, amit a harmadik fél vesz meg. Így úgymond átvitted a maanád. (Számold rá az ÁFÁt is)
      Bár ez valószínűleg nem legális, de lehetséges, én például biztos nem hagynám, hogy annyi maana vesszen oda.

      Ezután majd töröld a régi karaktered, mert azért komolyan a körmödre tudnak csapni.

      Törlés
  36. Jelenleg a szerver működik és akadálymentesen fut! Tessék gyorsan lecsapni a lehetőségre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így is maradhatna... Mondjuk az elfecsérelt napokért fáj a szívem.

      Törlés
  37. FIGYELEM!
    Aki nem tud belépni vagy más baj hogy nem tud játszani a játékkal az mennyen rá erre :eldarya Tumblr és nyomjon az elfogadás gombra nekem ez bevált és egyből be enged próbáljátok meg! Létszi írjátok vissza hogy sikerült vagy nem.

    VálaszTörlés
  38. Pár órája kiírták,hogy technikai problémákat észleltek és már dolgoznak rajta, láthatóan jobb már:) Sőt! Most már alig tölt,szóval most már biztosan több esélyünk lesz a ruhákat megszerezni^^ Tudnátok segíteni,hogy merre találom a rózsaszín szövetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden alapanyagot véletlenszerűen dobál a játék.

      Törlés
  39. Ki hol találja meg a szükséges pergameneket? Nekem az istenért se akar adni egyet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetlen egyet árnyék gárdást találtam a tóparti erdőben , de utána se többet akár hányszor küldtem vissza oda

      Törlés
    2. Köszi! Elküldtem oda a famimat. Hozott is pergament csak nem árnyék gárdást hanem szikrázót.

      Törlés
    3. Szívesen! A dombok bejáratánál tekercs és egyéb drága fiola is található ott vegyesen ,asszem obszidiános tekercs volt ott .

      Törlés
  40. Ha szikrazo tekercs kéne de abszintosat kaptam akkor csak szerezzem meg a szimrazs tekercset? Mert amúgy Leiftant valasztottam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen mindenképp ,meg is veheted .De nekem az a stratégiám ,hogy az alap anyagok rengetegbe kerülnek és a ruhák + tekercsek ...eléggé arra mentek rá ,hogy vegyen az ember manát ..szóval és a maradék időben csak keresgélek a térképen és minél több mindent próbálok be szerezni ,hogy minél kevesebbet kelen megvenni . Így nem esik talán annyira az ember abba a hibába ,hogy egy karaktert választ ,de csak nem találja a tekercset . Remélem érthető volt ,nem tudom ,hogy ez e a legjárhatóbb út ,de ezzel próbálkozom ,nem akarok túl sokat költeni erre inkább a butikba vennék vmit ha lesz e egyáltalán elég mana rá .

      Törlés
  41. Hát azt hiszem, ezen az eventen nem kapok semmit... egyszerűen semmit nem hoz a familiárisom, ami kéne :(

    VálaszTörlés
  42. Ha semmit nem veszel a butikból csak színezéket, amit ugye nem találhat a famid, akkor is MINIMUM vagy 1200 manna[ha még a ruha is +30 manna, amit nem hiszek, mert nagyobb a ruha egy szemnél és szerintem ezáltal többe is kerül majd :(], mire befejezed az eventet... Kicsit furcsának találom ezt annak tudatában, hogy eddig mindig ki lehetett vinni ingyen. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elkezdtem újra jatyzNij az Eldaryaval és minden megváltozott 😂

      Törlés
  43. Erdőszélen, Erdő jobb oldalán, kecskebéka félszigeten találtam nimfahajat, Erdő mélyén, Tóparti erdőben varrókészletet, Erdő jobb oldalán rózsaszín szövetet, Sekély vízben szikrázó gárdás tekercset. Szerintem amúgy teljesen véletlenszerűen ad, de a hosszabb utakon egyértelműen több eséllyel lehet találni bármit is

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy ha megvan a parnerem összes szetjének a darabja és jönnek a párbeszédek minden nap csak 1 pár beszédre lehet válaszolni vagy pedig végig lehet játszani egy nap alatt az egész pár beszédeket????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A beszélgetést le tudod nyomni egy nap alatt. Kivéve ha hibázol és rossz választ adsz, meg de azt a játék majd jelzi.

      Törlés
    2. Rendben van köszönöm szépen a segítséget ❤️

      Törlés
  45. Heló! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet levenni a melltartót? :'D Megszereztem Leiftan ruháját, de úgy nagyon hülyén néz ki, hogy alóla meg az egész kilátszik. Valaki tudna segíteni? :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehérneműket nem lehet levenni. Viszont ha megvan neked a Szerelem istennő fehérnemű az kevésbé lóg ki.

      Törlés
  46. Ennyire azért nem kell pánikolni. Én az eventet bevallom 300 maanával kezdtem el, a színezék már a piacon is elérhető, a többi dolgot pedig hozza a fami,csak türelem kell hozzá. Minden nap játszom a minijátékokkal legalább háromszor, költenem alapanyagokra nem kell. Amire érdemes költeni az a faminak az étel, másra csak pazarlás mert idő után találtok a térképen. Egy hét van még az eventből, eddig nekem három szettet sikerült megszereznem, most próbálom a Valkyonost is megszerezni.
    Felesleges kétségbe esni, teljesíthető így is, még akkor is ha a többivel ellentétben ez nem ingyenes. Mondom én, jelenleg 16 maanával. A minijátékok rengeteget segítenek!! A háttérér gyönyörű, nekem megéri érte. A famit viszont nagyon sajnálom hoyg rögös, mert nagyon aranyos :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, hogy most már ha szerencséd van (!), egész jól teljesíthető az esemény. De csak akkor. Van, akinek szörnyű szerencséje van még legendás familiárissal is. Először én sem tudtam, miért estek annyira kétségbe, de találkoztam olyan esetekkel, ahol valaki egész nap nem kapott semmit, még az összes energiája elhasználásával sem. Egy legendás familiárissal. Egymás után többször. És akkor még nem is beszéltünk a gyengébbekről. Aztán a pánik a javarészt a javítás előtt, illetve a javítás és a bejelentés között keletkezett, amikor még nem lehetett tudni, hogy kapunk kárpótlást színezék formájában. Az eredeti árakat nézve min. 1200 maana-t kelett kiadni rá, ami valóban elég teljesíthetetlen 0 vagy kis mennnyiségű maana-val. Most is szerencsédnek kell legyen, hogy a végéig elég legyen a színezék, ugyanis egyre fogy. Láthatólag nem elég többezer játékosnak, amit összeen kiraktak a piacra. Az alap 600 maana meg marad mindenképen. Azt nehéz összeszedni a minijátékokkal együtt is (ugye személyes ügyességen is múlik a dolog, nemcsak az időn, amit gép előtt tud az ember tölteni). Én nagyon remélem, hogy mindenkinek sokkal gyorsabban sikerül teljesítenie az eseményt, mint gondolta, de sajnos nem biztosított. Hajrà mindenkinek, akinek még van valami hátra, ne adjátok fel!
      (A háttér amúgy nekem is nagyon tetszik, a fami meg aranyos, de a stílusa nem annyira illik a karakteremhez, szóval szerencsére annyira nem fáj a szívem utána. De az esemény felépítése még mindig nem tetszik. Nos, legalább elmondhatjuk, hogy többféle eseményt láthattunk már.)

      Törlés
    2. Szia!
      Örülök hogy neked ilyen jól megy, viszont gondolj azokra a játékosokra akiknek nem legendás famijuk van és/vagy nem sok lehetőségük és/vagy ügyességük van a minijátékokra. Költeni meg nem akarnak egy "ingyenes" játékra.
      Nekem speciel legendás famim van 150 energiával, de még így is csak egy szettet tudtam kirakni. 5 energia italom el is ment a semmiért, mert csak az ismétlődő tekercseket kaptam, ami már nem kell és event után csak porosodni fog a raktáramban.
      Mi lehet a kezdőkkel akiknek egy hétköznapi vagy csak ritka famijuk van? Vagy iskolába járnak/dolgoznak? Mikor játszanak 3x minijátékkal? ( Főleg hogy hogyan csikarnak ki mindegyikből 10-10-10-et, mert nekem a legjobb eredményem Gem'bomb-ban a 7)
      Ha a maanájukat a következő epizódba ölték akkor még azt a 600-at is nehezen tudják kiadni a szettekre amit kiszámoltál. ( De ha többet akarnak egy színváltozatból mint 3 akkor kúszik ez feljebb is)
      Bármennyire is szépítem ez már egy fizetős event egy ingyenes játékban. Ha türelmes vagy csak kicsit lesz olcsóbb, de ingyenes nem lesz.
      Hozzátenném, hogy a franciák ( 37 oldalnyi szinte csak panasz), amerikaiak ( 16 oldal), németek ( 12 oldal) event topikjába nem is írnak az moderátorok. Lehet azért mert ott sokkal agresszívebb komment szekció van mint nálunk. Talán ők felismerték, hogy ez gáz és nem sok kedvük van vitázni ha tudják, hogy a rossz oldalon vannak.
      Engem kezd zavarni, hogy nálunk akinek nem tetszik az esemény és ennek indoklással hangot ad, azt a moderátorok kioktatják, mintha örülnie kéne annak, hogy le akarják húzni.

      Törlés
    3. Pontosan ugyanezt éreztem nemrég a sorozatos horribilis döntések után! Nem értem miért kell az embereket kioktatni, miért csinálják ezt nálunk, és csak nálunk? (Talán csak az olaszoknál meg braziloknál - már nem vagyok benne biztos- figyelhető meg hasonló.) Az itthoni szerveren úgy érem, hogy nem mondhatom el őszintén a véleményemet anélkül, hogy valami ilyesféle prédikációra számítsak. Örülök, hogy azt látom, hogy ezt mások is így gondolják, mert kezdtem már elkedvetlenedni, hogy mennyire korlátozni akarják a véleményünket. És értetlenül figyeltem, hogy mennyire eleget is teszünk az elvártaknaķ (a magyar beemov játékok fórumaira gondolva). Hát csak belőlünk hiányzik a kritikus gondolkodás? (Bár talán nem teljesen csak ez az oka a jelenségnek.)
      Meg egyébként hogy lehetnénk hálásak, amikor kevesebbet kapunk többért?
      Megértem, hogy nem akarunk teljesen hálátlannak mutatkozni, de nem mindegy, hogy sorozatos ballépések után akarnak még hasznot húzni belőlünk, és akkor háborgunk, vagy állandó jó teljesítmény után is elégetlenkedünk.

      Törlés
  47. Sziasztok!
    Megszeretném köszönni a segítséget az event-tel szóval köszönöm :) (nagy nehezen ma megszereztem az utolsó ruha a magyar és amerikai szerveren)

    VálaszTörlés